Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä lasketaan pettämiseksi?

Vierailija
05.12.2014 |

Mitä mieltä siis itse olette? Onko se suudelma, koskettelua vai seksiä? Minkä siis sallisitte kumppaniltanne. Toivottavasti saadaan keskustelua aikaiseksi :)

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu parista. Meillä seksi, suutelu ja hyväily on pettämisyä.

Vierailija
42/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan täysin tilanteesta ja ihmisestä. Mutta itse pidän kyllä jo ehdottelevien viestien lähettelyä henkisenä pettämisenä. Jos et voi toiselle kertoa avoimesti tapahtumista. Silloin on pettänyt. Näin itse ajattelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 08:52"]Riippuu aivan täysin tilanteesta ja ihmisestä. Mutta itse pidän kyllä jo ehdottelevien viestien lähettelyä henkisenä pettämisenä. Jos et voi toiselle kertoa avoimesti tapahtumista. Silloin on pettänyt. Näin itse ajattelen.
[/quote]
sama juttu!

Vierailija
44/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 08:52"]Riippuu aivan täysin tilanteesta ja ihmisestä. Mutta itse pidän kyllä jo ehdottelevien viestien lähettelyä henkisenä pettämisenä. Jos et voi toiselle kertoa avoimesti tapahtumista. Silloin on pettänyt. Näin itse ajattelen.
[/quote]
sama juttu!
[/quote]

Totta, on hirveää jos puoliso salaa jotain, itse lasken sen pettämiseksi

Vierailija
45/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up lisää mielipiteitä

Vierailija
46/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä on toiminta jonka tietää loukkaavan toista ja tekee sen siitä huolimatta.

Vierailija
47/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat asioita, jotka jokainen itse määrittelee omassa parisuhteesaan ja mihin se raja vedetään. Jokaisen olisi hyvä olla dialogissa sen pääsisäisen puolisonsa kanssa. esim. jos suutelen toista miestä niin tiedän, että mieheni hyppii siitä seinille.

Vierailija
48/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pikaisesti kännissä sutaisee niin sitä ei kai vielä lasketa ? Ainakaan jos ei kiinni jää  ;) .

Vierailija
49/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mistä ei jää kiinni on sallittua :D  .

Vierailija
50/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:04"]Kaikki mistä ei jää kiinni on sallittua :D  .
[/quote]

Myymälävarkauskin on myymälävarkaus vain jos jää kiinni. Muuten se on sallittua.

Vierailija
51/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa harrastaa seksiä toisten kanssa, mutta pitää olla avoin ja rehellinen. Ja jos joku seksisuhde ikäänkuin vakiintuu, pyritään tapaamaan kolmistaan ja puhumaan pelisäännöt selväksi yhdessä. Ja jos tuntuu, että rakastuu, siitä täytyy kertoa suoraan ja rehellisesti.

Vierailija
52/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaimo sattuu kännispäiten jonkun vällyihin niin ei mun elämä siihen kaadu, himaanhan se kumminkin tuli. Eikä kai tyytyväinen vaimo minulta pois ole?

Vierailija
53/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:12"]No jos vaimo sattuu kännispäiten jonkun vällyihin niin ei mun elämä siihen kaadu, himaanhan se kumminkin tuli. Eikä kai tyytyväinen vaimo minulta pois ole?
[/quote]

Joku kerta se voikin olla sulta pois :)

Vierailija
54/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten vähän vaikea sääntö tuo, että pettämistä on kaikki, mitä ei voi toiselle kertoa tai loukkaa toista. Olen ollut suhteessa, jossa kaikki ns. oma aika oli suhteesta pakoilua - näin ollen pelkkä uimassa käynti oli tämän määritelmän mukaan pettämistä - en kerro siitä, koska toinen kilahtaa ja tietenkin kertomattomuus loukkaisi toista, koska hänenhän pitää kontrolloida kaikkea. 

Eli olen siis pettänyt puolisoani. Enkä varmasti olen ainoa - kyllä kiellettyjen asioiden lista on aika monella käsittämättömän pitkä. 

Vierailija
55/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:12"]No jos vaimo sattuu kännispäiten jonkun vällyihin niin ei mun elämä siihen kaadu, himaanhan se kumminkin tuli. Eikä kai tyytyväinen vaimo minulta pois ole?
[/quote]

[/quote]
No jos on niin sittenhän on ei aikuista ihmistä voi kahlita ja hallita, toisekseen on se viisitoista vuotta jo tullut reisuiltansa himaan.

Vierailija
56/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pelisääntönä on se, että jos jonkun kolmannen osapuolen kanssa touhuaa jotain sellaista mitä ei voisi tehdä niin että puoliso on vieressä katsomassa = pettämistä. Eli jos tekisin jotain sellaista mitä puoliso ei saisi nähdä, kokisin pettäneeni.

Vierailija
57/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epähuomiossa nylpyttää alakerran Ramin kanssa, niin ei se pettämistä ole.

Vierailija
58/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:13"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:12"]No jos vaimo sattuu kännispäiten jonkun vällyihin niin ei mun elämä siihen kaadu, himaanhan se kumminkin tuli. Eikä kai tyytyväinen vaimo minulta pois ole?
[/quote]

[/quote]
No jos on niin sittenhän on ei aikuista ihmistä voi kahlita ja hallita, toisekseen on se viisitoista vuotta jo tullut reisuiltansa himaan.
[/quote]
Se mitä tässä yritän, tosin kyllä epäselvästi sanoa on että ei yksi mitätätön kännipano kaada hyvää parisuhdetta, ainakaan meillä.

Vierailija
59/59 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 selventää: siis jos tekisin jonkun kolmannen osapuolen kanssa jotain sellaista mitä en voisi tehdä puolison seistessä vieressä, kokisin pettäneeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi