Naiset auttakaa!
Saan tinderissä ihan hyvin matchejä, mutta en tiedä miten siellä pitäisi keskustella/avata keskustelu jotta naiseltakin löytyisi kiinnostusta siihen keskusteluun.
Lähes kaikki keskustelut kuihtuu kasaan, koska naiset tuntuu luulevan että haluaisin vain haastatella heitä eikä he oikeastaan ikinä kysy minulta mitään tai ei tule edes ensimmäistä vastausta.
Olen yrittänyt vähän kaikilla kulmilla lähteä liikkeelle paitsi kehumalla heitä seksikkääksi tai muutenkaan kroppaa yms. koska haen sieltä pääasiassa parisuhdetta enkä irtoseksiä. (Vai olisiko tässä se ongelma)?
Livenä tällaisia ongelmia ei oikeastaan ole sillä olen hyvä keskustelemaan, mutta livenä on huomattavasti vaikeampi löytää naisia joiden kanssa aloittaa keskustelu.
Tiedän että sieltä löytyy paljon heitäkin jotka oikeasti jotain etsii, joten miten päästä treffeille asti jolloin uskon että olisi hyvät mahdollisuudet jotain parisuhdettakin saada?
Kommentit (6)
Kannattaa vaihtaa peruskuulumisia ja mitä se toinen sieltä etsii, kysyä sitten suhteellisen nopeasti että haluaako tavata livenä. Sitten voi käydä niitä oikeita, syvempiä keskusteluja kasvotusten. Jos nainen on oikeasti kiinnostunut (tinderissä tosin se kiinnostus alkaa aina pinnallisista tekijöistä ei välttämättä siitä mitä puhutaan,ikävä kyllä) niin ei ainakaan pakene. Ehkä jotkut voi jännittää paljon sitä näkemistä tosin.
Mun mielestä liian kauan ei kannata viestitellä koska se ei luo oikeaa kuvaa ihmisestä, voi jopa tulla vääränlaisia kuvitelmia ja toiveita jotka ei sitten täyty jos ja kun tapaa kasvotusten.
En osaa sanoa, olin itse se aloitteellinen puoli keskusteluun miesten suuntaan tinderissä silloin kun siellä joskus olin koska miksi ei? Ei naisenkaan oo hyvä olla mikään passiivinen tylsimys joka odottaa vaan viihdykettä ulkopuolelta.
Niitä peruskuulumisia on yritetty useaan otteeseen, mutta ei se tunnu toimivan. Olen myös yrittänyt ehdottaa lähes heti treffejä, mutta siihen saa lähes aina vastaukseksi että haluaa tutustua ensin mikä tuntuu olevan sitä että vastaa ainoastaa esitettyyn kysymykseen eikä mitään muuta. Itsehän mieluummin sopisin vaikka heti treffit.
Myöskin huomannu sen muutaman kerran kun nainen on ensin laittanut viestiä, ne keskustelut ovatkin olleet oikeasti hyviä, lieneekö se että ainoastaan siinä tapauksessa naista oikeasti kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Niitä peruskuulumisia on yritetty useaan otteeseen, mutta ei se tunnu toimivan. Olen myös yrittänyt ehdottaa lähes heti treffejä, mutta siihen saa lähes aina vastaukseksi että haluaa tutustua ensin mikä tuntuu olevan sitä että vastaa ainoastaa esitettyyn kysymykseen eikä mitään muuta. Itsehän mieluummin sopisin vaikka heti treffit.
Myöskin huomannu sen muutaman kerran kun nainen on ensin laittanut viestiä, ne keskustelut ovatkin olleet oikeasti hyviä, lieneekö se että ainoastaan siinä tapauksessa naista oikeasti kiinnostaa...
Samaa mieltä (naisena), että kannattaa melko pikaisesti mennä niille treffeille, ihan muutaman viestinvaihdon jälkeen. Joillakin naisilla vaan voi oikeasti olla ”ruuhkaa”, tai ovat epävarmoja ja siksi venyttävät treffeille menoa. Sinuna laittaisin tämän aloituksen myös av:lle, niin saattaisit saada ihan hyviä vastauksia. Tämä seksiosio on ihan kuollut paikka. Tsemppiä!
En oo nainen mutta tämä sama ongelma on kaikissa tekstipohjasissa alustoissa. Aidon keskustelun saaminen alkuun on likimain mahdotonta. Jos et esitä kysymystä et saa viestiä, lopulta toinen kokee tulevansa kuulustelluks ja lopettaamikä on ymmärrettävää ku joka toinen mun lähettämä viesti on kysymys