Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
161/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne on täällä juurikin noin AP kuten sanoit, mutta voi hyvinkin olla, että juuri Suomi on maailmanennätysmaa naisten matalassa perheenperustamismotivaatiossa. Jos perhettä havittelee niin järkevintä etsiä eukko ihan muilta suunnilta.

Nainen saa nykyisin perheen ilman miesvauvaa, rahalla. Miksi ottaa lisävastuuta ja työtä miehestä, kun lapsen saa ilmankin?

Vierailija
162/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

44v miehenä ymmärrän hyvin, jos joku viihtyy sinkkuna. Minun ei tarvitse sopia menoistani kenenkään kanssa. Työ, harrastukseni ja lapseni täyttävät kalenterini hyvin. Voin tavata kavereitani fiiliksen mukaan. Läheisyyttä tai seksiä elämässäni ei ole, mutta ei oikeastaan tee niitä mielikään. Olen vapaa olemaan ja menemään. Kun lapset muutaman vuoden kuluttua muuttavat kotoa, niin voi vapaasti arvioida missä haluan asua jatkossa. Luultavasti muutan toiseen kaupunkiin, joten senkin osalta parempi ettei minulla ole nykyisen asuinpaikkaan sidoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi että ihmiset ovat sinkkuina kuin huonoissa suhteissa.

Vierailija
164/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vissiin pitäisi katsoa peiliin ja muuttua ihmisenä täysin.

Vierailija
165/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekkaa järjen jättiläinen.. Mutta voi kiinnostuakki tyhmä ei se ole este. mutta vammaista en huoli.

Vierailija
166/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos Suomessa maksullinen seksi kukoistaa. Sugardaddyä etsivien naisten määrä on kasvussa ja tarjontaa oikeista hutsuista on enemmän kuin koskaan. Hämmästyin kun katsoin verkosta hutsusivustoja niin sadoittain on tarjontaa. Tämä kertoo siitä, että hutsut ovat huomanneet Suomen rahasampoksi eli kysyntää täällä riittää maksulliselle seksille. Suomalaiset naiset ovat siis tällä sinkkupihtauslinjalla kutsuneet maahan tuhansia hutsuja.

No jaa, Tilastokeskuksen mukaan seksipalvelujen tarjonta on noussut 90-luvulta tähän päivään n. 5 % ja glopaalissa vertailussa suomalaiset miehet ostavat muiden pohjoismaalaisten tavoin hyvin vähän seksiä verrattuna muihin maihin. Suomalaisista seksiä ostavista miehistä myös valtaosa (70%) ostaa seksiä ulkomailla, ei täällä kotimaassa.

En tiedä mihin tilastoon viittaat, mutta kyllä tämän kehityksen voi nähdä, kun vaan googlettaa seksipalveluja tarjoviin kotimaisiin sivustoihin. Hämmästyin millainen määrä seksintarjoajia on nykyäään verrattuna esim. 10 vuoden takaiseen tilanteeseen. Uskallan väittää, että määrä on ainakin triplaantunut. Joukossa myös ihan suomalaisiakin naisia. Lisäksi vielä sugardaddyä etsivät nuoret naiset tinderissä, joten voidaan puhua jo maksullisen seksin trendistä.

Tutkittu ja tilastoitu tieto kertoo paremmin totuuden kun yksittäisen palstailijan googlehakupäätelmät. Lisäksi, trendillä tarkoitetaan aikasarjan pitkän aikavälin kehitystä. Eli ihan minkä tahansa seuratun asian, missä on tapahtunut kehitystä johonkin suntaan, kohdalla voidaan puhua trendistä.

Ja edelleen, miksi jankutat tästä aloitukseen liittymättömästä asiasta, jonka kaikki näkevät puhtaasti hyvänä kehityksenä? Kenenkään ei ole pakko seurustella ja seksipalveluja on hyvin tarjolla, ainakin miehille?

Vierailija
167/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty.. mulla on kehityshäiriö ja afasia tai dysfasian piirteitä.

Vierailija
168/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos Suomessa maksullinen seksi kukoistaa. Sugardaddyä etsivien naisten määrä on kasvussa ja tarjontaa oikeista hutsuista on enemmän kuin koskaan. Hämmästyin kun katsoin verkosta hutsusivustoja niin sadoittain on tarjontaa. Tämä kertoo siitä, että hutsut ovat huomanneet Suomen rahasampoksi eli kysyntää täällä riittää maksulliselle seksille. Suomalaiset naiset ovat siis tällä sinkkupihtauslinjalla kutsuneet maahan tuhansia hutsuja.

No jaa, Tilastokeskuksen mukaan seksipalvelujen tarjonta on noussut 90-luvulta tähän päivään n. 5 % ja glopaalissa vertailussa suomalaiset miehet ostavat muiden pohjoismaalaisten tavoin hyvin vähän seksiä verrattuna muihin maihin. Suomalaisista seksiä ostavista miehistä myös valtaosa (70%) ostaa seksiä ulkomailla, ei täällä kotimaassa.

En tiedä mihin tilastoon viittaat, mutta kyllä tämän kehityksen voi nähdä, kun vaan googlettaa seksipalveluja tarjoviin kotimaisiin sivustoihin. Hämmästyin millainen määrä seksintarjoajia on nykyäään verrattuna esim. 10 vuoden takaiseen tilanteeseen. Uskallan väittää, että määrä on ainakin triplaantunut. Joukossa myös ihan suomalaisiakin naisia. Lisäksi vielä sugardaddyä etsivät nuoret naiset tinderissä, joten voidaan puhua jo maksullisen seksin trendistä.

Tutkittu ja tilastoitu tieto kertoo paremmin totuuden kun yksittäisen palstailijan googlehakupäätelmät. Lisäksi, trendillä tarkoitetaan aikasarjan pitkän aikavälin kehitystä. Eli ihan minkä tahansa seuratun asian, missä on tapahtunut kehitystä johonkin suntaan, kohdalla voidaan puhua trendistä.

Ja edelleen, miksi jankutat tästä aloitukseen liittymättömästä asiasta, jonka kaikki näkevät puhtaasti hyvänä kehityksenä? Kenenkään ei ole pakko seurustella ja seksipalveluja on hyvin tarjolla, ainakin miehille?

Joo. Naisille pitäisi myös olla paremmin näitä palveluja tarjolla. Jos saisi rahalla tilata mitä haluaa ja mistä nauttii eikä mitään satunnaisia säätöjä.

Vierailija
169/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa siltä, että naiset kyllä etsivät miehiä, mutta naisten rima on pilvissä asti.

Esimerkiksi Allu valittaa kun ei löydä edes ylipainoisia naisia ja tämä johtuu siitä, että nämä ylipainoiset naiset yrittävät minua, joka on vuosikaudet urheilua harrastanut atleettinen mies.

Naiset yrittävät pariutua ylöspäin. Juuri äskettäin näin kyselyn, että yli 80% ylipainoisista naisista haluaa joko normaalipainoisen/hoikan/treenatun miehen eli jos ylipainoiselle naiselle ei kelpaa ylipainoinen mies niin mitä vaihtoehtoja ylipainoisille miehille jää?

Vierailija
170/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne tule ihan teidän miesten rahoja viemään eli teidän takia. Älä nyt naisia syytä tästäkin 😂

En minä mitään syytä vaan totesin tämän faktan.  Jos suomalaisen naisen kanssa touhu on käynyt kankeaksi, niin sitten naista tai pelkkää seksiä haetaan muualta. Tosin ihan kotimaisetkin naiset ovat huomanneet seksillä rahastamisen mahdollisuuden. Siksi näitä sugardaddyjä etsiviin suomalaisiin nuoriin naisiin törmää ihan jo tinderissäkin.

Mikä tässä on ongelma? Jokainen tekee ,mitä haluaa. Jos ei kiinnosta harrastaa seksiä Ilmaiseksi niin onhan se hienoa että saa siitä edes rahaa. Toiset eivät taas harrasta edes rahasta. Kukaan ei tee mitään mistä itse ei hyödy .

Vierailija
171/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta vaikuttaa siltä, että naiset kyllä etsivät miehiä, mutta naisten rima on pilvissä asti.

