Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Oletko joskus tunnustanut ihastuksesi ja saanut pakit?

Vierailija
05.12.2014 |

Miten tilanne eteni ja millaiseen sävyyn pakit annettiin?

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nätti nainen ja silti saanut pakit kolmelta eri mieheltä. Sanottakoon, että nuo miehet eivät olleet komeita tai suosittuja, pikemminkin keskivertoa huonommannäköisiä ja mua ulkonäöllisesti alemmalla tasolla, yksi noista vielä pysyvästi työmarkkinoiden ulkopuolella ja muutenkin täysin osaamaton elämässään :D Ja silti sain pakit, että se siitä aiemmat kommentoijat...Noissa miehissä mua viehätti persoona eniten.

No, noiden jälkeen on minusta ollut monta hyvää ja komeaa miestä kiinnostuneita, yhden kanssa nyt tälläkin hetkellä suhteessa :)

Vierailija
2/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Mutta en saa niitä melkein koskaan suoraan vaan mies yrittää päästä housuihini epätoivoisesti, joten vastailee ympäripyöreitä ja yrittää saada lohkeamaan. Tämä on tapahtunut useamman kerran. Tuollainen paikallaan jumittava tilanne voi jatkua kuukausiakin.

Yksi on vähän monimutkainen tapaus. Tiesi tunteeni, joskus väitti tuntevansa samoin. Hänen mielialansa vaihteli hetkessä, koetti pahoittaa mieleni ja suuttui usein ilman syytä kohtuuttomasti. Koen saaneeni pakit, koska olisin itse voinut haluta jotakin enemmän ja yrittää saada jutun toimimaan. Oli myös toinen samantyylinen tapaus, että olisin halunnut tutustua paremmin ja käydä kunnon treffeillä, mutta mies halusi vain törmäillä satunnaisesti ja silti väitti olevansa ihastunut.

Olen saanut pakkeja niinkin, että en ole ollut ihastunut, mutta olisin ollut kiinnostunut tutustumaan paremmin. Eniten tällaisia on tapahtunut baarissa, jolloin minua on pidetty epäilyttävänä (suora lainaus)  tai muuten torjuttu tylysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pakit eli mies oli varattu eikä kertonut sitä, vaan antoi minun tehdä naurettavan itsestäni kyselemällä ja ehdottamalla. Nykyään kun voisin olla kaveri niin en kelpaa kaveriksikaan.

Vierailija
4/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiällä en ole saanut pakkeja koska en ole ajautunut sellaiseen tilanteeseen. Olen aina pelannut varman päälle koska teininä saadut pakit ovat opettaneet minut toimimaan niin.

Vierailija
5/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tutustumaan edes pieneltä osin miesten maailmaan, siis jos olette joskus naisena saaneet pakit.

(Jos jokaisella miehellä menisi vuosi pakeista toipumiseen, niin minkäänlaista pariutumista ei enää tapahtuisi, koskaan.)

Vierailija
6/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Tuntui todella pahalta, koska miehellä oli selvästi enemmän tunteita mua kohtaan, kuin kaverillisia. Silti ei voinut lähteä suhteeseen. Hän on sellainen tapaus, ettei ole ollut muitakaan naissuhteita, eli odottaa kai jonkinlaista elämänsä rakkautta, mutta tuskin uskaltaisi sellaisen ääressä puhua pukahtaakaan. Sitten jakelee huomiotaan ja hyväksyntäänsäkin meille muille muka alempiarvoisille naisille ja sitten kun ihastumme (tiedän, etten ole ainoa), niin sitten saamme ärtyneet pakit, että mitä oikein kuvittelimme. 

Mutta olen itsekin ollut tällainen miehiä kohtaan, säälittävää, tiedän, mutta minulla ja tällä miehellä on samanlainen superhuono itsetunto. Tosiin mulla jo nykyään hieman häntä parempi.

Mutta. Tapasimme tuosta tilanteesta usean vuoden jälkeen, enkä ole voinut todellakaan häntä vieläkään unohtaa. Nyt koitan sitten ensin hieroa tuttavuutaa häneen ja ihan tosiaan vain tutustua ja olla ystäviä ensin, katsotaan, mitä tästä nyt sitten tulee. Mies vaikuttaa taas samanlaiselta eli voisi sekoittaa että on ihastunutkin, mutta nyt en enää kuvittele niin. Olen sitten "vain" se ystävä, antaa miehen ihmetellä, että haluaako mitään tai noin. Se vähän helpottaa mun uskoani siihen, että jotain apua se mies tarvitsee, ettei hänellä sen tauonkaan aikana ollut ollut yhden yhtä naista tai suhdetta. Eli joku naiskammo hänellä vaan on. 

Vierailija
7/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muutaman kerran. Tilanteet ovat olleet sellaisia, että on ollut seksiä mutta mies on ilmoittanut ettei mikään "vakava" kiinnosta.

Vierailija
8/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:06"]

Aikuisiällä en ole saanut pakkeja koska en ole ajautunut sellaiseen tilanteeseen. Olen aina pelannut varman päälle koska teininä saadut pakit ovat opettaneet minut toimimaan niin.

[/quote]

Mulla sama, siksi olinkin sitäkin järkyttyneempi, että tämä yksi mies "jallitti" minut ihastumaan, eikä sitten vastannutkaan mun tunteisiin!!!! Ihan hirveä kokemus. 

Huvittaa oikein nyt, kun tapailemme taas, että kummasti se mun seura silti vaan kelpaa ja pitää huolen, ettei yhteydenpito katkea...

22

Vierailija
9/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:10"]Tervetuloa tutustumaan edes pieneltä osin miesten maailmaan, siis jos olette joskus naisena saaneet pakit.

(Jos jokaisella miehellä menisi vuosi pakeista toipumiseen, niin minkäänlaista pariutumista ei enää tapahtuisi, koskaan.)
[/quote]

En ole koskaan saanut pakkeja, tyttöystäviä on ollut monia. -mies

Vierailija
10/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos mies toimii näin, hänet haukutaan täysin tossuksi. Jotenkin kummasti se aloitteen tekeminen, pakkien saaminen vaan on tässä yhteiskunnassa miehelle normielämää, joka pitää kestää.

Vierailija
11/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:10"]

Tervetuloa tutustumaan edes pieneltä osin miesten maailmaan, siis jos olette joskus naisena saaneet pakit. (Jos jokaisella miehellä menisi vuosi pakeista toipumiseen, niin minkäänlaista pariutumista ei enää tapahtuisi, koskaan.)

[/quote]

Tarkoitatko pakeilla tilannetta, jossa olet kauan ollut hyvin ihastunut yhteen ihmiseen ja muut eivät voisi vähempää kiinnostaa? Jos tarkoitat jotain vähempää, tarinat eivät ole verrannollisia.

Jos seksiehdotuksesta saa pakit, ei se muuta kuin harmita hetken pikkuisen, sitten eteenpäin. Kaikki aloitteelliset naiset saavat joskus pakkeja. Tai jos pyytää jotakuta ulos, koska on vähän ihastunut ja kiinnostunut tutustumaan enemmän, niistä pakeista toipumiseen menee ehkä vähän kauemmin kuin yksi ilta muttei kuitenkaan mitään vuotta.

Kiitos vaan tervetulotoivotuksesta, mutta pakkien saaminen on aloitteita tekeville naisille ihan tuttu juttu.

Vierailija
12/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:10"]

Tervetuloa tutustumaan edes pieneltä osin miesten maailmaan, siis jos olette joskus naisena saaneet pakit. (Jos jokaisella miehellä menisi vuosi pakeista toipumiseen, niin minkäänlaista pariutumista ei enää tapahtuisi, koskaan.)

[/quote]

Niin, ajattele miten mielellään mäkin toipuisin kahdessa viikossa siitä tunteesta, minkä se tilanne aiheuttaa. Todellakin. Vai surisitko itse mielellänkin sen vuoden? Sydän sirpaleina... hohhoijjaa, en usko.

Vierailija
13/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:16"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:10"]Tervetuloa tutustumaan edes pieneltä osin miesten maailmaan, siis jos olette joskus naisena saaneet pakit.

[/quote]

En ole koskaan saanut pakkeja, tyttöystäviä on ollut monia. -mies
[/quote]

Miesten maailmaan, eikä yksittäisen miehen, ilmiselvästi poikkeustapauksen maailman.

Sinähän elät siis tässä suhteessa enemmän naisten maailmassa....

Vierailija
14/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:10"]Tervetuloa tutustumaan edes pieneltä osin miesten maailmaan, siis jos olette joskus naisena saaneet pakit. (Jos jokaisella miehellä menisi vuosi pakeista toipumiseen, niin minkäänlaista pariutumista ei enää tapahtuisi, koskaan.) [/quote] En ole koskaan saanut pakkeja, tyttöystäviä on ollut monia. -mies

[/quote]

No, monikaan ei ole ollut sitten kovin vakava. Ootkohan edes huomannut saaneesi pakkeja? Ei hyvä merkki tuo useampi tyttöystävä.

Vierailija
15/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pakkeja lukemattomat kerrat. En kyllä muista yksiäkään tylyjä pakkeja, onneksi. Joitakin kertoja on käynyt niin, että mies ei ole suoraan torjunut vaan vastannut vain jotain hyvin epämääräistä, kun olen ehdottanut esim. lasilliselle menoa. Epämääräisestä vastauksesta olen päätellyt, ettei kiinnosta. Sitten on miehiä, jotka ovat ihastuneet kaveriini tai joilta on saanut seksiä mutta ei mitään muuta jne. Onneksi jotain onnistumisiakin on ollut joskus ja tunteet ovat olleet molemminpuolisia. Tällä hetkellä olen parisuhteessa.

Vierailija
16/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 13:04"]

Viehättävä nainen ei voi saada mieheltä pakkeja.

M28

[/quote]

Niin sulta ei ehkä voi saada kun ajatuksissa on vaan alapään puute? Vai mitä;) Sellaisilta voi saada joilla ajatuksissa on normaali suhde, seksi ja elämänjakaminen oikealta tuntuvan henkilön kanssa.

M31

Vierailija
17/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:13"]

Joo, muutaman kerran. Tilanteet ovat olleet sellaisia, että on ollut seksiä mutta mies on ilmoittanut ettei mikään "vakava" kiinnosta.

[/quote]

Turha valittaa kun kerran olet seksiä ilman suhdetta tarjoillut, ei voi tulla ainakaan sydänsuruja tuosta. Kylmä peli vaan, seuraavaa sisään.

Vierailija
18/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:17"]

[/quote]

Jos mies toimii näin, hänet haukutaan täysin tossuksi. Jotenkin kummasti se aloitteen tekeminen, pakkien saaminen vaan on tässä yhteiskunnassa miehelle normielämää, joka pitää kestää.

[/quote]

Niin ja osa teistä miehistä pitää aloitteellista naista liian aggressiivisena ja epäilyttävänä, koska miesten "täytyy antaa saalistaa nainen, eikä toisinpäin". Yritä naisena siinä sitten, ainakin miehille pelisäännöt on todellakin paljon selkeämmät tässä asiassa.

Vierailija
19/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 16:17"]

[/quote]

[/quote]

Niin ja osa teistä miehistä pitää aloitteellista naista liian aggressiivisena ja epäilyttävänä, koska miesten "täytyy antaa saalistaa nainen, eikä toisinpäin". Yritä naisena siinä sitten, ainakin miehille pelisäännöt on todellakin paljon selkeämmät tässä asiassa.
[/quote]

Ylivoimaisesti suurin osa miehistä on todella otettuja, jos nainen tekee aloitteen. Antoi sitten pakit tai ei. Nämä "metsästäjät" sitten erikseen, ovat pieni vähemmistö.

Vierailija
20/80 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Kapsahdin homomiehen kaulaan ja kinusin suudelmia koko illan... :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä