Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilaiset perheet 4.12.

Vierailija
04.12.2014 |

Olen hyvinkin suvaitsevainen. Nyt nieleskelen kyllä hieman..

Kommentit (269)

Vierailija
241/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen edellä jo mainitun asian lisäksi minua jäi mietityttämään, että miten ihmeessä lapsiperheen vanhemmilla on aikaa vielä ulkopuolisiin suhteisiin ja uusien suhteiden etsimiseen?! Siinä kun mainittiin, että käyvät treffipalstoilla ym. Siis onhan toki ihan normaalissa parisuhteessa elävilläkin kummasti aikaa pettämiseen, jos halua on, mutta tarkoitan sitä, että jos/kun lapsilla on harrastuksia, kaikki käyvät töissä, on kotitöitä, kaupassakäyntiä, sitä perusarkea...sitten säädetään, kuka viettää milloinkin tämän "perheenpään" kanssa kahdenkeskeistä aikaa/viikonloppua, sitten naisilla on tyttöystävät, joiden kanssa viettävät aikaa, miehellä vielä muita naisia, ja jos naisetkin vielä tapailevat muita...ei mulla ainakaan olis edes aikaa (halusta nyt puhumattakaan) tuollaiseen systeemiin. Kyllä tässä saa ihan yhden miehen kanssa miettiä, miten kumpikin ehtii tavata kavereitaan, harrastaa, milloin ehditään viettä kahdenkeskeistä aikaa ja ennen kaikkea koko perheen yhteinenkin aika on tärkeää. Jos tässä kumpikin vielä säätäisi ympäriinsä satunnaisten tai vakituisten ulkopuolisten kanssa, niin johan olis kalenteri täynnä...

Vierailija
242/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että näiden pervojen pitää vieläpä hankkia lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:27"] Sinänsä sama, mitä aikuiset keskenään tekevät ja kenen kanssa ovat, mutta lapset säälittää. Voihan se olla lapsille ihan ok tilanne, mutta en kyllä haluaisi itse selittää kavereille että mulla on kaks äitiä ja yks isä ja sit kummallakin äitillä on tyttöystävä.. [/quote] Perhehän näytti päällisin puolin ihan normaalilta ja en ymmärrä, miksi lasten pitäisi alkaa selittää kotiolojaan yksityiskohtaisesti kenellekään. [/quote] Entä jos kaverit kysyvät? Pitääkö valehdella vai olla kertomatta? Ehkä ihan pienet lapset eivät ymmärrä kysellä, mutta kyllä yläasteikäiset huomaavat jo ihmetellä noin outoa perhekuviota..

[/quote]

Mitä pitäisi kertoa? En ymmärrä, kertovatko kenenkään lapset kavereilleen, mitä isä ja äiti tekevät makuuhuoneessa tai ketä heillä mahdollisesti käy yövieraissa, miksi juuri näiden lasten tulisi kertoa.
[/quote]
Se nyt tuskin vaati selittelyjä, että mitä äiti ja isi siellä makuuhuoneessa yleensä tekee, mutta lähinnä ajattelin ihan normaalia arkielämää. Jos menisin jollekin kaverilleni kylään ja heillä olisi tuollainen perhe, voisin kuvitella että se herättäisi kysymyksiä. Kuitenkin fakta on, että YLEENSÄ perheeseen kuuluu äiti, isä ja lapsi/lapset. Jos äitejä asuukin siellä isän lisäksi kaksi, pakostakin se herättää ihmetystä. Kyllä minä ainakin tiedän kavereideni perhetilanteet, ja vaikea kuvitella, että olisin ystävä ihmisen kanssa, josta en tiedä mitään.

Vierailija
244/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:16"]

Voi lapsiparat. Kuinkahan heitä kiusataan tämän ohjelman jälkeen. Mulle on ihan sama, miten kukanenkin elää, mutta tekisivät sen vain aikuiset keskenään. Lapsia ei missään nimessä pidä sekoittaa tällaiseen.

Seksihulluudestahan tässä on kysymys, kun mikään ei riitä.