Esimerkiksi Allu valittaa kun ei löydä edes ylipainoisia naisia ja tämä johtuu siitä, että nämä ylipainoiset naiset yrittävät minua, joka on vuosikaudet urheilua harrastanut atleettinen mies.

Naiset yrittävät pariutua ylöspäin. Juuri äskettäin näin kyselyn, että yli 80% ylipainoisista naisista haluaa joko normaalipainoisen/hoikan/treenatun miehen eli jos ylipainoiselle naiselle ei kelpaa ylipainoinen mies niin mitä vaihtoehtoja ylipainoisille miehille jää?

Vain i n c e l i n mielikuvituksessa parisuhteiden muodostumiselle ihmisen paino on tärkein tekijä. Ei ihme että ei ikinä itse onnistu. Persoona on niin vastenmielinen kaikkien täysipäisten ihmisten mielestä.

Vierailija
172/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kovin ruma mies ole ja hyvin hyvin pitkä. Sinkkuna jo 3 v kun ei kelpaa. Minullehan kelpaisi hyvinkin tavallisen nätti nainen.

Kelpaisko pitkä nainen, 177cm :3

Vierailija
173/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep mullaki pituutta 195 cm ja tietysti olen tavallisen näköinen ja ihmettelen miten nirsoja naiset on.. ne pyöreet ylipainoset naiset.. koska itse mulla on kaljamahaa mutta luulisi että niiden kanssa just säpinää on.. mutta tuossa se juuri tulikin ne ylipainoset naiset haluaa sporttisen komean miehen.

Vierailija
174/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisit hyvin.

Vierailija
175/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti etsi, mutta tapasin niin ihanan miehen, etten haluaisi olla sinkku. Olen vaan huono tekemään aloitetta asioiden suhteen, joten varmaankin sinkkuus edelleen jatkuu. Miehethän nyt ei tunnetusti laita tikkuakaan ristiin aloitteiden tekemiseen.

Tiedät itsekin ettei voi kun metoo. Tuo on nykyään sinun tehtäväsi.

Kahville pyytäminen on mielestäni niin asiallinen ehdotus, että siitä ei metoota saa millään aikaiseksi. Ei ole pakko kysyä "mennäänkö paneen" tai alkaa käpälöidä.

Hah.

Muutamien "kahvien" ja muun liehittelyn jälkeen kun teet vakavamman muuvisi, niin jo avaimet kilisee ja saa somessa julkisen sikaleiman.

Tämän takia nykynaista ei edes uskalla lähestyä.

Ei kannata olla somessa!

Vierailija
176/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisinko ylipainoselle naiselle. Olen 195 cm pitkä ja vakituinen työ. Olisin treffiseuraa vailla.. Voin kertoa paljon itsestäni kahvilla.

Vierailija
177/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin miehen joka olisi aidosti uskossa. ( itse olen myös) Ei nimikristitty vaan olisi aidosti ottanut Jeesuksen elämäänsä ja käynyt aikuisena kasteella. Ei tietenkään ryyppäisi eikä olisi väkivaltainen silloin. Sellaisen miehen antaisin mielelläni olla perheen pää ;)

Vierailija
178/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen keskustelu. Ihan kun naisella ei olisi mitään muita ominaisuuksia kuin hänen painonsa.

Kukaan ei halua tulla määritellyksi pelkästään sen painon perusteella. Todellakin olen mieluummin yksin kuin äijän kanssa joka mielestään tyytyy pyöreään naiseen. 

Vierailija
179/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tyydy mutta ei munlaisella miehellä ole varaa kauniisiin misseihin.

Vierailija
180/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vakituisesti töissä käyvä pitkä mies.. en ole sossupummi elämäntapatyötön.. harrastan liikuntaa.. en vain ymmärrä mistä löytäisin naisen jolle kelpaisin omana itsenäni ilmeisesti aina on parempi mies joka menee edelle.

Jostain nepsyjen tukiryhmästä. Joku autistinen nainen voisi jaksaa kaltaistaan.

Olen autistinen nainen, ja autistinen mies olisi minulle aivan totaalinen turn off.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän