Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä haluaisit mahdollisen naisystäväsi harrastavan?

Vierailija
08.10.2021 |

Pitäisikö naisen esimerkiksi harrastaa tankotanssia, twerkkausta tms?

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisurheilua, taitoluistelua tai ryhmistä voimistelua. Heillä on parhaat vartalot :)

Suurin osa rytmisen voimistelun "naisista" on ihan aneemisia pikkutyttöjä, joissa ei ole mitään kauneutta.

Vierailija
122/125 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jooga.

Naisystävä on joogannut kaksi vuotta päivittäin ja se näkyy mielialassa ja, no, notkeudessa ja ns. ”staminassa”.

Kuinka kauan stamina kestää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäämistä, tupakointia ja seksiä. Semmonen nainen olis mun makuun. Ja mielellään noin 60 vuotias. Itse olen 38 vuotias. Tykkään vähän vanhemmista naisista. Heissä on karismaa ja särmää. 

Vierailija
124/125 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välikelmi kirjoitti:

Täällä kyllä huudellaan liikunnallisten naisten perään. Sitten kun todellisuus lyö vasten kasvoja - että se ratsastusta, purjehdusta ja juoksua harrastava nainen oikeasti tekee niitä juttuja, koska tykkää niistä. Niin sitten se on ongelma, 'eihän tommosen perässä pysy kukaan' ja oispa se vähän rauhallisempi ja tuohon harrastamiseenhan menee älyttömästi aikaa. Emännällä on polvet aina ruvella ja se työntää itsensä juhlatamineisiin lähinnä häihin ja hautajaisiin. Tää on niin nähty.

Eikä se vielä mitään, että se hikipirkko ärsyttää, kun kulkee verkkareissa meikittömänä. Se ärsyttää vielä enemmän perheellisiä miehiä, että vaimo vaatii aikaa niille harrastuksilleen ja jättää lapset välillä miehen hoidettaviksi. 

Vierailija
125/125 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisurheilua, taitoluistelua tai ryhmistä voimistelua. Heillä on parhaat vartalot :)

Suurin osa rytmisen voimistelun "naisista" on ihan aneemisia pikkutyttöjä, joissa ei ole mitään kauneutta.

Pikkutytöt on kaikkein kauneimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän