Mitä tämä kertoo miehestä?
Kysyt tapailemaltasi mieheltä hänen tunteistaan ja siitä mikä teidän juttunne on. Mies sanoo, että hän ei tiedä mitä haluaa (sen tiedän, että osaa sanoa suoraan että ei halua vakavampaa juttua, jos ei sitä oikeasti halua). Kertoo, että on halunnut lähteä kanssani ulos ja miettinyt sitä. Melkein seuraavassa lauseessa alkaa selittää, että jos tapaan jossain häntä paremman miehen niin voin kyllä sen iskeä itselleni.
Enpä nyt oikein tiedä mitä ajatella ja mitä tehdä tästä eteenpäin, jos mies antaa vielä itsestään kuulua..
Kommentit (20)
Ei halua sitoutua. Jos etsit vakavaa suhdetta, unohda tyyppi.
varattu. Tai ei kiinnosta yhtään. Tai molemmat.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:08"]
varattu. Tai ei kiinnosta yhtään. Tai molemmat.
[/quote]
Ei tosiaan ole varattu :DD Mutta miksi sitten sanoo, että ei tiedä mitä haluaa, että on päässä asiat sekaisin. Sanoisi kyllä suoraan ettei halua seurustella, mutta nyt ei sitä kieltänyt vaan vetosi ettei vaan tiedä..
Säästelee muka sun tunteita, mutta etääntyminen paistaa läpi.
Menossa jotain kiinnostavamman naisen kanssa.
Siellä on nyt pari vaihtoehtoa tarjolla, kummalta kivemmin saa, niin se otetaan.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:13"]
Menossa jotain kiinnostavamman naisen kanssa.
[/quote]
Juu unohtakaa vain suosista ne toiset naiset, sen pystyn 200% varmuudella sanoa, että niitä ei ole..
Huono itsetunto. Ei voi uskoa että joku olisi oikeasti kiinnostunut. Itse olen samanlainen.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:13"]Menossa jotain kiinnostavamman naisen kanssa.
[/quote]
Komppaan. Itse käyttäydyin joskus nuorempana noin kun oli jotain kiinnostavamman miehen kanssa mutten kehdannut tälle toiselle suoraan sanoa. Odotin ettei mun tarvitse 'päättää suhdetta'.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:12"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:08"]
varattu. Tai ei kiinnosta yhtään. Tai molemmat.
[/quote]
Ei tosiaan ole varattu :DD Mutta miksi sitten sanoo, että ei tiedä mitä haluaa, että on päässä asiat sekaisin. Sanoisi kyllä suoraan ettei halua seurustella, mutta nyt ei sitä kieltänyt vaan vetosi ettei vaan tiedä..
[/quote]
Koska harva pystyy/haluaa sanoa ihan suoraan päin naamaa, että sä et kiinnosta mua lainkaan, en halua seurustella sun kanssa. On huomattavasti helpompi sanoa jotain tyyliin "en tiedä, mitä haluan", "tässä elämäntilanteessa ei ole aikaa suhteelle", "en ole vielä valmis sitoutumaan" jne.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:13"]
Menossa jotain kiinnostavamman naisen kanssa.
[/quote]
Juu unohtakaa vain suosista ne toiset naiset, sen pystyn 200% varmuudella sanoa, että niitä ei ole..
[/quote]
Nyt alkoi kiinnostaa: mistä ihmeestä voit tämän noin varmana tietää??
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:13"] Menossa jotain kiinnostavamman naisen kanssa. [/quote] Juu unohtakaa vain suosista ne toiset naiset, sen pystyn 200% varmuudella sanoa, että niitä ei ole.. [/quote] Nyt alkoi kiinnostaa: mistä ihmeestä voit tämän noin varmana tietää??
[/quote]
En halua yksittäisiä asioita jutusta täällä alkaa kertomaan, mutta sen verran kauan olen ihmisen tuntenut ja hyvin hänet tiedän, että pystyn kyllä varmuudella sanomaan, että kuvioon ei liity muita ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:17"]
Huono itsetunto. Ei voi uskoa että joku olisi oikeasti kiinnostunut. Itse olen samanlainen.
[/quote]
Osaatko kertoa, mitä tämmöisen ihmisen kanssa sitten pitäisi tehdä tämmöisessä tilanteessa?
Klassinen. Miksi se sanoisi suoraan, että ei halua sun kanssa mitään, koska sitten häipyisit? Hän voi vielä pitää hauskaa ja varsinkin jos jo olet antanut seksiä, niin minä ainakin tiedän varsin hyvin, mitä tyyppi haluaa.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:24"]
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:17"]
Huono itsetunto. Ei voi uskoa että joku olisi oikeasti kiinnostunut. Itse olen samanlainen.
[/quote]
Osaatko kertoa, mitä tämmöisen ihmisen kanssa sitten pitäisi tehdä tämmöisessä tilanteessa?
[/quote]
Jätä.
Ei pidä läheisyydestä, jonka vakavampi seurustelu saisi aikaan.
Miksi ihmeessä ap roikut tyypissä joka ei halua olla kanssasi täysillä??
Mies taitaa olla henkisesti lujassa solmussa, jonka aukomiseen tarvitaan paljon aikaa ja asiantuntija-apua. Tosin rehellinen, kun antaa vapaat kädet. Tervehdyttyään voin olla kultakimpale.
[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 13:32"]
Miksi ihmeessä ap roikut tyypissä joka ei halua olla kanssasi täysillä??
[/quote]
No siksihän minä olen näistä asioista hänen kanssaan keskustellut kun en halua roikkua jutussa mikä ei etene.
Ei ole kiinnostunut.