Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikilla spotify?

Vierailija
09.10.2021 |

Itsellä ei ole kiin olenko ainoa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, eikä tule.

Vierailija
42/47 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut Spotify jo vuosia mutta yleensä maksan vain silloin kun tulee 3 kk yhden hinnalla-tarjous.

Vierailija
44/47 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on se perhejuttu joka maksaa 18,99€, on kolmen ihmisen käytössä. Jos haluaa lenkillä kuunnella musiikkia, niin on helppo laittaa Spotifysta soittolista päälle. Ei mainoksia eikä tarvitse etsiä uutta kappaletta. Joo saahan youtubeenkin soittolistoja, mutta siellä on mainoksia jos ei ota maksullista versiota.  On meillä lp-levyjäkin, mutta ei voi raahata stereoita mukana. Spotifyn soittolista on kätevä myös illanistujaisissa kun tekee sopivan listan valmiiksi ja senkun laittaa sen soimaan. Lp-levyjä kuuntelen omassa rauhassa kun haluan nauttia. 

Jotkut kuuntelee myös äänikirjoja lenkillä tai vaikka työmatkalla. 

t:Se sama joka toi jo aiemmin esille miksi äänikirjat ovat tarpeellisia.

Äänikirjat ovat laiskoille.

Ei ole. Normaalilla järjellä varustettu ihminen ymmärtää, että on muitakin tapoja kuin se oma tapa. Itse en pysty äänikirjoihin keskittymään, mutta ei mun silti tarvitse pilkata äänikirjojen käyttäjiä. Mä luen perinteisiä kirjoja ja joku toinen kuuntelee äänikirjoja. Mitä sitten. Parempi mun mielestä kuunnella äänikirjoja kuin olla nauttimatta kirjoista millään tavalla.

Minä nautin kirjat huippuunsa jalostetussa muodossa - elokuvina.

Eikö kirjasta ole tehty elokuvaa? Sitten se ei voi olla kovin hyvä. Parhaista kirjoista tehdään aina elokuva.

Vierailija
45/47 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmainen varmaan monella, tyhmää siitä on maksaa. Ihmettelen oikeasti kuinka joku maksaa 11-12€/kk vai mitä nyt maksaakaan nykypäivänä, siitä ettei 4-5 kappalaaeen välein tarvisi lyhyttä mainosta kuunnella.

Kuka hitto nykypäivänä mainoksia kuuntelee? Mistään.

Minä päätän 100% mitä minä milloinkin teen, katson ja kuuntelen, ei kukaan muu, varsinkaan mainostaja.

Vierailija
46/47 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan ilomielin sen kuukausimaksun ollakseni parempi kuin köyhät ilmaisversion kuuntelijat!

Vierailija
47/47 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikkaa Spotify-sovelluksessa vasemmasta yläkulmasta sinistä palloa.

Asetukset ja yksityisyys

Median laatu

Wi-Fi-striimauslaatu --> valitse Häviötön jopa 1 Gt/h Jopa 24-bittinen / 44,1 KHz FLAC

Mobiilistriiimauslaatu --> valitse Häviötön jopa 1 Gt/h Jopa 24-bittinen / 44,1 KHz FLAC

Palaa nuolella takaisin ja nauti paremmasta äänestä! 👏🏻👏🏻

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän