Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hätäsektio parkkipaikalla?

Vierailija
11.12.2014 |

Ajoin tiistaina Turun Kupittaan kautta kotiin polkupyörällä ja näin että siinä parkkipaikalla oli paljon ambulansseja ja lääkäriauto. Oletin että joku on jäänyt auton alle koska verta oli PALJON. Tuli oikeen tosi inhottava olo. Lehdesä kuitenkin luki että kyseessä oli sairaskohtaus ja jäätiin miehen kanssa ihmettelemään että miten voi niin paljon verta tulla jos esim saa sydärin.

http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/710391/Nainen+menehtyi+Turussa+Veritaksen+pysakointipaikalla

No tänään tuli mies kotiin pojan kanssa ja kertoi että pojan joukkue kaverin isä sanoi että oli ite ollu paikalla ja veren määrä johtu siitä että uhri oli ollut raskaana ja tälle oli jouduttu tekemään hätäsektio kun todettiin että uhri oli kuollut. Olin tosi epäuskonen mutta nyt täytyy myöntää et erikoinen se tilanne oli. (ja tää kertoja on kyllä luotettava) Ite ku ajoin ohi niin yksi ambulanssi lähti pillit päällä pois vaikka turkkarin mukaan uhri kuoli. Mitään en onneks nähny kun hoitajat piti lakanaa peittona. Voiko tää mitenkään olla mahdollista? Itse oon kanssa yli 30 ja odotan esikoista niin teki todella pahaa. Nyt illalla oksettaa koko ajatuskin ja pelottaa oman ja vauvan puolesta. Miten sen ikänen edes voi kuolla kupsahtaa noin?!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla