Olen miettinyt pääni puhki kaiverrusta miehen kelloon..
Saisiko täältä vinkkejä? Olisi kiva jos se viittaisi jotenkin yhteiseen aikaamme, tai muuten romanttinen. Ei kuitenkaan mitään liian hempeää.
Kommentit (33)
Carpe Diem.
Oikeasti itse laittaisin vain Rakkaalleni tai Kiitos yhteisestä ajasta.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:32"]
all your base are belong to us
[/quote]
Saisinko tän suomeksi???
Kaikki sinun pesä ovat kuuluu meille?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:38"]
Älä petä rakas !
[/quote]
Tämä olisi hyvä, niin kulkee muistutus mukana.
"Lähtölaskenta on alkanut, rakas".
Lapsena luin jotain 70-luvun vanhaa Valittuja Paloja. Siinä mainostettiin kelloa, jossa oli teksit Jeesus tulee, oletko valmis? Mites tuo?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:13"]
rolex?
[/quote]
Sä nyt et taida edes tietää ilman googlaamista, paljon Rolexit maksaa :D
Mun miehellä on uusi sellainen, GMT-Master II. Ihan vaan teräksinen. Kultaiset olis aiiiiika hintavia kelloiksi.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:15"]Kanssasi pienikin hetki on kuin ikuisuus.
[/quote]
= olet tylsä
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:15"]Kanssasi pienikin hetki on kuin ikuisuus.
= olet tylsä
Se oli kai vitsi. Mua ainakin nauratti.
Jos se on vähänkään arvokkaampi kello eikä parinkympin markettikello, ei missään tapauksessa minkäänlaisia kaiverruksia. Lahjojahan ei tietysti saa myydä, ja niillä on aina paikka sydämessä blaablaa... Joskus voi tulla vastaan tilanne, että kello halutaan päivittää vielä laadukkaampaan, ja henkilökohtainen kaiverrus laskee arvoa käytännössä joka kerta. Jos siis kohdehenkilö ei ole tyyliin Elvis Presley, Barack Obama tai joku muu niin kuuluisa, että arvo voisi sillä nousta. En kyllä usko, että av:llä siinä tapauksessa kyseltäisiin neuvoja...
Kirjoita mieluummin henkilökohtainen, käsinkirjoitettu kirje hyvälaatuiselle paperille kellon mukaan, niin kello itsessään säilyttää arvonsa. Kirjeeseen mahtuu lisäksi enemmän ajatuksia, ja sen voi säilyttää ihan samalla tavalla.
Näin siis miespuolisen kelloharrastajan mielipide.
Älä petä rakas !