Kuinka pitkälle luotat intuitioosi ihmisten suhteen?
Luotatko että intuitiosi pitää paikkaansa, millaisen "kuvan" saat toisista ihmisistä, että se myös pitää paikkaansa?
Itse olen todella herkkä ja intuitiivinen, ja koen oloni monesti hankalaksi tiettyjen ihmisten seurassa kun niin vahvasti tunnen toisten tunnetiloja ja huomaan milloin joku esittää muuta kuin mitä on jne. Kiusallisinta se on tiettyjen miesten seurassa.
Kommentit (6)
MIllä te todistatte herkät intuitionne oikeiksi? Voitte olettaa ihmisistä ihan mitä vain, mutta mikä sen takaa oliko vaisto oikeassa?
Mä oon kyllä luottanut ja uskonut vääriin ihmisiin. Ehkä vaan luulen kaikista hyvää. En haluu uskoa että tyhmyyttäni olen tullut kusetetuksi :D
3, juuri tätä itsekin mietin, ja kyseenalaistan intuitioni jatkuvasti. Ei helppoa elämää...
ap
Välillä huomaan "heti", millainen ihminen on, mutta kyllä siihen pari lyhyttä tapaamista vaaditaan. Toisaalta, usein olen yllättynyt niin positiivisesti kuin negatiivisestikin ihmisten oikeasta luonteesta, joten vaikealuottaa itseensä täysin.
Olen erityisherkkä ja persoonallisuustyypiltäni INTJ eli luotan 99,99%. Joskus on kyllä tullut arvioitua ihmisiä liian hyviksi. Olen myös optimisti, joten sekin vaikuttaa intuitioon.
Luotan täysin, olen intuitiivinen, selvänäkijä, parantaja. Tietää luonteen, ennen kuin ihminen avaa suunsa. Sinullakin on lahjoja, meillä tämä on suvussa.