Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini sai mieheltään lahjaksi Suomileijona-korun

Vierailija
05.12.2014 |

Tiesin että ovat aika wt-sakkia mutta nyt meni yli.. :D

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:03"]Ap, tänne on nyt eksynyt selvästi näitä elämämkoululaisia.

Suomileijona-koru, Kiitos-paita ja kaksivärinen kananp***etukka on samaa kastia, alinta junttiuden astetta.
[/quote]
Mitä vittua sun kananpersettä kutittaa mitä paitaa tai korua joku käyttää? Sehän se vasta junttia onkin.
[/quote] t. Kananpersetukkainen mamma joka kittaa tälläkin hetkellä Karjalaa?

Vierailija
42/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai työkaverillasi on valkomusta tukka ja käyttää Fiorellan farkkuja? Viikonlopussa uppoaa useampi pullo kaljaa ja kossua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku provosoituu tästä niin kovasti? Jos joku ei jostain asiasta pidä niin kauhea meteli. Jos asia on jonkun mielestä juntti, niin hän on itse juntti. En tiedä enää kuka on oikeassa tai väärässä. Mutta jep, itse en ikinäikinäikinä käyttäisi leijona-korua. IKINÄ.

Vierailija
44/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työkaverilla rottweiler, josta käyttää sanaa ROTIKKA?

Vierailija
45/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:35"]Täällä taas juntit keskkustelee. Menkää Englantiin, Skotteihin, Jenkkeihin tms niin isänmaallisuutta korostetaan kaikessa. Ole ap hieman heikoin lahjoin ja huonolla itseluottamuksella varustettu. [/quote] Olen käynyt Briteissä ja asunut Jenkeissä, mutta kyllä tuo suomileijona on mielestäni kaikista juntein asia :D Se nyt on vain minun mielipiteeni. Siitä tulee vaan mieleen amikset jotka "vihaa kaikkia n**kereitä!!111". Ap

[/quote]

eli olet vain tyhmä. lippu varmaan kuuluu samaan akstiin eikö? Suomen lippu paidassa tai hihassa? Katsoinko senkin tilanteen jenkeissä, UK:ssa tai ihan vaikka Saksassa. Olet vaan todella huonolla itsetunnolla varustettu, isä jätti jne?

[/quote]

No miksi ylipäänsä minkään maalaisen pitää kantaa vaatteissaan jotain lippua?Sekö on sitä isänmaallisuutta? Kai sitä nyt helvetti muutenkin tietää mistä on kotoisin?

Vierailija
46/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan kauheaa, että suomileijona on niin leimautunut. Itse tykkään siitä muotoilun puolesta ja sen takia, mitä se edustaa. Mutta joo, ikinä en tule sellaista hankkimaan tai käyttämään oikeasti ja se on sääli!

Vierailija
47/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta, mulla on Nominationissa suomileijona-pala Tappara-palan vieressä. Nyt täytyy varmaan laittaa aasinhattu päähän, mennä nurkkaan häpeämään ja tirauttaa varmuuden vuoksi pari kyyneltä.

Vierailija
48/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:35"]

Täällä taas juntit keskkustelee. Menkää Englantiin, Skotteihin, Jenkkeihin tms niin isänmaallisuutta korostetaan kaikessa. Ole ap hieman heikoin lahjoin ja huonolla itseluottamuksella varustettu.

[/quote]Eikö persu kestä pää tulla kertomaan tästä isänmaallisuuden korostamisesta lisää? Onko älykkyys ehkä edustajiesi Oinosen, Hirvisaaren, Hakkaraisen ja Eerolan luokkaa?

Vierailija
49/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomileijona olisi kaunis jos sellainen ei roikkuisi joka toisen nahkatakki-alkkiksen kaulassa samalla kun ottaa huikkaa ja ärhentelee kanssamatkustajille paikallisjunassa :(

Niin surullista, että se on päätynyt tuon porukan koruksi.

Vierailija
51/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä näille ap:n haukkujille tuosta korusta sitten tulee mieleen? Millaiset ihmiset niitä koruja käyttää? :D

Vierailija
52/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että koko vauvapalsta on lähestulkoon pelkköö WT:tä täynnänsä..

Hankkikaapa oikea elämä ja oikeita ongelmia.

Vierailija
53/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:03"]Ap, tänne on nyt eksynyt selvästi näitä elämämkoululaisia.

Suomileijona-koru, Kiitos-paita ja kaksivärinen kananp***etukka on samaa kastia, alinta junttiuden astetta.
[/quote]
Mitä vittua sun kananpersettä kutittaa mitä paitaa tai korua joku käyttää? Sehän se vasta junttia onkin.
[/quote] t. Kananpersetukkainen mamma joka kittaa tälläkin hetkellä Karjalaa?
[/quote]
Mä kyllä aina vaan jaksan ihmetellä sunkaltaisia ihmisiä jotka saa jotain megaorgasmeja toisten ihmisten kiusaamisesta. Jotenkin niin surullisen säälittävää. Mut hei pidä toi, pärjäät varmasti hyvin elämässäsi. T: vaalea, pitkätukkainen lapseton nainen jolle ei kalja maistu.

Vierailija
54/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:52"]Minusta tuntuu, että koko vauvapalsta on lähestulkoon pelkköö WT:tä täynnänsä..

Hankkikaapa oikea elämä ja oikeita ongelmia.

[/quote]
Hanki sinä oikeinkirjoitustaito vai eikö elämämkolussa opeteta sellaista?

Vierailija
55/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
56/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:50"]No mitä näille ap:n haukkujille tuosta korusta sitten tulee mieleen? Millaiset ihmiset niitä koruja käyttää? :D
[/quote]
No ei kuule idiootti yhtään mitään! Mulle on ihan sama millaisia koruja tai minkälaiset ihmiset niitä käyttää, eihän ne mun kaulassa roiku! Helvetti eikö teillä ole mitään muuta mietittävää kuin jotkut vitun korut toisten ihmisten kauloissa! Voi herranjumala!

Vierailija
57/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen valtavaa myötähäpeää juuri näitä koruja käyttäviä kohtaan. En tiedä miksi.

Vierailija
58/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:34"]

Ai kauheeta, mulla on Nominationissa suomileijona-pala Tappara-palan vieressä. Nyt täytyy varmaan laittaa aasinhattu päähän, mennä nurkkaan häpeämään ja tirauttaa varmuuden vuoksi pari kyyneltä.

[/quote]

Kyllä täytyy ja vielä enemmän sen Tapparan takia. Tai ehkä vieläkin enemmän Nominationin.

Vierailija
59/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän niinkuin lievempi versio hakaristista :) Hakaristi on alunperin intialainen hyvää onnea tuova symboli, ja Intiassa tietysti vieläkin siinä merkityksessä.

Vierailija
60/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:50"]No mitä näille ap:n haukkujille tuosta korusta sitten tulee mieleen? Millaiset ihmiset niitä koruja käyttää? :D
[/quote]
No ei kuule idiootti yhtään mitään! Mulle on ihan sama millaisia koruja tai minkälaiset ihmiset niitä käyttää, eihän ne mun kaulassa roiku! Helvetti eikö teillä ole mitään muuta mietittävää kuin jotkut vitun korut toisten ihmisten kauloissa! Voi herranjumala!
[/quote] Miksi pitää haukkua idiootiksi kun jotain kysytään?