smoothie laihdutus
Kiinnostaisi kokemukset.
Esim. Pikkujouluja varten muutama päivä smoothiella jotta nesteet katoaa.
Olen ajatellut korvata pari - kolme ruokaa päivässä smoothiella tarkoituksena keventäminen mieluisella tavalla.
Nyt olen kokeillut pakastealtaan smoothie mixejä omenamehulla ja maitorahkan kaverina esim. Banaani ja marjat.
Kannattaisiko lisätä vehnäleseitä, entä pellavansiemenrouhe?
Olen nyt 158/87 ja pudotan painoa kesäksi niin että kehtaan kesävaatteilla kulkea, aion myös aloittaa juoksemisen uudestaan painon pudottua niin ettei polviin koske. Tärkeimpänä on toive raskautua ilman suurta ylipainoa ja haluan voida hyvin.
Ps.motivaattorina mulle on luvattu lomamatka vuoden päästä jos pääsen normaalipainoon!
Se innostaa. Olen nyt painon kanssa kamppaillut pari vuotta raskauden jälkeen.
Kommentit (12)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:41"]Laita pääpaino vihersmoothieille. http://simplegreensmoothies.com/
Omenamehu pannaan.
[/quote]
Kiitos tästä! Olen koittanut googletella muttei meinaa löytyä mieluisia tai en vain osaa hakea.
Onko omenamehu paha silloinkin jos sokeriton ja ei joka smoothiessa kuitenkaan, max.kerran päivässä tulisi 1,5dl? :)
Klassikko vihreä smoothie on Kimberly Snyderin "Glowing green smoothie". Kannattaa googlettaa, toivottavasti englanti taipuu. Tällä lähtee metabolismi liikenteeseen, vsikka itse jätän sellerinvarret ja persiljan sekä korianterin pois. Persiljaa suosittelen puhdistavana elementtinä, tuo todella hyvään makuiseen smoothien hieman terävemmän vivahteen. Mieskin pyytää jättämään lasillisen jääkaappiin itselleen.
Btw, tietääkö joku minkä takia Vitamix-blenderit maksaa niin pirusti ja onko niissä oikeasti jotain sellaista, miksi niistä kannattaisi maksaa, vai onko se vaan idioottien rahastusta ja rikkaiden rehentelyväline?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:07"]
Btw, tietääkö joku minkä takia Vitamix-blenderit maksaa niin pirusti ja onko niissä oikeasti jotain sellaista, miksi niistä kannattaisi maksaa, vai onko se vaan idioottien rahastusta ja rikkaiden rehentelyväline?
[/quote]Ne on mielettömän kestäviä. 7 vuoden takuu. Eli ei ole vain brassailua, vaan se on oikeasti blendereiden aatelia.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:47"]
Miksi omenamehu pannaan?
[/quote]Turhaa sokeria http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=4306064
Mutta smoothieen sopii loistavasti oikea omppu.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:12"]
[/quote]Ne on mielettömän kestäviä. 7 vuoden takuu. Eli ei ole vain brassailua, vaan se on oikeasti blendereiden aatelia.
[/quote]
Joo, epäilemättä ovat hyviä ja kestäviä, mutta ~700 € verrattuna 100 €:n blenderiin, onko jälki oikeasti niin paljon parempaa, pilkkooko se ne ruoka-aineet jotenkin niin paljon tarkemmin tai jotain, että sillä olisi mitään väliä? Kyse on kuitenkin vain tehosekoittimesta.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:19"]
[/quote]
Joo, epäilemättä ovat hyviä ja kestäviä, mutta ~700 € verrattuna 100 €:n blenderiin, onko jälki oikeasti niin paljon parempaa, pilkkooko se ne ruoka-aineet jotenkin niin paljon tarkemmin tai jotain, että sillä olisi mitään väliä? Kyse on kuitenkin vain tehosekoittimesta.
[/quote]Ainakin käyttäjät kehuvat jälkeä. Ja vitamixilla voi kuulemma halutessaan blendata niin nopeella teholla, että sillä voi käytännössä tehdä lämmintä keittoa, koska se supernopeus luo kuumuuden.
Mullaki kiinnostas hedelmä ja marjasmoothiet tottakai terveelliset koska minäki haluan kokeilla laihtua näin! ! Onko jo laihtuneita? ?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:26"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:19"]
[/quote]
[/quote]Ainakin käyttäjät kehuvat jälkeä. Ja vitamixilla voi kuulemma halutessaan blendata niin nopeella teholla, että sillä voi käytännössä tehdä lämmintä keittoa, koska se supernopeus luo kuumuuden.
[/quote]
Ok, on se sitte hurja laite.
Mä laittaisin mukaan leseitä niin saa paljon enemmän kuituja. Pitää suoliston kunnossa ja näläntunteen pidempään pois. Lesket jotenkin pehmenee smoothiessa kivasti. Ei ole niin karkeita ku esim jogurtissa.
Laita pääpaino vihersmoothieille. http://simplegreensmoothies.com/
Omenamehu pannaan.