Onko kukaan saanut fb kaveripyyntöä köyhältä
Kommentit (17)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:15"]
Ja mistä tiiät että on katulapsi? Lukeeko ammatin kohdalla "venäläinen katulapsi" vai mitä?
[/quote] Näen kuvista (eli osa profiilista näkyi minulle).
ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:18"]
Nin ja katulapsillahan usein on just omat iPadit ja someprofiilit...tuohan on nykyään ihan valtava ongelma tuo katulapsien somessa kerjääminen.
[/quote] No ei kai sitten, ehkä tyyppi oli vaan menny slummeihin ottamaan kuvia itsestään ja kavereistaan brasialainen oli.
ap
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 08:40"]
Nin ja katulapsillahan usein on just omat iPadit ja someprofiilit...tuohan on nykyään ihan valtava ongelma tuo katulapsien somessa kerjääminen.
[/quote] No ei kai sitten, ehkä tyyppi oli vaan menny slummeihin ottamaan kuvia itsestään ja kavereistaan brasialainen oli.
ap
[/quote]
Tai ehkä ne kuvat oli vaan haettu netistä ja tehty feikkiprofiili huijaustarkoitukseen...
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 08:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 08:40"]
ap
[/quote]
Tai ehkä ne kuvat oli vaan haettu netistä ja tehty feikkiprofiili huijaustarkoitukseen...
[/quote] Voi olla tämäkin mahdollista. Seinällä näkyi profiilikuvien vaihtoja ja niihin tykkäämisiä (noin 60 kpl) ja muutamia kommentteja. Mutta onhan se mahdollista, että niin moni on hommassa mukana.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:20"]ulkomaalaiselta?
[/quote]
Suomalaiselta köyhältä ainakin. Hänellä kuvia joissa istui soutuveneessä! ja kjädesään hänellä onki. Mjinulla suuri luxusjahti..käyn sillä vain ottamasha rusketus pintaan. Köyhä pinnan alta..ottamasha kaloja. :D
Svetlana
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:20"]ulkomaalaiselta?
[/quote]
Suomalaiselta köyhältä ainakin. Hänellä kuvia joissa istui soutuveneessä! ja kjädesään hänellä onki. Mjinulla suuri luxusjahti..käyn sillä vain ottamasha rusketus pintaan. Köyhä pinnan alta..ottamasha kaloja. :D
Svetlana
[/quote]
En jymmärrä kuka halua haishevia kaloja oman veneseen..hyi. Rusketuskin mene pjilalle kun kala haishe viereshä. Minulla fb kansikuva jahdin kannelta josha otan rusketush erään hyvin komea urheilija kanssa. Hänelläkin kyllä vapa tanasha siinä.. Hän ehkä vähän tuhma..en tiedä.
Svetlana
Jep, ap:n laisia rikkaita länsimaalaisia on helppo huijata. Tehdään profiili johon laitetaan kuvia köyhistä, tekeydytään 11-vuotiaaksi Juan_carlokseksi ja pyydetään kaveriksi. Ja sitten aloitetaan varovainen tunteisiinvetoava lähestyminen. Ja hups, kohta on ap 100000 e köyhempi kun on antanut rahaa "köyhälle" hänen "sairaalalaskuihin", "koulunkäyntiin", "ruokaan", "kunnollisten kenkien ostoon" yms. mitä keksitäänkään.
Jeps, rakkaushuijaukset ovat menneet pois muodista, mutta lapsella voi vedota tunteisiin vieläkin tehokkaammin.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:08"]
Jep, ap:n laisia rikkaita länsimaalaisia on helppo huijata. Tehdään profiili johon laitetaan kuvia köyhistä, tekeydytään 11-vuotiaaksi Juan_carlokseksi ja pyydetään kaveriksi. Ja sitten aloitetaan varovainen tunteisiinvetoava lähestyminen. Ja hups, kohta on ap 100000 e köyhempi kun on antanut rahaa "köyhälle" hänen "sairaalalaskuihin", "koulunkäyntiin", "ruokaan", "kunnollisten kenkien ostoon" yms. mitä keksitäänkään.
Jeps, rakkaushuijaukset ovat menneet pois muodista, mutta lapsella voi vedota tunteisiin vieläkin tehokkaammin.
[/quote] En siis hyväksynyt, koska ajattelin että kerjäys alkaa mutta luitko tuon #14 viestiin vastauksen?
ap
Joo! Niin köyhältä ettei ollut profiilikuvaakaan. Lisäksi osasi kai vain ulkomaan kieltä, joten en hyväksynyt. Terv. Rikas suomalainen
Jep! Mun yyhoonaapuri kehtas laittaa pyynnön. Hylkäsin salamannopeasti,yök!! Purjehduskaverini luulisivat vielä, että asun köyhien alueella tai että kaverini olisi joku köyhä!!!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:34"]Jep! Mun yyhoonaapuri kehtas laittaa pyynnön. Hylkäsin salamannopeasti,yök!! Purjehduskaverini luulisivat vielä, että asun köyhien alueella tai että kaverini olisi joku köyhä!!!
[/quote]
Ja tää yh on siismamu
Ihan turhaa miinuspeukutatte, minulle tuli kaveripyyntö joltain katulapselta.
ap
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:57"]Ihan turhaa miinuspeukutatte, minulle tuli kaveripyyntö joltain katulapselta.
ap
[/quote]
Aikauheeta! Miten nyt jaksat? Toivottavasti on läheisiä tukena!
Ja mistä tiiät että on katulapsi? Lukeeko ammatin kohdalla "venäläinen katulapsi" vai mitä?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:18"]Nin ja katulapsillahan usein on just omat iPadit ja someprofiilit...tuohan on nykyään ihan valtava ongelma tuo katulapsien somessa kerjääminen.
[/quote]
Suomalaisten köyhien somessa kerjääminen sen sijaan on oikeasti
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:57"]Ihan turhaa miinuspeukutatte, minulle tuli kaveripyyntö joltain katulapselta. ap [/quote] Aikauheeta! Miten nyt jaksat? Toivottavasti on läheisiä tukena!
[/quote] Mistäs sinä tulkitsit, että en jaksaisi. Ehkä et itse jaksa jotakin?
ap