Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

" Wanhat Konkarit" Huhuu !!!

04.09.2006 |

Heissan!

Yritetääs saada taas pino aikaan, viime kuulumisista onkin jo aikaa:)

Mitenkäs voidaan??

Täällä aletaan olla jo loppusuoralla ikäänkuin, rv 36+1 menossa, jihhuu!!

Olen voinut oikein mainiosti lukuunottamatta neulottuneita sormia, joka johtuu jostain hermopinteestä ilmeisesti ranteissa. Tää on kuulemma hyvin yleistä raskauden aikana ja sen aikaan saa turvotus, jota on myöskin helteillä ollut ihan kivasti varsinkin jaloissa :/

Yöt ovat vähän katkonaisia, kun pitää herätä pissille 2-5 kertaa + sitten nuo sormien neulottumiset herättävät 1-3 kertaa yössä. Noooo, tuleepahan totuttua jo hyvissä ajoin siihen, etteivät yöt jatkossakaan tule olemaan kovin " rauhallisia" ;)

Äippälomalla olen ollut 4.8. asti. Vauvalle on kaikki jo valmiina....tosin on hyvin mahdollista, että hän syntyy vasta LA:n jälkeen sillä en ole tuntenut vielä yhtään supistusta lukuunottamatta vatsan kiristelyä silloin tällöin.

Huomenna menen synnytystapa-arvioon ja lääkäri myös katsoo minkäs kokoinen masuasukas tällä hetkellä on. Taitaa tila olla jo ahtaalla, kun tuntuu nuo potkut ja muljailut suhteellisen ilkeiltäkin välillä. Vauva on ollut raivotarjonnassa jo sieltä rv28 saakka ja tuskinpa enää menee kääntyilemään. Peppu on vasemmalla sivulla, jalat oikealla ja kädet sitten räpeltävät tuolla alhaalla. Välillä asukas intoutuu heittämään pyllynsä toiselle puolelle väliaikaisesti :)

Että semmosia tänne...Nyt annan vuoron teille muille, joista en ole kuullut piiiitkäään aikaan!!!

Voikaa Hyvin ja Paksusti :)

Toivottelee: Je_Ni & Pikku-Isäntä 36+1

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
27.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana viestiketju! Monia nimiä sieltä tunnistin ja olemme palstailleet samoihin aikoihin, jos joku sattuu muistamaan minut. Ihanaa kuulla, että niin monella on lapsukaiset siellä kotona tai ainakin hyvää vauhtia tulossa. Onnea teille kaikille!

Mehän kävimme kaikki julkisen puolen hoidot läpi eli clomit, inssit ja kolme IVF-hoitoa PASseineen. Tuloksena oli viisi keskenmenoa ja hoitojen loppuminen ilman toivottua tulosta, eivätkä lääkärimme antaneet juurikaan toivoa hoitojen onnistumiseen enää, jos olisimme jatkaneet yksityisellä puolella.

Niinpä päätimme ryhtyä adoptioprosessiin ja viime viikolla saimme adoptioluvan! Vertasinkin kirjekuoren avaamista raskaustestin tekemiseen ja näin ollen meillekin tuli plussaa! Tällä kertaa lapsen saaminen on vain varmempaa. Näillä näkymin toivottavasti ensi vuoden aikana saamme lapsemme Etiopiasta kotiin.

Oikein hyvää jatkoa teille kaikille ja oli ihanaa kuulla teistä! Minun kuulumisia voi jatkossa käydä lukemassa tuolta adoptiopalstalta.

Vierailija
42/42 |
28.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abby tosin hieman " vieraampi" .....mutta kiva, kun tulit kertoilemaan kuulumisia Sinäkin =)

Mupsin muistan oikein komiasti =) Niin tuttua tuo " munasoluhommeli" täälläkin...Laihat oli tulokset täälläkin aina. Mutta ilmeisesti kuitenkin näistä minunkin surkeista munasoluistani johonkin on, kun raskaaksi tulin=)

toivo-67: Ihanasti kerroit tuon vertauksen kirjekuoren avaamisen ja raskaustestinvälillä!!!! Onnittelut " Plussasta" =) Ekaa kertaa on varmasti tunne, että lapsi tulee takuuvarmasti ja se tuntuu kyllä ihanalta!!!! Toivotaan, että aika juoksee ja pääsette pian hakemaan pikkuista rakastavaan kotiinne=)

Lätylle kanssa ihanaa syksyä!!!!! =)

Täällä mennään TOIVOTTAVASTI viimeisiä päiviä raskaana...ei sillä, ettäkö tässä mitään vikaa olisi olla raskaana vaan että vauvankaipuu on AIVAN KAMALA ;( En malttaisi millään odottaa saavani tätä pikkuista jo syliini!! Kaveri sai eilen pienen tytön samalla synnärillä minne tässä itse ollaan menossa ja hänellä LA olisi ollut vasta viikko mun jälkeen...Tyttö oli kuitenkin jo 3.58kg ja 50 cm kera mustan tukan <3 Tuli aivan hillitön hinku päästä itsekin jo tositoimiin, mutta ei......Edellisiltana olin lenkillä ja supisteli koko illan, eilen ei taas juurikaan...että jos tänään keksisin jotain puuhastelua ja saisin supparit alkamaan =D

Tulen sitte heti kertoilemaan, kun " tulosta syntyy" ...Jänniä aikoja kyllä elellään täällä =)

HALAUKSIA KAIKILLE!!!!

Toivottelee: Je_Ni 39+4 jo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla