Miksi miehet haluaa paljon seksikumppaneita?
Ajattele sellaista tilannetta, että yökerhossa olisi joka kerta vähintään muutama mies, joilta voisitte saada hyvää seksiä ja paljon orgasmeja. Ja sinun olisi periaatteessa mahdollista saada joku niistä. Ajattele vielä, että jos saat jonkun näistä miehistä sänkyyn, muut naiset nostavat sinut jalustalle: olet kuin paikallisen liijajoukkueen ykkössentteri, joka on tehnyt edellisessä pelissä hattutempun ja jota kaikki taputtelevat selkään. Sinusta aletaan puhua eri tavalla, sinun mielipiteestäsi ollaan eri tavalla kiinnostuneita, parhaimmillaan nouset hyljeksitystä luuserista suosituksi tyypiksi.
Mieti miten tämä muuttaisi suhtautumistasi seksiin? Niin, ei ehkä ihan niin paljoa jos sinulla on täydellinen itsetunto ja et hae egonpönkitystä yhtään mistään tai kaipaa toisten ihailua lainkaan. Muussa tapauksessa...
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:16"]
Aika pitkälti lähinnä miehen roolin takia. Miehet ovat riittävän laumasieluisia ja hukassa itsensä kanssa, nuoret ihmiset ylinpäänsä ovat. Vähän kypsempinä miehiä ei enää kiinnosta keskimäärin niin paljon.
Mä todella ärsyynnyn sellaisista miehistä, jotka noudattavat miehisiä stereotypioita ja yhdessä viljelevät niitä miesporukoissaan. Eikö näillä ole minkäänlaisia omia mielipiteitä tai omaa identiteettiä? Miehet eivät välttämättä ole sosiaalisesti yhtä lahjakkaita kuin naiset ja he uskovat ison osan jostakin netissä olevasta löpinästä miesten ja naisten välisistä suhteista. Minulle on erittäin iso turn off, kun mies esimerkiksi leuhkii muilla naisillaan ja sillä, kuinka tavoiteltu mies hän on, koska kuvittelee, että naiset ihailevat sellaista.
Tuossa naisten kaatamisessa unohdetaan aina kuitenkin sopivasti se, että saa sukupuolitauteja ja seksikin voi olla ala-arvoista. Tiedän myös miehen, joka ei pitänyt kondomeista pani ilman ehkäisyä. Kun baarihoito tuli raskaaksi, mies oli vihainen hoidolle eikä halunnut kuulla hänestä tai lapsesta mitään. Nainen kävi jopa miehen ovella, kun ei saanut yhteyttä. Raskaus meni kuitenkin kesken. Todellisia sankareita nämä panomiehet.
[/quote]
Vituttaako seksitön elämä, sekä nyhverö ja kyvytön puoliso?
[/quote]
Olen nainen ja hyvässä parisuhteessa, seksielämäss ei mitään valittamista. Känninen nylkyttäminen sinkkuna ei kiinnostanut.