Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä enemmän on tullut ikää, sen vähemmän jaksaa enää mitään äijäilyä tai sellaista

Vierailija
09.10.2021 |

Nuorena jaksoi kuunnella kaiken maailman machojen pullisteluita ja elettyä siinä maailmassa. Nyt kun ikää on alkanut kertyä, ei jotenkin jaksa yhtään sellaista. Ihan sama minulle, haluan vain olla rauhassa enkä osallistua mihinkään.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja olen siis mies itsekin.

ap

Vierailija
2/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua osallistua mihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä ihminen vanhetessaan viisastuu.

Vierailija
4/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri alkoi intoilla inttijuttuja tuossa joku aika sitten. Olin vaan että "olihan se sellaista" ja vaihdoin puheenaihetta. Ei jaksa miettiä tuollaisia ikivanhoja, eikä aihekaan kiinnosta enää. Ihmettelen miten 50-vuotias mies jaksaa muistella 30 vuoden takaisia ja vielä intoilla siitä. Eikö hänkin ala tajuta, että meillä on edessä rauhallinen vanhuus ja ei enää tarvitse esittää mitään. Olemme vanhuksia, nuorilla on nuorten jutut, ja minä käyn mieluummin sienestämässä vaimoni kanssa kun jauhan inttijuttuja saunassa.

ap

Vierailija
5/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt, kun sun testot laskee kuin lehmän häntä. 

Miestissit kasvaa ja estrogeeniä erityy. Pian alat harrastaamaan puutarhan hoitoa ja kutomaan talvisin.

Vierailija
6/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaiset testot.

Vierailija
7/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö halua osallistua mihinkään?

En. Haluan olla kotona vaimoni kanssa ja toivon, että terveyttä piisaa. Käymme sienimetsällä ja ajelemme autolla. Töissä on tietysti vielä pakko käydä.

ap

Vierailija
8/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Luonnollista kehitystä. 

Ikä laskee testotasoja ja uho laantuu sen mukana. Tietysti ajattelukin jalostuu ja laajenee. 

Vierailija
9/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut saman iän myötä kun järkeä tulee enemmän päähän ja elää elämäänsä omilla ehdoillaan itseään varten vailla tarvetta todistaa olevansa mukamas parempi.

Vierailija
10/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteroni hiipuu. Piikkiä vaan pyllyyn niin jaksat taas ärjyä, panna ja dokata.

Vierailija
11/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä seksielämä?

Vierailija
12/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miestissit kasvaa ja estrogeeniä erityy. Pian alat harrastaamaan puutarhan hoitoa ja kutomaan talvisin.

Voihan se olla. Toisaalta tykkään seksistä edelleenkin. En vaan jaksa mitään lapsellisia machojuttuja, ne tuntuu vastenmielisille ja siinä olen muuttunut kyllä radikaalisti vuosien aikana.

ap

Vierailija
13/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua rauhallista vanhuutta. Mennään niin kauan kun jaksetaan ja tunteella kans.

Vierailija
14/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokenut saman iän myötä kun järkeä tulee enemmän päähän ja elää elämäänsä omilla ehdoillaan itseään varten vailla tarvetta todistaa olevansa mukamas parempi.

Se on juuri noin

ap

Vierailija
15/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää.

Vierailija
16/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri alkoi intoilla inttijuttuja tuossa joku aika sitten. Olin vaan että "olihan se sellaista" ja vaihdoin puheenaihetta. Ei jaksa miettiä tuollaisia ikivanhoja, eikä aihekaan kiinnosta enää. Ihmettelen miten 50-vuotias mies jaksaa muistella 30 vuoden takaisia ja vielä intoilla siitä. Eikö hänkin ala tajuta, että meillä on edessä rauhallinen vanhuus ja ei enää tarvitse esittää mitään. Olemme vanhuksia, nuorilla on nuorten jutut, ja minä käyn mieluummin sienestämässä vaimoni kanssa kun jauhan inttijuttuja saunassa.

ap

Oot vaan fiksu.

Ei mun 25v velikään jaksa jauhaa inttijuttuja ja on vaan todennut, että sille on syynsä miksi inttiin laitetaan just teinipojat - koska kukaan muu ei jaksaisi juoksennella tosissaan kasarmilla käskytettävänä.

Vierailija
17/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua rauhallista vanhuutta. Mennään niin kauan kun jaksetaan ja tunteella kans.

En minäkään. Siksi moottoripyörä ja 19v tyttis.

Vierailija
18/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten miesten maailma on sellaista kilpailua. On pullistelua ja sellaista nahisteluakin, verbaalista ja joskus kännispäissään fyysistäkin. Kaikki perustuu sille. Vanhemmiten tämä tarve vähenee ja koko homma alkaa tuntua tomppelien hommille, mitä se onkin. Ihan normaali kehitys. 

Vierailija
19/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan se olla. Toisaalta tykkään seksistä edelleenkin. En vaan jaksa mitään lapsellisia machojuttuja, ne tuntuu vastenmielisille ja siinä olen muuttunut kyllä radikaalisti vuosien aikana.

ap

Etkö aijo ikinä olla hopeakettu? Ajaa avoautossa farmarihaalari päällä ja pokata parikymppisiä naisenalkuja?

Vierailija
20/37 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Etkö aijo ikinä olla hopeakettu? Ajaa avoautossa farmarihaalari päällä ja pokata parikymppisiä naisenalkuja?

Ei minulla sellaiselle ole tarvetta. Vaimoni on edelleen viehättävä ja saan seksistä kaiken sen mitä haluan. Ja vaimoni myös. Parikymppiset naiset ovat tietysti kauniita, mutta minä olen vanha ukko ja nuorilla on nuorten maailma. Se ei minulle kuulu, eikä minulla ole mitään haluakaan osallistua sellaiseen. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän