Ärsyttävät ostajat kaupunginosa-kirpparilla (face)
Olen myynyt ja antanut ilmaiseksi ison kasan hyvää tavaraa meidän alueen facekirpulla. Tavaroihin muodostui heti pitkä jono (esim rattaat ilmaiseksi ym). Osa ostajista on tosi kivoja, kysyvät milloin voi noutaa ka tulevat mun aikataulujen mukaan. Nyt yksi veti herneet nenään kun mulle ei sopinut mikään hänen ilmoittama aika. Hän ehdotti useampaa aikaa tyyliin ke klo 12-13, to klo 17, pe klo 19. Mulla on suht paljon iltamenoja, enkä rupee niitä perumaan että hän vois yhden euron ostoksensa hakea... Eri asia jos olis ostamassa vaikka useammalla kympillä, mutta jos jotain annan ilmaiseksi tai eurolla niin en peru menojani sen takia. Hänelle ei myöskään sopinut mikään mun ehdottamista ajoista. Tekis niin mieki myydä jonossa seuraavalle. Muilla vastaavaa?
Mua rassaa päivystää kotona jonkun kahden euron paidan kanssa.
Mä en oo milloinkaan ymmärtänyt, miten haastavaa voi olla ehtiä johonkin silloin kun on sovittu. Ihmisen täytyy olla tosi hajamielinen tai hän on kadottanut elämänhallinnan.
Toisekseen ei ole pakko ilmestyä lainkaan. Voi ihan hyvin jättää tulematta ja jättää ilmoittamatta siitä edes heti. Sitten joku sori-viesti vaan seuraavana päivänä ja uutta aikaa ehdottelemaan.
Tai sitten voi jättää ilmoittamattakin. Mitä siitä, että toinen sumplii omat menonsa sovitun mukaan.