Mitä ajattelitte ostaa/olette ostaneet miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (106)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:56"]
Ei osteta toisillemme mitään. Mutta tilasin salaa yhteiseksi lahjaksi hierontaöljyä, mulle seksihepeneet kun edelliset leikkasin saksilla riidan päätteeksi ja lähetin valokuvan whatsapilla niistä roskiksessa.
[/quote]
Osta nyt samalla kerta useampi, ettei tarvitse samoissa koko vuotta keikistellä.
[/quote] ostinkin kolme settiä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:56"]
Ei osteta toisillemme mitään. Mutta tilasin salaa yhteiseksi lahjaksi hierontaöljyä, mulle seksihepeneet kun edelliset leikkasin saksilla riidan päätteeksi ja lähetin valokuvan whatsapilla niistä roskiksessa.
[/quote]
Osta nyt samalla kerta useampi, ettei tarvitse samoissa koko vuotta keikistellä.
[/quote]
Oliko ihan pakko :D Näen naikkosen keikistelemässä samoissa hepineissä kymmenettä vuotta ja joka vuosi on tullut painoa lisää.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:01"]
[/quote]
Ha ha haa :D Tämä voisi olla suoraan mun kirjoittama!
Me ostettiin miehen kanssa yhdessä itsellemme lomamatka joululahjaksi, mutta päätin silti ostaa hänelle myös henkilökohtaisen lahjan. Työssä ja harrastuksessa kätevää elektroniikkaa. Sain alapeukkuja enkä ymmärrä miksi.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:01"]
[/quote]
[/quote]
Oliko ihan pakko :D Näen naikkosen keikistelemässä samoissa hepineissä kymmenettä vuotta ja joka vuosi on tullut painoa lisää.
[/quote] Mistä te saitte päähän että mulla yhet on tulossa, kai mä sitten ilmaisin asian väärin. Saksin kaikki asut palasiksi ja myttäsin pussiin. Nyt ostin puolet siitä määrästä lisää. Ps. Olen hoikka.
Kerrasto :D ja sähköhammasharja ja ehkä jotain muuta vaatetta vielä lisäksi. Ykköslahjana kuitenkin on molemmille oma pieni lapsi joka syntyy joulun aikoihin <3
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:01"] [quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:56"] Ei osteta toisillemme mitään. Mutta tilasin salaa yhteiseksi lahjaksi hierontaöljyä, mulle seksihepeneet kun edelliset leikkasin saksilla riidan päätteeksi ja lähetin valokuvan whatsapilla niistä roskiksessa. [/quote] Osta nyt samalla kerta useampi, ettei tarvitse samoissa koko vuotta keikistellä. [/quote] Oliko ihan pakko :D Näen naikkosen keikistelemässä samoissa hepineissä kymmenettä vuotta ja joka vuosi on tullut painoa lisää. [/quote] Mistä te saitte päähän että mulla yhet on tulossa, kai mä sitten ilmaisin asian väärin. Saksin kaikki asut palasiksi ja myttäsin pussiin. Nyt ostin puolet siitä määrästä lisää. Ps. Olen hoikka.
[/quote]
Kyllä sitä vielä 15 kesäisenä sietääkin olla hoikka.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:01"] [quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:56"] Ei osteta toisillemme mitään. Mutta tilasin salaa yhteiseksi lahjaksi hierontaöljyä, mulle seksihepeneet kun edelliset leikkasin saksilla riidan päätteeksi ja lähetin valokuvan whatsapilla niistä roskiksessa. [/quote] Osta nyt samalla kerta useampi, ettei tarvitse samoissa koko vuotta keikistellä. [/quote] Oliko ihan pakko :D Näen naikkosen keikistelemässä samoissa hepineissä kymmenettä vuotta ja joka vuosi on tullut painoa lisää. [/quote] Mistä te saitte päähän että mulla yhet on tulossa, kai mä sitten ilmaisin asian väärin. Saksin kaikki asut palasiksi ja myttäsin pussiin. Nyt ostin puolet siitä määrästä lisää. Ps. Olen hoikka.
[/quote]
Kyllä sitä vielä 15 kesäisenä sietääkin olla hoikka.
[/quote] Vaikka käytös on joskus kuin 15vuotiaalla teinillä, niin kyllä mä kuitenkin 28 vuotias olen :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:12"]Moto gp 14 pleikkarille ja hajuvesi
[/quote]
miksi miinusta? Itse nuota toivoi.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:12"]Moto gp 14 pleikkarille ja hajuvesi
[/quote]
miksi miinusta? Itse nuota toivoi.
[/quote] täällä joillakin on tapana laittaa alapeukkua kaikkiin paitsi omiin juttuihinsa, älä välitä.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:16"]Kauluspaidan ja joku ps3 -peli. Olisiko ideoita pelin suhteen? Pitää ammuskelu-/räiskintäpeleistä, sotapeleistä, Silent Hill ja Resident Evil -tyyppisistä peleistä. Osaisiko joku mies auttaa, minkä ostaisin? Ikää miehellä 40.
