Hei vanhat punkkarit! Mitä teistä tuli aikuisena?
Onko vanhaa asennetta enää jäljellä?
Minusta tuli ihan tavis sitten lopulta; akateeminen koulutus, ok työpaikka, ei tosin lapsia. Musiikkimakukin laajeni ja osittain myös pehmeni. Rock.keikoilla käyn kyllä aina kun mahdollista.
Kommentit (95)
Musta tuli tällainen sekatyöläinen. Esim. opetan, mutta teen myös hevoshommia. Kuuntelen aika vähän musiikkia, mutta en tod mitään listapoppia. Moottoripyörällä ajelen. Lapsia ja mies. Pukeudun mustaan.
Ikuinen opiskelija, kolmas tutkinto nyt alkamassa, vähän jotain muitakin hommia tullut sivussa tehtyä. musiikkimaku nykyään myös laajempi kuin mitä on ollut, sama vaate ja hiustyyli hillitympi mutta säästössä joitain vanhoja punk vaatteita vielä jos satun olemaan nostalginen ja kyllä se punk/rock kulttuuri silti tuntuu olevan syvä osa mua vaikken ehkä enää niinkään näytä sille
Sairaanhoitajaksi kouluttauduin, mutta olen yrittäjä ihan muulla alalla.
Vierailija kirjoitti:
Kai noista vihreitä tai kommareita tuli. Kiakkovieraita.
Ainoa kerta kun olen vihreitä äänestänyt on Haavisto pressaksi. Kommareita en yhtään mihinkään. Ja akateeminen koulutus tuli hankittua.
Samanlaiselta niitti / keesi pelleltä näytän edelleen kuin -82
Nuorena olit punkkari, ja olit myös runkkari. Nyt vanhana et ole enää punkkari, mutta olet silti vielä runkkari.
Musta tuli opettaja, yh-äiti. Musiikkimaku laajeni, vaatteet nykyisin aika neutraaleja ns. mamma-mallia, ekologisuuteen panostan. Kasvissyöjä olen ja vasemmistoa äänestån, mutta muuten aika laimeaa keskiluokkaista menoa.
Ja 93 jatkaa, tosiaan se on punk-ajoista jäänyt, että ei ole tarvetta tehdä asioita kuin muut tai tavoitella jotain juttuja ihan vain koska se kuuluu asiaan. En myöskään osaa laittaa itseäni mihinkään lokeroon, olen vapaa sielu, tai ainakin uskottelen itselleni niin.
Nykyisin tosin lapset ykkösenä ja lähes kaikki aikani menee heidän asioihinsa. Eikä haittaa, ovat ihania.
Musta tuli juristi ja mies on bändissä, joka soittaa progea. Poikamme sentään on punkrokkia takova rumpali.
Runkkari.