Onko kaikilla spotify?
Kommentit (47)
Youtubesta joskus kuuntelen, on muutama sata cd-levyä kertynyt 10v aikana, niitä kuuntelen kunnon stereoilla ja ostelen vuosittain n.10-15kpl uutta musiikkia cd-levynä, koska tykkään kerätä niitä. En ole koskaan tottunut kuuntelemaan jostain spotifystä tai tidalista jne. Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Spotify on paras ostokseni ikinä. Olen ollut tyytyväinen asiakas jo viimeiset 15 vuotta.
Toki, jos elämäsi top 30 parasta biisiä on ainut soittolista, jonka ikinä tarvitset, tai mielestäsi hyvää musiikkia ei ole tehty 90-luvun jälkeen, Spotify lienee sinulle tarpeeton rahanmeno.
Spotify on nimenomaan tarpeetonta rahanmenoa. Ihmiset ovat hauskasti menneet huijaukseen jossa maksat jostain mitä et koskaan omista. Sama koskee kaikkea suoratoistohuttua. Fyysinen media rulettaa.
Ei ole. YouTube on keksitty. Tarjonta on myös PALJON laajempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minulla on tuhat levyä. Spotify on artisteja halventava, persoonaton ja tylsä tapa kuunnella musiikkia. Samaa skeidaa kuin äänikirjat ja muu vastaava pelleily.
Ai onko pelleilyä, että sokeutunut voi nauttia kirjoista äänikirjojen muodossa? Tai aivoinfarktin saanut ei pysty enää lukemaan pitkään joten käyttää äänikirjoja. Tai ei pysty keskittymään lukemiseen, mutta nauttii äänikirjoista. Itse luen mielelläni kirjoja eikä äänikirjat ole mun juttu, mutta ymmärrän silti täysin miksi jotkut niitä käyttää.
Et ole yhtään sen parempi ihminen sun tuhannella levyllä. On mullakin mun lempiyhtyeen pari lp-levyä 70-luvulta, mutta en mä ajattele sen takia olevani jotenkin erikoinen.
Ymmärrät varmaan etten tarkoittanut nyt mitään erityisryhmiä. Missä kohtaa sanoin olevani parempi? Sano ukollesi, että painaa majoneesit ineen, jos tuo vinkuminen sillä loppuisi 👉👌
Meillä on se perhejuttu joka maksaa 18,99€, on kolmen ihmisen käytössä. Jos haluaa lenkillä kuunnella musiikkia, niin on helppo laittaa Spotifysta soittolista päälle. Ei mainoksia eikä tarvitse etsiä uutta kappaletta. Joo saahan youtubeenkin soittolistoja, mutta siellä on mainoksia jos ei ota maksullista versiota. On meillä lp-levyjäkin, mutta ei voi raahata stereoita mukana. Spotifyn soittolista on kätevä myös illanistujaisissa kun tekee sopivan listan valmiiksi ja senkun laittaa sen soimaan. Lp-levyjä kuuntelen omassa rauhassa kun haluan nauttia.
Jotkut kuuntelee myös äänikirjoja lenkillä tai vaikka työmatkalla.
t:Se sama joka toi jo aiemmin esille miksi äänikirjat ovat tarpeellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Minulla on tuhat levyä. Spotify on artisteja halventava, persoonaton ja tylsä tapa kuunnella musiikkia. Samaa skeidaa kuin äänikirjat ja muu vastaava pelleily.
Ai onko pelleilyä, että sokeutunut voi nauttia kirjoista äänikirjojen muodossa? Tai aivoinfarktin saanut ei pysty enää lukemaan pitkään joten käyttää äänikirjoja. Tai ei pysty keskittymään lukemiseen, mutta nauttii äänikirjoista. Itse luen mielelläni kirjoja eikä äänikirjat ole mun juttu, mutta ymmärrän silti täysin miksi jotkut niitä käyttää.
Et ole yhtään sen parempi ihminen sun tuhannella levyllä. On mullakin mun lempiyhtyeen pari lp-levyä 70-luvulta, mutta en mä ajattele sen takia olevani jotenkin erikoinen.
Ymmärrät varmaan etten tarkoittanut nyt mitään erityisryhmiä. Missä kohtaa sanoin olevani parempi? Sano ukollesi, että painaa majoneesit ineen, jos tuo vinkuminen sillä loppuisi 👉👌
Sulla tässä pinna vaikuttaa olevan kireällä sun teksteistä päätellen. :D
En ole UI-muutoksen jälkeen halunnut sitä käyttää :( Tästä voisin valittaa pidempääkin mutta olkoot. Sinällään harmi koska olisi ihan kiva maksaa musiikista kun kuitenkin musiikista pidän. Myös se, että maksut menee kaikki vain kuunnelluimmille artisteille eikä yhtään sen mukaan mitä itse kuuntelee ei erityisemmin nosta intoa tuosta maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla tässä pinna vaikuttaa olevan kireällä sun teksteistä päätellen. :D
Päinvastoin. Naurattaa kaltaisesi toopet 😂
Vierailija kirjoitti:
Meillä on se perhejuttu joka maksaa 18,99€, on kolmen ihmisen käytössä. Jos haluaa lenkillä kuunnella musiikkia, niin on helppo laittaa Spotifysta soittolista päälle. Ei mainoksia eikä tarvitse etsiä uutta kappaletta. Joo saahan youtubeenkin soittolistoja, mutta siellä on mainoksia jos ei ota maksullista versiota. On meillä lp-levyjäkin, mutta ei voi raahata stereoita mukana. Spotifyn soittolista on kätevä myös illanistujaisissa kun tekee sopivan listan valmiiksi ja senkun laittaa sen soimaan. Lp-levyjä kuuntelen omassa rauhassa kun haluan nauttia.
Äänikirjat ovat laiskoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spotify on paras ostokseni ikinä. Olen ollut tyytyväinen asiakas jo viimeiset 15 vuotta.
Toki, jos elämäsi top 30 parasta biisiä on ainut soittolista, jonka ikinä tarvitset, tai mielestäsi hyvää musiikkia ei ole tehty 90-luvun jälkeen, Spotify lienee sinulle tarpeeton rahanmeno.
Spotify on nimenomaan tarpeetonta rahanmenoa. Ihmiset ovat hauskasti menneet huijaukseen jossa maksat jostain mitä et koskaan omista. Sama koskee kaikkea suoratoistohuttua. Fyysinen media rulettaa.
Tavallaan samaa mieltä että kuukausimaksut ovat menneet hieman yli. Mutta kyllä suoratoistopalveluillakin on paikkansa. Yhdellä kuukausimaksulla saa katseltua aika hiton paljon sisältöä ei siitä kovin paljon esim elokuvalle hintaa tule.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä ollut eikä tule. Jos ei etsimäänsä biisiä osaa tubesta tai googlen kautta etsiä ja ladata koneelleen, niin on aika epäonnistunut elämässään.
Minullakaan ei ole sporifytä, mutta en alapeukuta siksi, vaan perusyelujesi takia.
1) jos kuuntelee yhtää erikoisempia genrejä, ei biisit löydy sporifytä mutta ei myöskään googlaamalla.
2) Vaikka kuuntelisi googlaamalla löytyvää kamaa, niin aika harvoin halua etsiä vain sen yhden tietyn biisin. Sen sijaan halua kuunnella monta valitsemaani biisiä putkeen, kokonaisen levyn. Googlaamalla tämä harvoin onnistuu.
Tottakai on, pauhaa autossa ettei tarvitse kuunnella radiokanavien samoja biisejä.
Minullakaan ei ole, vaikka ehkä se toisi jotain uutta kuunneltavaa ja löytäisin paremmin biisit. Olen alle 30. Käytän yleensä vaan youtubea ja olen sielläkin löytynyt niin paljon kuunneltavaa että on tullut jo pieni ähky musiikin suhteen. Niin vanhoja kuin uusiakin biisejä. Siinä mielessä kiva, että on paljon vanhempaa musiikkia vielä löytämättä, mutta samalla tulee aina uusia kivoja biisejä myös. Kaikkia ei myöskään löydä spotifystä. Varsinkaan jos kiinnostuksen kohteena sattuu olemaan ne pari omakustannelevyä julkaisseet tuntemattomat bändit. Tosin pitäisi joskus kokeilla. Silloin pitäisi sitten löytää jotain sellaista mitä youtube ei ole vielä minulle tarjonnut. Tähän asti se on riittänyt todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Normaalilla järjellä varustettu ihminen ymmärtää, että on muitakin tapoja kuin se oma tapa. Itse en pysty äänikirjoihin keskittymään, mutta ei mun silti tarvitse pilkata äänikirjojen käyttäjiä. Mä luen perinteisiä kirjoja ja joku toinen kuuntelee äänikirjoja. Mitä sitten. Parempi mun mielestä kuunnella äänikirjoja kuin olla nauttimatta kirjoista millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä ollut eikä tule. Jos ei etsimäänsä biisiä osaa tubesta tai googlen kautta etsiä ja ladata koneelleen, niin on aika epäonnistunut elämässään.
Onhan se ihan kauheeta maksaa palveluista joita arvostaa. Ei sillä oon itsekin ihan hiton saita paska mutta tollanen perus tietoteknologisilla taidoilla ylpeily muutaman euron säästön tähden on aika helvetin säälittävää.
Poisin tilin kun kyllästyin mainoksiin ja niin paska valikoima.
Ilmainen varmaan monella, tyhmää siitä on maksaa. Ihmettelen oikeasti kuinka joku maksaa 11-12€/kk vai mitä nyt maksaakaan nykypäivänä, siitä ettei 4-5 kappalaaeen välein tarvisi lyhyttä mainosta kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Ilmainen varmaan monella, tyhmää siitä on maksaa. Ihmettelen oikeasti kuinka joku maksaa 11-12€/kk vai mitä nyt maksaakaan nykypäivänä, siitä ettei 4-5 kappalaaeen välein tarvisi lyhyttä mainosta kuunnella.
Ihmettele rauhassa. Et varmaan tiedä että toisilla kymppikin voi olla jo paljon kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänikirjaa kuunnellessa voi samalla vaikka siivota, hoitaa puutarhaa tai käydä kävelyllä, eli jos tuolla lailla haluat ajatella niin silloinhan ne tavallisten kirjojen lukijat ovat usein paljon laiskempia kuin vain makaavat tai istuvat lukemassa....