Mitä enemmän on tullut ikää, sen vähemmän jaksaa enää mitään äijäilyä tai sellaista
Nuorena jaksoi kuunnella kaiken maailman machojen pullisteluita ja elettyä siinä maailmassa. Nyt kun ikää on alkanut kertyä, ei jotenkin jaksa yhtään sellaista. Ihan sama minulle, haluan vain olla rauhassa enkä osallistua mihinkään.
Kommentit (37)
Olet siis Rennyn vastakohta! Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostat hyvältä tyypiltä :)
Kiitosta vaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt, kun sun testot laskee kuin lehmän häntä.
Miestissit kasvaa ja estrogeeniä erityy. Pian alat harrastaamaan puutarhan hoitoa ja kutomaan talvisin.
Puutarhanhoitoa suosittelen kaiken ikäisille ja sukupuolisille. Parempaa mielenterveyslääkettä ei olekaan.
M
Tämä ketju on varmaan tarkoitettu miehille, mutta silti naisena kysyn, että mitä on äijäily?
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on varmaan tarkoitettu miehille, mutta silti naisena kysyn, että mitä on äijäily?
Äijäily on sellaista oman voiman ja machouden korostamista eri muodoissaan, lisäksi sellaista jatkuvaa pientä kilpailua muita uroita vastaan. Inttijutut kuuluu äijäilyyn, samoin erilaiset kahinat ja väkivallalla flirttailu. Äijäilyä on vetää miesporukassa kovaäänisesti bisseä ja mennä katsomaan sitten jotakin UFC-ottelua ja intoilla siitä. Jne.
Heh, voin kertoa että näille miehille kyllä nauretaan selän takana jos ei edes sen vertaa voi heittäytyä, että kerran vuodessa juhannuksena osallistuu punnerrus-/kädenvääntö tms. kisaan
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri alkoi intoilla inttijuttuja tuossa joku aika sitten. Olin vaan että "olihan se sellaista" ja vaihdoin puheenaihetta. Ei jaksa miettiä tuollaisia ikivanhoja, eikä aihekaan kiinnosta enää. Ihmettelen miten 50-vuotias mies jaksaa muistella 30 vuoden takaisia ja vielä intoilla siitä. Eikö hänkin ala tajuta, että meillä on edessä rauhallinen vanhuus ja ei enää tarvitse esittää mitään. Olemme vanhuksia, nuorilla on nuorten jutut, ja minä käyn mieluummin sienestämässä vaimoni kanssa kun jauhan inttijuttuja saunassa.
ap
Mulla oli hauskoja juttuja armeijassa ja kiva niitä on välillä muistella samanhenkisten seurassa. Ei koskaan mitään äijäilyä ollut, sielläkään. En minäkään mitään äijäilyuhoa jaksa.
Mieleltäni olen ollut rauhaa rakastava eläkeläisukko ihan nuoresta lähtien. Vähän ilkikurinen tosin.
Nuoruuteen ilmeisesti kuuluu jonkilainen machoilu ja itsensä esille tuominen. Silloin olin ilmaa naisille, mutta vanhemmiten olen saanut kyllä osani, kun naisetkin ovat alkaneet arvostaa samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Piereskellään, tyhjännauretaan ja pullistellaan haukkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijäily on sellaista oman voiman ja machouden korostamista eri muodoissaan, lisäksi sellaista jatkuvaa pientä kilpailua muita uroita vastaan. Inttijutut kuuluu äijäilyyn, samoin erilaiset kahinat ja väkivallalla flirttailu. Äijäilyä on vetää miesporukassa kovaäänisesti bisseä ja mennä katsomaan sitten jotakin UFC-ottelua ja intoilla siitä. Jne.
Naiset inhoavat tuollaista miehissä, ainakin järkevät naiset. - N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, suomalaiset naiset haluaa teenjuontia, vegaaniruokaa ja runojen kirjoittamista harrastavan "miehen"
Vierailija kirjoitti:
Heh, voin kertoa että näille miehille kyllä nauretaan selän takana jos ei edes sen vertaa voi heittäytyä, että kerran vuodessa juhannuksena osallistuu punnerrus-/kädenvääntö tms. kisaan
Monet varttuneemmat perheenisät viettävät juhannuksen perheensä kanssa ihan ilman punnerruskisoja. Siinähän örisijät nauratte, jos ette ole järven pohjassa sepalus auki. Fiksuja ei nääs Darwin Award kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei pysty päästämään äänekästä pierua tai kunnolla lorottamaan pyttyyn ja voittamaan kädenvääntökisassa, ei naaralla ole sen seurassa turvallinen olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei pysty päästämään äänekästä pierua tai kunnolla lorottamaan pyttyyn ja voittamaan kädenvääntökisassa, ei naaralla ole sen seurassa turvallinen olo.
Toisessa ketjussa kerrottiin, että nämä äänet ja käytös kertoo naaralle että uros on paikalla ja suojelee tarvittaessa.
Valematsoilua, naiset sitten valittaa kun ei hoida niitä väitettyjä hommiaan, kuten puolusta tarvittaessa. Pitää pörhistellä ennaltaehkäisynä.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri alkoi intoilla inttijuttuja tuossa joku aika sitten. Olin vaan että "olihan se sellaista" ja vaihdoin puheenaihetta. Ei jaksa miettiä tuollaisia ikivanhoja, eikä aihekaan kiinnosta enää. Ihmettelen miten 50-vuotias mies jaksaa muistella 30 vuoden takaisia ja vielä intoilla siitä. Eikö hänkin ala tajuta, että meillä on edessä rauhallinen vanhuus ja ei enää tarvitse esittää mitään. Olemme vanhuksia, nuorilla on nuorten jutut, ja minä käyn mieluummin sienestämässä vaimoni kanssa kun jauhan inttijuttuja saunassa.
ap
Se, ettei jaksa enää mitään machoilu-meininkejä, kuulostaa vain viisastumiselta ja arvomaailman muuttumiselta, mutta vähän ottaa korvaan tuo vanhukseksi itsensä leimaaminen ja nuorempien maailmasta itsensä eristäminen. Ja olet kuitenkin vissiin vasta viisikymppinen, mikä vanhus se sellainen vielä on? Toisekseen, ei ole mitään sellaista normia (minulle ei ainakaan ole), että tietyn ikäisenä tarvitsisi itseään automaattisesti vanhaksi ja ulkopuoliseksi kokea. Tässä yhteiskunnassa on ihan tarpeeksi ikärasismia, ei kannata kenenkään sitä omilla asenteillaan syvemmäksi kaivaa. Jos jokin asia ei enää kiinnosta, niin se on vain sitä, eli ettei enää kiinnosta. Ihmiset muuttuu, kuka mistäkin syystä, ei sitä tarvitse millään selitellä.
Kuulostat hyvältä tyypiltä :)