Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen, miehellä suhde työkaveriinsa?

Vierailija
04.12.2014 |

Olen lähes varma, että miehelläni on suhde työkaveriinsa. Mieheni ei myöntäisi ikinä. Mitä tekisitte minun sijassani? Työkaverista tiedän puhelinnumeron, osoitteen ja facessakin hän on. Työkaverin (joka on siis varattu, heillä pieni lapsi) miehestä tiedän vain etunimen, koska heillä on keskenään eri sukunimi. Meillä on kaksi pientä lasta.

Kovasti houkuttaisi laittaa viesti, että mikä tämä juttu nyt onkaan tai jotenkin antaa naisen ymmärtää, että kiinni ovat jääneet. Jospa tuo oma mieskin sitten myöntäisi.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan laita viestiä. Ehtii siinä vastausta pohtiessaan ottaa yhteyttä sinun mieheesi ja tajuaa, ettei mitään kiinnijäämistä ole oikeasti käynyt.

Sun pitäisi nyt vaan oikeasti saada ne kiinni. Tai sitten kutsut naisen kahville teille kotiin yllärinä miehellesi ja istutat rikoskumppanit kanssasi saman kahvipöydän ääreen. Kerro siinä epäilysi ja katso, miten häpeilevät ja kiemurtelevat -jos edes tekevät niin. Voihan myös olla, että olet väärässä.

Miksi ajattelet, että heidän välillään olisi menossa jotain?

Vierailija
2/28 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies puhuu tuosta työkaveristaan tosi paljon ja nimellä. Muut työkaverit ovat hänen puheissaan vain "yks duunikaveri". Ovat alkaneet käymään paljon yhdessä lounailla ka vaikuttavat juttelevan töissä paljon kaikenlaisista asioista, mutta silti mies ei mun kysyessä edes (muka?) muistanut, onko tuon työkaverin lapsi tyttö vai poika. Luulisi, että lapselliset työkaverit helposti tulisivat sivunneeksi myös lapsiinsa liittyviä asioita (esim lapsi valvotti yöllä tms), kun kaikesta juttelevat. Lisäksi mies on koko loppusyksyn hehkuttanut, miten innoissaan on, kun ensi vuoden alusta aloittaa uudessa, muutaman hengen tiimissä. Vasta nyt paljasti ohimennen sivulauseessa, että tämä nainen tulee uuteen tiimiin myös. Jatkossa mies viettää siis valtaosan arkipäivistään tuon naisen kanssa jutustellen ja vierekkäin istuen. (Tekee pitkää työpäivää, näkee minua ja lapsia vain muutaman tunnin hereillä.)

Kotona mies pitää nykyään kännykkää äänettömällä ja tarkistaa viestejä ihan koko ajan. Kun huomautin tuosta, raivostui. Aiemmin on esim rauhallisesti pahoitellut, että joutuu tarkistamaan työmeilejä illallakin. Muutenkin mies on aivan poissaoleva, tuijottelee jonnekin kaukaisuuteen. Lisäksi väittelee kaikkea fyysistä kosketusta kanssani ja halusi yhden yönkin nukkua eri huoneessa, vetosi väsymykseen. Ei ole yhtään läsnä.

Mies on myös alkanut harrastamaan perjantai-iltaisin.

Ilman todisteita en kovin helposti lasten takia liitosta lähde. Mies on kuitenkin sitä tyyppiä, ettei tunnusta mitään, jos jotakin on. Toki esim työkavereiden kanssa saa käydä lounaalla (ihan normaaliahan se on), mutta nuo kaikki jutut yhdessä mietityttävät.

Työkaverin miehen sukunimeä en esim facesta näe, koko miestä ei näy naisen tiedoissa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on myös huomaamattaan alkanut käyttää erilaisia ilmaisuja kuin aiemmin. Ennen totesi esim "mä nousen jo/mä herään jo/ mä meen jo suihkuun", jos nousi aamulla sängystä ennen minua. Nyt on todennut muutaman kerran "mä lähen jo pois", mikä on pistänyt korvaan. Oli sitten asiaan liittyvää ja alitajuista tai sitten ei. Sanoi myös suoraan, ettei osta minulle yhtään joululahjaa (aiemmin on ostanut, eikä taloudellinen tilanteemme ole mitenkään muuttunut tms, eivätkä lahjat mitään huippukalliita ole ennenkään olleet).

Ap

Vierailija
4/28 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap, jäit sitten oikein miettimään ja pohtimaan joka ikistä miehesi elettä, ilmettä ja sanaa - kannattaakohan tuollainen vai olisiko parempi laittaa aikaa johonkin fiksumpaan? Ja jos miehelläsi on työkaverinaan nainen, vieläpä mukava sellainen, niin mitä sitten? Mutta jos sinä kotona tarkkailet ja kyyläät miestäsi, vaadit häntä selvittämään jokaisen askeleensa ja puhumansa lauseen, niin sinulla tässä se ongelma on - iso sellainen onkin.

Sinulla on aivan liikaa aikaa tällaisien asioiden vouhottamiseen, joten nyt etsi kiireellä jotain sisältöä elämääsi ja muita haasteita mietittäväksesi! Olet ihan naurettava ja huomaat sen aikanasi itsekin. Tuolla käytökselläsi ajat miehen itsestäsi kauas ja jos hänellä ei olisi mitään supinaa työkaverinsa kanssa tähän mennessä ollut, niin saattaa hyvinkin olla tästä eteenpäin. Jos et usko hänen sanomaansa, että kaikki on ok, niin sama kai sitä on miehen tehdä jotakin, samaan epäilysten hintaan menevät sitten nekin.

Vierailija
5/28 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis yhtäkkiä alkanut välttelemään sinua, piilottelemaan puhelintaan ja on perjantai-iltaisin yhtäkkiä poissa? Nukkui myös poissa yhteisestä makuuhuoneesta? Musta toi on aika selvää jos ei kerran ole ollut mitään riitaa tai muuta syytä tuollaiseen käytökseen ja etäisyydenottoon.

Vierailija
6/28 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teodän seksielämä? Onko se muuttunut? Onko teillä seksiä?

Vierailija
7/28 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:02"]

Olen lähes varma, että miehelläni on suhde työkaveriinsa. Mieheni ei myöntäisi ikinä. Mitä tekisitte minun sijassani? Työkaverista tiedän puhelinnumeron, osoitteen ja facessakin hän on. Työkaverin (joka on siis varattu, heillä pieni lapsi) miehestä tiedän vain etunimen, koska heillä on keskenään eri sukunimi. Meillä on kaksi pientä lasta. Kovasti houkuttaisi laittaa viesti, että mikä tämä juttu nyt onkaan tai jotenkin antaa naisen ymmärtää, että kiinni ovat jääneet. Jospa tuo oma mieskin sitten myöntäisi.

Pyydä apua jeesuskselta, käykää parisuhdeterapiassa ja leireillä esim. hnmky

Toivottavasti ette eroa, lapset kärsivät. Ehkä asiat voi vielä eheytyä.

[/quote]

Vierailija
8/28 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/28 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehellä on suhde työkaverinsa kanssa tai sitten jonkun muun kanssa - tai sitten ei. Alkaisin sinun sijassasi miettimään omaa elämää eteenpäin, sillä suhteenne ei muutenkaan vaikuta olevan kovin hyvällä tolalla nyt.

Vierailija
10/28 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehesi on ainaki ihastunut johonkuhun muuhun. Ehkä tähän työtoveriin. Puheen muuttuminen mukailemaan uuden ihastuksen murretta ja poljentaa on jo aika varma merkki. Kuulostaa myös siltä, että kokee sinun kanssasi läheisyyden tämän toisen pettämiseksi. Parasta olisi hankkia nyt todisteet. Pystytkö laittamaan seuraamaan miestäsi..mihin hän menee pe-iltaisin? Naisen luo varmasti. Menet sitten itse peräsä soittamaan ovikelloa..ei taida muuten myöntää mitään.

Vierailija
11/28 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta prepaid ja laita viesti. Parasta olisi, jos saisit naisen miehen koko nimen ja numeron jostakin.

Vierailija
12/28 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nainen facebookista ja katso onko hänellä siellä miehen nimi. Sen jälkeen hommaat miehen numeron itsellesi. Pyydät miehen ja naisen kahville ja kerrot että tällaista on nyt päässyt käymään. :D

Vierailija
13/28 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin pitää saada jotain todisteita!! Kuinka noloa se sitten oiskaan, jos menis kutsumaan molemmat kylään ja mitään ei selviäkkään? Pitävät kaikki sua ihan sekopäänä.. ja millä verukkeella tuntemattomat ihmiset pitäisi kylään kutsua? Loogista olis jos mies kutsuisi, muttei se varmaan onnistu.

Vierailija
14/28 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
15/28 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varma suhteesta ja mies ei myönnä, niin mitä siinä sitten odottelet? Anna miehen mennä kun kerran on mennäkseen ja keskity sinä lapsiesi ja arkesi arkeen mielummin kuin miehen ja tämän uuden naikkosen kyttäämiseen. Älä käytä aikaasi tyhmästi, vaan tee jotakin fiksua mielummin. Mies etsiköön asunnon itselleen ja sinä huolehdit, että sinun ja lasten elintaso säilyy.

Vierailija
16/28 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tekisin sinun tilanteessasi niin, että alkaisin suunnitella omaa elämääni. Tekisin suunnitelman, miten lähden ja minne. Alkaisin etsiä asuntoa, selvittää mahdollisuuksia. En ikinä keskittyisi tuohon naiseen ja hänen facebookiinsa, narauttamiseen ja yllättämiseen, vaan pelkästään itseeni ja lapsiin.

Kun kaikki on valmista, kertoisin miehelle, että tiedän että toinen on ja että itsepä valitsi näin ja tässä sinun vastauksesi asiaan, että muutat pois ja sitten sovitte lasten tapaamisjutut sun muut.

Vierailija
17/28 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka piparkakkuja. Jos tarvii kysyä täällä, että mitä tuossa tilanteessa tulisi tehdä, niin parempi kun keskityt hieman helpompiin juttuihin.

Mies

Vierailija
18/28 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä nyt sitten et saa mieheltäsi?! Eli mitä tuo suhde on pois teidän suhteelta. Ei kiitos, mitään länkyttämistä luottamuksesta yms. Uskollisuus on toki itsestää selvä asia, mutta eikö myös jokaisella ole oikeus henkilökohtaiseen vapauteen?!

Vierailija
19/28 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 08:13"]Mitä sinä nyt sitten et saa mieheltäsi?! Eli mitä tuo suhde on pois teidän suhteelta. Ei kiitos, mitään länkyttämistä luottamuksesta yms. Uskollisuus on toki itsestää selvä asia, mutta eikö myös jokaisella ole oikeus henkilökohtaiseen vapauteen?!
[/quote]

Mies luultavasti tietää mihin on sitoutunut kun on alkanut parisuhteeseen ja perustanut perheen ap:n kanssa. Meillä ainakin tarkoitti sitä, että ei ole enää vapaa kuksimaan ympäriinsä ja sitoudutaan toisiimme/perheeseemme. Turha lässyttää siis "miten se on pois" kun tietää mihin on sitoutunut. Aina salasuhde on pois myös omalta perheeltä. Se syö aikaa, luottamusta, kunnioitusta jne. Tietysti sitä salasuhdetta edeltää myös edm ongelmat tmv, mutta ei se ainakaan parisuhdetta paranna. Avoimet suhteet (niin, että siitä on yhdessä päätetty) sitten erikseen vaikka en 100% niihinkään usko koska ihminen on tunteineen monimutkainen otus.

Vierailija
20/28 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

secret.service(at)tutanota.de

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä