Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten hygieniapassi kannattaa hankkiai?

Vierailija
03.12.2014 |

Opiskelemalla netissä ja menemällä testiin vai menemällä koulutukseen ja sitten testiin? Millä sivuilla voin itse opiskella? Olisin kiitollinen vastauksista! Niin ja asun helsingissä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten/missä sitten harjoitella? Sivustoja?

Vierailija
2/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkia*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita Kissi vähähiilarille, jos se neuvois!

Vierailija
4/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta citymarketista

Vierailija
5/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rahastusta nuo koulutukset. Ne kysymykset oli ihan tosi helppoja itselle tuli yllättäen mahdollisuus tehdä se ja kaikki vastaukset oli oikein ihan ilman harjoiteluja tai koulutuksia. Tosin taisin olla siitäkin ryhmästä ainoa joka kaikki sai oikein, joten ehkä sitä maalaisjärkeä ei vain kaikilla ole!

Vierailija
6/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä se ihan maalaisjärjellä pitäisi jo osata...

Vierailija
7/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokisin koulutukseen osallistumisen turhaksi. Suoritin tuon syksyllä partion kautta (maksoi vain 15 €) ja sain siskoltani siihen materiialit, mitä hän oli käyttänyt suorittaessaan hygieniapassin aikasemmin. Tekstin lukeminen oli ihan hyödyllistä (siinä kerrottiin mm ruuan oikeita tarjoilu ja säilytys lämpötiloja, ja mitä saa lämmittää uudelleen jne.), mutta oikein mitään näistä asioista ei muistaakseni kyaytty hygieniapassissa. Kysymykset olivat siis oikein-väärin tyyppisiä, ja osa oli tosi helppoja "Voiko oluen virheellinen maku johtua likaisesta oluthanasta?", "Tappaako desinfiointi aine kaikki mikrobit?", "Jos siivouspalvelu huolehtii tilojesi puhtaudesta, niin et itse ole vastuussa tilojesi hygieenisyydestä."

Vierailija
8/8 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa menee maalaisjärjellä, sitten muistaakseni oli pari mikrobin nimeä jotka esiintyi. Vaikea se on möhliä.