Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko suomen metsissä asua peikkoja, haltioita tai lumimiehiä tai muita ihmisapinoita?

Vierailija
08.10.2021 |

Mielestäni mahdollista kun en ole koskaan nähnyt metsässä ilvestä, ahmaa, sutta tai karhua vaikka olen ollut usein metsässä

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyisin jos EI asuisi. 

Suomessa on niin isot metsät, että sinne mahtuu. Monta neliömetriä, jolle ihminen ei ole ehkä ikinä astunut jalallaankaan. 

Vierailija
22/26 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuu ainakin tonttuja, keijuja, haltioita. Itse olen nähnyt pieniä kirkkaita keijuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyisin jos EI asuisi. 

Suomessa on niin isot metsät, että sinne mahtuu. Monta neliömetriä, jolle ihminen ei ole ehkä ikinä astunut jalallaankaan. 

Luulisi jonkun sitten eksyvän välillä kaupunkiinkin vahingossa kuten hirvet.

Vierailija
24/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peikkoja ja mörköjä pyörii kyllä ihan Tikkurilassakin, käypä joskus kävelemässä siellä.

Vierailija
25/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa Johanna Sinisalon romaani Ennen päivänlaskua ei voi (Finlandiapalkinto-vouttaja 2000).

Siinä kerrotaan miehestä joka löytää metsästä peikon ja ottaa sen suojelukseensa. On niin todentuntuisesti kirjoitettu että tekee mieli ruveta googlettamaan että mitä peikot oikeasti syövät ja missä asuvat 🤣

Sinusalolta on tulkut myös kokoelma lyhyitä pikku tarknoita omituisista jännistä aiheista. Suosittelen 👍

Vierailija
26/26 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja niinkuin huomaatte, kirjoitin kädettömänä edellisen tekstin. Sori kirotusvireistä.