Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veronpalautukset ei vieläkään tilillä :(

Vierailija
03.12.2014 |

Ei, en elä kädestä suuhun vaan haluan iloita rahasummasta joka tupsahtaa tilille!

Mulla OP, onko muilla saman puljun asiakkailla saamatta?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotto on vienyt kaikkien rahat joille ei ole tullut. Olen huomannut, että ulosottomies ryhtyy raivoisaan ja säälimättömään perintään aina joulun ja muiden juhlapyhien aluspäivinä. Velallisten elämästä yritetään tehdä sietämätöntä tällaisilla kurjistustekniikoilla, jossa mm. perheen joululahjarahat viedään joulun alla ja lisäksi soitetaan ennen lomalle jäämistä vielä yksi uhkailupuhelu. Nyt meni lahjarahat, parin viikon päästä tulee puhelu.

Vierailija
2/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:32"]Ulosotto on vienyt kaikkien rahat joille ei ole tullut. Olen huomannut, että ulosottomies ryhtyy raivoisaan ja säälimättömään perintään aina joulun ja muiden juhlapyhien aluspäivinä. Velallisten elämästä yritetään tehdä sietämätöntä tällaisilla kurjistustekniikoilla, jossa mm. perheen joululahjarahat viedään joulun alla ja lisäksi soitetaan ennen lomalle jäämistä vielä yksi uhkailupuhelu. Nyt meni lahjarahat, parin viikon päästä tulee puhelu.
[/quote]

Ööh? :D no mitäs se siellä puhelimessa sanoo?:D

Vierailija
4/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös tulossa palautuksia, mutta en todellakaan ole vahtaamassa tiliäni että onko jo tullut. Seuraavan kerran kun nettipankkiin kirjaudun muiden asioiden puitteissa niin varmistan tuonkin asian. Mielenkiintoisista asioista sinäkin ap mielihyvää saat. 

Vierailija
5/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu tullu ainakaan muutama tunti sitten vielä.

Vierailija
7/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no mitäs se siellä puhelimessa sanoo?"

Kertaa vielä tuoreeseen muistiin, että miten huonosti asiat ovat. Lukee velkasummat läpi. Kyselee onko mitään pois haettavissa olevaa omaisuutta ilmaantunut. Tekee selväksi, että teillä ei käy joulupukki. Käy musta pukki, kihlakunnan vouti, joka ei epäröi viedä lahjapakettia lasten käsistä.

Vierailija
8/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:22"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:00"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 11:55"]ei se, etta tilinumero on sama kuin viime vuonna, tarkoita etta tulee tilille. pitaa tarkistaa aina, etta siina on tilinumero ollenkaan! [/quote] Äsken katoin Verohallinnon sivuilta ja siellä näkyi tilinumero olevan. Öö vaikka AV-mammoilla ulosottoon menee joka kuukausi rahaa, niin älkää luulko että kaikilta muiltakin menee. :) -Terv. AP ilman ulosottopelkoa.

[/quote]

Taidat itse lapsi kulta luulla, että kaikilla muilla av-mammoilla menee paitsi sinulla, joka olet niin paljon parempi ihminen suhteessa muihin. Tekisi mieli livauttaa oikein tuntuva korvapuusti tuollaisen ihmisen korville. 

Hyvää joulun odotusta! 

[/quote]

Mikäs naurettava ääliö tänne on eksynyt?? Yrittää heitellä jotain 40-luvun suomifilmiretoriikkaa...

Vierailija
9/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
10/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei tullut myöskään. Mulla oli tullut.
Myös yks tuttu valitteli ettei näy.

Vierailija
11/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran raha-asiat osaat niin hyvin hoitaa, niin mitä sä hötkyilet tuon rahan kanssa. Kyllä se sieltä tulee varmasti lähipäivinä:D

Vierailija
12/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siellä ollut joku ongelma noiden tilinumeroiden kanssa, joka piti tarkastaa ja ilmoittaa verotoimistolle tyyliin 21.11?

Vierailija
13/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin samaa. ei ole tullut, eikä mitään häiriöitä ja tilinumero oikea. 

Vierailija
14/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, OP:n tili, tilinumero veroviraston tiedossa ja sain palautuksia. Ei kumminkaan näy rahoja..

Vierailija
15/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili myös OP, äsken katsoin ja palautus on tullut ihan ajallaan.

Vierailija
16/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kyllä mulle oli tullut jo ajat sitten OP:n tillle. Oletko varma, että olet ilmoittanut verottajalle tilinumerosi?

Vierailija
17/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tilinumero miksikään muuttunut viime vuodesta.

-Ap

Vierailija
18/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli myös, jo joskus yhden aikaan yöllä.. OP siis pankkina

Vierailija
19/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulosotto vei

Vierailija
20/47 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se, etta tilinumero on sama kuin viime vuonna, tarkoita etta tulee tilille. pitaa tarkistaa aina, etta siina on tilinumero ollenkaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi