Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka kauan taatelikakku säilyy?

Vierailija
04.12.2014 |

Joko kannattaa tehdä jouluksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt ainakin viikon on syömäkelpoista. Taatelikakku kannattaa tehdä jo nyt ja laittaa pakkaseen ja sulattaa aatonaattona, sen maku vain paranee pakastettaessa.

Vierailija
2/3 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon syöny yli 2 viikkoo vanhaa taatelikakkuu ja hyvää oli viel! (tosin vähän kuvahtanu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taatelikakku on takuuvarma herkullinen joulukakku. Se sopii myös joulumyyjäisten muiden kuivakakkujen joukkoon.
Oikein kuohkea kakku tulee, kun kiehautetut taatelit jäähdytetään sähkövatkaimella sekoittaen.
Kakkuja myös ostetaan paljon. Jos ostaa kakun jo kuukausi ennen joulua, se kannattaa vielä pakastaa, kuivakakku säilyy kyllä hyvänä 1-2 viikkoa kakusta ja säilytysolosuhteista riippuen.
Pakastimesta otettua kakkua voi sulatuksen jälkeen kostuttaa.