[/quote][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:16"]Kauluspaidan ja joku ps3 -peli. Olisiko ideoita pelin suhteen? Pitää ammuskelu-/räiskintäpeleistä, sotapeleistä, Silent Hill ja Resident Evil -tyyppisistä peleistä. Osaisiko joku mies auttaa, minkä ostaisin? Ikää miehellä 40.
[/quote] Far Cry 4 on mahtava, kans call of Duty adwanced warfare, suosittelen muutenkin codeja jos tykkää ammuskelusta.
Hukutan miehen lahjoihin! Yksittäispakkaan kaiken, että tulee monta lahjaa. Ostan kaikkea mahdollisemman halpaa ja olen ostanut lahjoja pitkin vuotta. Juuri jouluna on oikea aika antaa mm. aluskerrasto, suklaakonvehtirasia, sukkia, kalsareita, hygieniatuotteita, kello, peli, kirja ja koru. Oi ihanaa joulun aikaa, lahjat joulun tekevät! Toivottavasti mieheni taas ilahtuu, odotan itsekin paljon lahjoja!
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:11"]
Vaikka käytös on joskus kuin 15vuotiaalla teinillä, niin kyllä mä kuitenkin 28 vuotias olen :)
[/quote]
Itse samaa ikäluokkaa (viesti nro 79). Joskus suuttuessaan tulee ehkä vähän ylireagoitua, mutta eipähän jää kaunoja :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:11"]
Vaikka käytös on joskus kuin 15vuotiaalla teinillä, niin kyllä mä kuitenkin 28 vuotias olen :)
[/quote]
Itse samaa ikäluokkaa (viesti nro 79). Joskus suuttuessaan tulee ehkä vähän ylireagoitua, mutta eipähän jää kaunoja :)
[/quote] niinpä :) me ollaan kaukosuhteessa vieläpä, niin jostainsyystä tuollainen tempaus kotona ja kuva kännykkään tuntui siinä raivossa nautinnolliselta.
Far Cry 4 -pelin ajattelin ostaa. Kolmosesta tykkäsi kovasti ja itsekin mielelläni seurasin pelaamista, koska noissa on mielenkiintoinen ja laaja peliympäristö näin naisnäkökulmastakin. Mies opiskelee tällä hetkellä eli jotain rentoutumiskeinoja haluaisin hänelle hankkia, kun arki on tosi kiireistä. Siksi ostan myös erään urheilukanavapaketin ensi vuodeksi, koska seuraa aktiivisesti jalkapalloa. Lisäksi sitten jotain pienempiä perusjuttuja, kuten suklaata ja ehkä joku kiva neule.
Mieheni on kova tekemään ruokaa ja toivoo joululahjaksi paistinpannua, joten annan sen. Yllätykseksi tilasin Fleshlightin.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:00"]
Ollaankohan jotenkin erikoinen pariskunta, kun ei useinkaan ostella toisillemme lahjoja :D Molemmista tämä on ok. Kumpikaan ei oikein osaa toivoa mitään, paitsi yhdessäoloa. Tai jos itse joskus ostan jotain, en oleta tai vaadi vastalahjaa.
[/quote]
Teillä on varmaan ikää vähän enemmän kun näillä vastaajilla?!? Eikähön lahjat ole alle kolmekymppisten juttu, ja lahjat on niin ihqun romanttisia.<3
Nimenomaan! Koru ois kiva. WT-kirjoittaja on joku rasistinen neekeri sinkku. Ettei vaan olisi natsi omalle miehelleen.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 15:00"]
Evil Within
[/quote]
Kuvaako se miestäsi? ;D
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 12:31"]Ostin Kalevan elämän roihu kaulakorun. Sen lyhyen. Tosi hyvän näköinen koru! Edellinen ihan hopeinen kaulakoru meni poikki, jonka annoin miehelle huomenlahjaksi seitsemän vuotta sitten. Ajattelin, että saattaisi pitää tästä, kun edellinenkin oli aina kaulassa:) [/quote] Siis Kalevalan eikä Kalevan. [/quote] Oi tästä sain hyvän vinkin joululahjaksi ukolle, kiitos :) oon miettiny jtn sopivaa korua mut ei tullu mieleenkään tuo Elämän roihu :)
[/quote]Olepa hyvä, mutta varaudu laimaantumaan WT:ksi. Pienenä huomiona muuten, kysyin monesta liikkeestä jha heille ei vielä ollut edes tullut korua. Yhteen liikkeeseen sitten varta vasten tilasin korun, joten en usko että olis mikään tusinalahja ja vaikka olisikin niin miks se sun persettä kutittaa? Itsehän et kuitenkaan sitä ole ostanut, joten voit olla rauhassa.
[/quote]