Mitä ajattelitte ostaa/olette ostaneet miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (106)
Aurinkolasit (se toivoi niitä), otsalampun ja pyjaman
En osanu helekuutti mitään!! VIHAAN JOULUA AAAARRRGH!!
Mun mies ei halua, ei odota eikä tarvi mitään, joten lahjan keksiminen oli aika vaikeaa. Lopulta päädyin ostamaan pientä näppärää elektroniikkaa josta on luullakseni hyötyä työssä ja harrastuksessa.
Tuollaista lahjakorttia ajattelin, ainakin tykkäisi :)
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1417533797302.html
Moto gp 14 pleikkarille ja hajuvesi
Lahjakortti Thai hierontaan on joka miehen unelma ja vain unelmien vaimo sen tietää.
Ei hajuukaa. Jotain hätästä viime tingassa. Niinkuin joka vuos.
Oon maaaailman huonoin lahjanostaja. Mies tietää sen, eikä odotakaan mitään vaatteita kummempaa. Meillä on iso liuta lapsia, ja molemmat nautitaan lasten riemusta jouluna enemmän, kuin aikuisten lahjoista. Tosin itse saan aina jotain täydellisen osuvaa ja yleensä kallistakin...
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:10"]
Tuollaista lahjakorttia ajattelin, ainakin tykkäisi :)
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1417533797302.html
[/quote]
Blääh. Booring...enpä usko, että miestä kiinnostaa. Ellei sitten ole lapiomiehiä ja laita sitä takapuolen alle ja lyö tahtia. Seksiammattilaiset on lahnoja. Uskokaa miestä edes tässä asiassa.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:31"]
Ostin Kalevan elämän roihu kaulakorun. Sen lyhyen. Tosi hyvän näköinen koru! Edellinen ihan hopeinen kaulakoru meni poikki, jonka annoin miehelle huomenlahjaksi seitsemän vuotta sitten. Ajattelin, että saattaisi pitää tästä, kun edellinenkin oli aina kaulassa:)
[/quote]
Voin vaan kuvitella kuinka moni mies tämä korun saa lahjaksi. Hyvä, että olit ajoissa liikeella. Koru on monesta paikasta jo loppu. Oma mieheni kuristaisi minut tuolla korulla. :D Persoonaton tämä joulun trendilahja.
Hannen houkutuspillin, zippo kädenlämmittemen, jonka aion paketoida samaan pakettiin boksereiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:16"]Kauluspaidan ja joku ps3 -peli. Olisiko ideoita pelin suhteen? Pitää ammuskelu-/räiskintäpeleistä, sotapeleistä, Silent Hill ja Resident Evil -tyyppisistä peleistä. Osaisiko joku mies auttaa, minkä ostaisin? Ikää miehellä 40. [/quote] miksi mies? Dead island on kiva peli. t. N23
[/quote]
Kiitos, katson sitä. Ajattelin vain ettei naisia ehkä niin kiinnosta sota- tai räiskintäpelit yms.
Ristikoita ainakin. Jotain muutakin pitää vielä keksiä.
En osta mitään. Hän on ateisti eikä halua viettää joulua. Ei osta myöskään minulle mitään. Kummatkin ostamme lapsille yhdet lahjat.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 13:44"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:16"]Kauluspaidan ja joku ps3 -peli. Olisiko ideoita pelin suhteen? Pitää ammuskelu-/räiskintäpeleistä, sotapeleistä, Silent Hill ja Resident Evil -tyyppisistä peleistä. Osaisiko joku mies auttaa, minkä ostaisin? Ikää miehellä 40. [/quote] miksi mies? Dead island on kiva peli. t. N23
[/quote]
Kiitos, katson sitä. Ajattelin vain ettei naisia ehkä niin kiinnosta sota- tai räiskintäpelit yms.
[/quote]
uusin cod on kans tosi kiva. :) itse pelaan sitä aina kun poikaystävä ei ole kotona.
N23
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:21"]Hannen houkutuspillin, zippo kädenlämmittemen, jonka aion paketoida samaan pakettiin boksereiden kanssa.
[/quote]
Onko nimesi Hanne, vai onko teillä aika vapaa suhde?
Kylpytakin, viskikirjan ja taskumatin, Juha Vuorisen uusimman kirjan, suklaata ja vuolukivisen oluttelineen.
Kapselikeitin, hifi-kuulokkeet, tekninen alusasu, merinovillasukat.
Ragkettegrillin, nasmaradvan, salishortsit, salipaita ja karkkia