Montako lasta teillä on?
Iät? Sinun ja miehen iät? Aiotteko hankkia enempää lapsia?
Kommentit (54)
Teiniäiti aikanaan olin kun pojan synnytin kun olin 15. Oman äidin, isän ja 10 vee vanhemman siskon avulla lasta kasvatin ensimmäiset 5 vee. Sitten lähdettiin omilleen ja hyvin ne siivet kantoi! Nyt minulla on 30 vee poika joka meni 4 vuotta sitten naimisiin ja heillä on 2 vee pieni tytär ja toinen lapsi tulollaan. Kyllä mummous melkein voittaa äitiyden, saa vaan ne parhaat puolet ;-)
Ei ole eikä tule. En voi saada lapsia.
Minä 19v&1lapsi
haavena vielä 2lasta kaikki pienellä ikäerolla ♡
Minä 31, mies 32, ei yhtään lasta. Yritystä takana 3 vuotta. Ehkä joku vielä joskus...
Lapsi 4v, minä 25v ja mies 31v. En tiedä toivommeko lisää, hyvä näinkin. Tietenkin sitä on pidemmän aikaa puntaroitu (n. 3v), mutta molemmilla vaaka kallistuu nyt tähän suuntaan. Valmistun pian ja haluan töihin, mies taas toivoo ettei lapsia tulisi sen jälkeen kun 35v tulee mittariin, hänellä ei minkäänlaista hinkua saada lisää lapsia. Itselläni joskus.
Minä 36, mies 35. Lapset 8, 6 ja 5kk. Luulen, että näin on hyvä, vaikka ihan vähän vielä tekis mieli yhtä. Mutta ikä tulee kohta vastaan ja muutenkin neljä olis jo aika paljon... Kolme täydellistä lasta on jo enemmän, kuin uskalsin toivoakaan.
Minä ja mies molemmat 33, lapsi 4kk. Toistaiseksi ainoa mutta ollaan kyllä puhuttu että toinen jossain vaiheessa. Ei viel muutamaan vuoteen tosin (ellei satu vahinkoa käymään, syön toki pillereitä)
Minä 31, mies 33 ja tyttö 2kk. Mulle riittää, miehelle ei...
Minä 27 ja mies 28. Lapset 10v, 5v, 3v ja 6kk. Ei tule enempää :)
Kaksi lasta, 1- ja 3-vuotiaat. Minä olen 23 ja mies 43.
(Vapise ikis..)
Minä 42v ja mies 46v. Lapsia on 8, 2-20v. Lisäksi aina sydämessä kulkee mukana synnytyksessä kuollut enkelipoika. Ei enempää lapsia, nuorinkin tuli kierukasta huolimatta.
Meillä on uusperhe; mies 48v, minä 38v, miehen lapsi 20v, yhteiset 11v ja 12v ja odotan nyt perheen iltatähteä.
Odotetaan esikoista, olen 18 ja mies 21 :)