[/quote]

Voi hyvä Sylvi tätä teidän kaksinaamaisuutta! Täällä surraan näitä lapsia ikäänkuin se  olisi maailman loppu, kun elävät tuollaisessa perheessä ja toisaalta ymmärrystä löytyy vanhemmille, jotka tappavat omat lapsensa, miettikää nyt vähän ja lopettakaa se toisten moralisointi.

Vierailija
245/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Marko sopisi hyvin lahkon johtajaksi. :D

Vierailija
246/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:27"] Sinänsä sama, mitä aikuiset keskenään tekevät ja kenen kanssa ovat, mutta lapset säälittää. Voihan se olla lapsille ihan ok tilanne, mutta en kyllä haluaisi itse selittää kavereille että mulla on kaks äitiä ja yks isä ja sit kummallakin äitillä on tyttöystävä.. [/quote] Perhehän näytti päällisin puolin ihan normaalilta ja en ymmärrä, miksi lasten pitäisi alkaa selittää kotiolojaan yksityiskohtaisesti kenellekään. [/quote] Entä jos kaverit kysyvät? Pitääkö valehdella vai olla kertomatta? Ehkä ihan pienet lapset eivät ymmärrä kysellä, mutta kyllä yläasteikäiset huomaavat jo ihmetellä noin outoa perhekuviota..

[/quote]

Mitä pitäisi kertoa? En ymmärrä, kertovatko kenenkään lapset kavereilleen, mitä isä ja äiti tekevät makuuhuoneessa tai ketä heillä mahdollisesti käy yövieraissa, miksi juuri näiden lasten tulisi kertoa.
[/quote]

Eiköhän ne lapset kavereineen kyläile toistensa luona, eli silloin luulisi huomaavan että siellä asuu toinenkin äiti. Vai meinaatko että kavereille sanotaan että se on vain yövieras?

Vierailija
247/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:47"]

[/quote]

[/quote]

Eiköhän ne lapset kavereineen kyläile toistensa luona, eli silloin luulisi huomaavan että siellä asuu toinenkin äiti. Vai meinaatko että kavereille sanotaan että se on vain yövieras?
[/quote]
Juu, nukkuu tuol mun äitin ja iskän välissä!

Vierailija
248/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aidosti järkyttynyt siitä, että täällä puhutaan tähän sävyyn. Joo, ei istuisi munkaan maailmaan tuollainen kuvio mutta ei mulle kyllä jäänyt tippaakaan sellainen kuva, että joku tuosta kuviosta kärsisi - ei lapset, ei vaimot eikä Markokaan. Ja siinä tapauksessa tällainen kauhistelu ei kyllä suhtene ulkopuolisille kuulu.

Tuollainen "voivoi kun lapsia varmasti nyt kiusataan" on ihan samaa settiä millä homoavioliittojakin vastaan perusteltiin - kun ne lapsethan saattavan joutua kiusatuksi! Kasvattakaa te ne omat kersanne niin, ettie erilaisuutta tarvitse vieroksua niin saavat nämäkin penskat olla rauhassa vaikka isillä onkin kaks vaimoa. Heillä kun ei siihen ole mitään osaa tai arpaa ja ihan hyvinvoivilta vaikuttivat.

Vierailija
249/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä minua tässä jaksossa järkytti tuo tolkuton suklaapuuron syönti.

Vierailija
250/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok kuvio, tavallisia ihmisiä, tavallista kotielämää. Vai miten tuota olisi pitänyt teidän mielestä hehkuttaa? Ja tuleeko teille monelle yllätyksenä, että polyamorisessa suhteessa on ihan samat ongelmat ja onnet kuin muissakin suhteissa. Kahden hengen parisuhteessa on ihan samalla tavoin vallan käyttöä, alistumista jne. Harvoin siinä on kaksi täysin yhdenvertaista ihmistä. Parisuhteessa on aina roolit, kuului siihen sitten kaksi, kolme tai 5 ihmistä.

Minun puolesta moniavioisuuden voisi laillistaa yhtä aikaa homoliittojen kanssa. Mikä estää? Ei ne lainmuutokset ja lasten aseman takaamiset nyt niin vaikeita asioita ole jos ajatellaan ihan kahden samaa sukupuolta olevan liittoakin. Samalla säästetään julmetusti euroja kun islaminuskoisten jalkavaimoilta tippuu tuet pois. 

Vierailija
251/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää, kuinka pitkälle pääsivät vaellusretkellään?! Nehän eksyivät reitiltä heti kättelyssä. Mutta Marko sai pomottaa oikein sydämen kyllyydestä.

Vierailija
252/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ohjelmassa näytettiin se sunnuntaipuoli itsestänsä-ei näytetty riitoja tai kärhämiä. Sen tumman naisen pojan silmät kertoivat kyllä kaiken oleellisen-pelokas pälyilevä katse. En syväitse moista toimintaa, manipuloijaukko mennyt liian pitkälle, tuotantotiimi lääpällään vailla minkäänlaista arvostelukykyä. 

Vierailija
253/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:26"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:47"] [quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:27"] Sinänsä sama, mitä aikuiset keskenään tekevät ja kenen kanssa ovat, mutta lapset säälittää. Voihan se olla lapsille ihan ok tilanne, mutta en kyllä haluaisi itse selittää kavereille että mulla on kaks äitiä ja yks isä ja sit kummallakin äitillä on tyttöystävä.. [/quote] Perhehän näytti päällisin puolin ihan normaalilta ja en ymmärrä, miksi lasten pitäisi alkaa selittää kotiolojaan yksityiskohtaisesti kenellekään. [/quote] Entä jos kaverit kysyvät? Pitääkö valehdella vai olla kertomatta? Ehkä ihan pienet lapset eivät ymmärrä kysellä, mutta kyllä yläasteikäiset huomaavat jo ihmetellä noin outoa perhekuviota.. [/quote] Mitä pitäisi kertoa? En ymmärrä, kertovatko kenenkään lapset kavereilleen, mitä isä ja äiti tekevät makuuhuoneessa tai ketä heillä mahdollisesti käy yövieraissa, miksi juuri näiden lasten tulisi kertoa. [/quote] Eiköhän ne lapset kavereineen kyläile toistensa luona, eli silloin luulisi huomaavan että siellä asuu toinenkin äiti. Vai meinaatko että kavereille sanotaan että se on vain yövieras? [/quote] Juu, nukkuu tuol mun äitin ja iskän välissä!

[/quote]

;D Ei kun se mies nukkui keskellä ja naiset reunoilla. Miten sekin "nukkuminen" onnistuu, hyi s**tana!

Vierailija
254/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään tavalla normaalia tai tervettä touhua. :(

Vierailija
255/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonoa ihmistuntemusta tällä palstalla, jos tuo mies vaikutti tasa-arvoiselta molempien naisten suhteen..

Vierailija
256/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 12:28"]Aika huonoa ihmistuntemusta tällä palstalla, jos tuo mies vaikutti tasa-arvoiselta molempien naisten suhteen..
[/quote]

Tasapuoliselta siis

Vierailija
257/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ihmetyttää tuo touhu, ja se, että miten ihmeessä tuo muka voi toimia. Ehkä vielä jotenkin ymmärrettävissä olisi saattanut olla noiden kolmen välinen suhde, mutta kun mukana on naisten tyttöystävät ja ilmeisesti vielä muita satunnaisia suhteita niin ei voi kuin oksentaa. Ihana tautien levityspesäke kyllä. 

Vierailija
258/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolevat kuppaan 5v sisällä tuollaiset kaiken_mikä_liikkuu nussijat. 

Vierailija
259/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeesti, ei toi ole lapsille sen ihmeellisempää kuin perhe missä on munn lapset, sun lapset ja yhteiset lapset. Ai niin, onhan siellä vielä eksän lapsi joka ei ole kuitenkaan mun biologine lapsi, mutta sen on parempi olla täällä, ja on siellä vielä miehen eksän eksän lapsi kun senkin on parempi asua meillä kun se ei voi asua eksän eksällä. 

Oikeesti, näitä on yllättävän paljon. Tuosaa sentään koko paletti on aina kasassa eikä perheen komponentit vaihda paikka sen mukaan kenen viikonloppu tai viikko on.

Vierailija
260/269 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitenkä nuo muka joutaa lapsiaan hoitamaan, kun täytyy ehtiä nussimaan sun, mun, eksän, nyksän ja kumminkaiman kanssa.