Naapurit helvetistä Vol.1
Listataan tänne kokemuksia kamalista naapureista.
Omani oli n. 3 vuotta sitten kun satuin asumaan rivitalossa ja naapuriksi minulle suotiin elämäänsä kyllästynyt 60-vuotias nainen joka kyttäsi ja valitti kaikesta. Koira oli "tappajakoira", kotona järjestettiin "huumebileitä ja orgioita". Mummo teki kuukausittain valituksia minusta ja lopulta pääsin pälkähästä kun minulle tarjottiin halvempaa asuntoa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Listataan tänne kokemuksia kamalista naapureista.
Omani oli n. 3 vuotta sitten kun satuin asumaan rivitalossa ja naapuriksi minulle suotiin elämäänsä kyllästynyt 60-vuotias nainen joka kyttäsi ja valitti kaikesta. Koira oli "tappajakoira", kotona järjestettiin "huumebileitä ja orgioita". Mummo teki kuukausittain valituksia minusta ja lopulta pääsin pälkähästä kun minulle tarjottiin halvempaa asuntoa.
Sinäkin kyttäsit sen verran, että päätit kirjoittaa hänestä tänne.
Naapuriin muutti kuukausi sitten perheellinen leijonakoru-vyölaukku-pieruverkkaripersuja. Nyt lentelee jo paskakärpäsiä rappukäytävässä.
Naapurin kylpyammeessa lotraaminen. Satoja litroja menee kuumaa vettä ja taloyhtiö eli ME maksamme. Todella vituttaa.
Suuri kuuman veden käyttö tosiaan ylimielistä ja tyylitöntä.
Joku soitti naapurissa eilen tuntikaupalla jotain venäjänkielistä poppia sekä "miljoona miljoona miljoona ruusua" niin kovaa, että koko talo raikasi. Hyvää joulua vaan kaikille...