Montako lasta teillä on?
Iät? Sinun ja miehen iät? Aiotteko hankkia enempää lapsia?
Kommentit (54)
Ei yhtään lasta ja olen 35. Yhdessä vaiheessä elämää minulla oli "kaikki", mutta me menetettiin vauva muutama viikko ennen laskettua aikaa ja mies sitten lähti lätkimään ennen kuin minulla oli edes jälkivuodot loppuneet. Piti oppia elämään erilaista elämää ja siinä olen kyllä onnistunut! Ja lapsia ei minulle tule tulemaan.
Menetin minun vauvan viisi vuotta sitten. Sen jälkeen on pitäny oppia elämään uudestaan erillä tavalla. Lapsista en enää haaveile, haaveet on ihan muualla :) Olen 30.
Ei lapsia! Adoptoida ehkä joskus voisin. Olen 28 :)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:03"]Ei yhtään lasta ja olen 35. Yhdessä vaiheessä elämää minulla oli "kaikki", mutta me menetettiin vauva muutama viikko ennen laskettua aikaa ja mies sitten lähti lätkimään ennen kuin minulla oli edes jälkivuodot loppuneet. Piti oppia elämään erilaista elämää ja siinä olen kyllä onnistunut! Ja lapsia ei minulle tule tulemaan.
[/quote]
Pelottavan samanlainen kokemus ja sanat! ♥
Minä 33 ja mies 35. Lapset 5v ja 3v. Lapsiluku täynnä.
Kolme, mutta heistä yksi on kuollut. Vanhin on 7v, mies ja minä ollaan vähän alle nelikymppisiä. Ei aiota yrittää saada enempää jälkikasvua.
rv 32 nyt, esikoista odotamme. 19v kummatkin, poikaystävä täyttää aikalailla 20 heti lapsen syntymän jälkeen :)
Minä ja mies ollaan kumpikin saatu esikoiset nuorena, minun poika on nyt 19 ja miehen poika on 21. Yhdessä meillä on tytöt 3.v ja 9kk. Minä olen 37 ja mies on 41.
Pojat 18, 17, 17 ja 15, tyttö 8. Minä 42, mies 44.
Meillä on 8 lasta, 13-29-vuotiaita. Lapsenlapsia 5, 3kk-5-vuotiaita. Minä ja mies olemme 50.
Meidän poika 12, minä 42, mies 44. Kovasti oltaisiin haluttu lisääkin lapsia mutta suunnitelmat ei toteutuneet. Nyt ollaan harkitsemassa sijaisperheenä oloa.
Olen 32, ei miestä ei lapsia. Ehkä joskus tulevaisuudessa, vauvakuumetta ei kyllä ole...
Ollaan uusioperhe. Minä 37, mies 42. Minulla lapset 15&13, miehellä 18, 15 & 12, yhteiset lapset 4, 2 ja olen raskaana. Joka toinen viikko kaikki lapset meillä, joka toinen viikko ollaan vain pikkusten kans. Ja ei enempää lapsia meille, riittää jo hurinaa tarpeeksi :D
Tyttö 6v ja saadaan pian meille adoptiovauva. Minä olen 34, mies 32.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:27"]Ollaan uusioperhe. Minä 37, mies 42. Minulla lapset 15&13, miehellä 18, 15 & 12, yhteiset lapset 4, 2 ja olen raskaana. Joka toinen viikko kaikki lapset meillä, joka toinen viikko ollaan vain pikkusten kans. Ja ei enempää lapsia meille, riittää jo hurinaa tarpeeksi :D
[/quote]
Meillä kummallakin yhdet lapset edellisistä suhteista ja kaksi yhteistä lasta ja silti tuntuu että hulinaa riittää ja tila loppuu! :D
Ei lapsia! Eikä tule lapsia. Tykkään lapsista ja toisaalta harmittaa tämä päätös, mutta tunnen itteni ja tiedän etten ikinä jaksaisi huolehtia lapsesta.
Pojat 1v9kk ja 4vk. Ja koska viimesin synnytys on niinku nurkan takana niin oon sitä mieltä että ei enää ikinä yhtään lasta meille. Ei ainakaan näin pienellä ikäerolla! Tyttö ois kyllä kiva. Tai eka vielä poika ja sitten tyttö. Leikittäs Selänteitä tai Beckhameja. Vähintään yksi lapsi vielä!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:16"]Pojat 1v9kk ja 4vk. Ja koska viimesin synnytys on niinku nurkan takana niin oon sitä mieltä että ei enää ikinä yhtään lasta meille. Ei ainakaan näin pienellä ikäerolla! Tyttö ois kyllä kiva. Tai eka vielä poika ja sitten tyttö. Leikittäs Selänteitä tai Beckhameja. Vähintään yksi lapsi vielä!
[/quote]
Huomaa kyllä että olet vasta synnyttäny! :D
Meillä minä olen 32, mies on 35. Ja meillä on pojat 8, 6 ja 3 ♥ Yksi pojista sijaislapsi jota pikkuhiljaa ollaan siirtämässä takaisin bioperheen luo.