Mies, mitä haluaisit mahdollisen naisystäväsi harrastavan?
Pitäisikö naisen esimerkiksi harrastaa tankotanssia, twerkkausta tms?
Kommentit (125)
Ainakin treffipalstojen perusteella joka nainen harrastaa ainakin 100 asiaa. Onko se siten naisellista, että tuuliviiri pyörii ja oikein mihinkään ei keskitytäkään kun taas joku uusi jumbajumba tulee muotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin treffipalstojen perusteella joka nainen harrastaa ainakin 100 asiaa. Onko se siten naisellista, että tuuliviiri pyörii ja oikein mihinkään ei keskitytäkään kun taas joku uusi jumbajumba tulee muotiin.
Ettei miehillä muka ole pintaliitoa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin tulevan naisystäväni harrastavan ruoanlaittoa, siivousta ja lastenhoitoa. Ei siis tarvitse olla seksikaniini tai juoksuajokoira tai kuten miehet nykyään naiselta yleensä odottavat.
Voisin tehdä noita, mutta en meidän yhteisessä kodissa. Harrastukset on kivoja, kun niitä voi tehdä jossain muualla. Kotona syödään mikroruokia, se siivoaa, jota sotku häiritsee ja omia lapsia ei tule.
Ei tule meistäkään paria
Miksi? Minullahan on just ne harrastukset, joita toivoit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju poistunee kohta, kun lihavat naiset ilmiantavat joukolla.
Allekirjoittanut on lihava ja sallii todellakin jokaiselle oikeuden etsiä juuri sellaista naista tai miestä kuin haluaa. Ainoa, mikä minua tässäkin ketjussa vtuttaa on yritys tulla määräämään meitä naisia, millaisia meidän pitäisi olla. Eikö riitä, että sinäkin saat vapaasti etsiä ja valita hoikan tai normaalipainoisen naisen? Miksi ei?
Kuka tässä on ketään määräämässä? Luitko otsikon, vai iskikö asenteellisuus heti päälle?
Kommentti nro 5:
"Mitä tahansa liikuntaa, joka pitäisi painon kurissa. Lihavuus on nykynaisten suurin ongelma viehättävyyden kannalta. Ryhtiliikettä tarvittaisiin naisilla tämän suhteen."
En tarvitse ryhtiliikettä. En halua liikunnallisia harrastuksia. En varsinkaan siksi, että joku minulle ventovieras mies kehottaa ryhdistäytymään. Tuolla tavalla takaa vain kommentilleen alapeukut-
Tuota noin, olen nainen ja en ottanut mitenkään kirjoitusta itseeni. Ryhtiliike on kaikille hyvä, ihan kaikille. Jos ei arvosta liikuntaa ja unohtaa oman terveytensä antaen ruuan mennä etusijalle, niin en usko ihmisellä olevan oikein mitään. Ruuan mättäminen on jotenkin niin köyhää, että en edes ymmärrä sitä, oli mies tai nainen.
En mätä ruokaa, syön terveellisesti ja olen liikunta-addikti. Sairauksien, leikkauksien ja lääkkeiden vuoksi (mm. syöpä) olen lihonut 30 kg enkä pysty harrastamaan liikuntaa kuin ennen. Liikun huonosti hikoan syöpähoitojen vuoksi ja oikein näen ihmisten kasvoilta kun he katsovat että tuokin tuossa puuskuttaa ja lyllertää, katsoisi hieman mitä syö ja liikkuisi hieman siiderinlipittämisen sijaan.
Voi kun voisinkin joskus juoda siiderin, mutta minulla on sytoista niin ikikrapula että ei vaan pysty.
Sinäkin voit joskus sairastua niin pahasti että menetät sen toimivan kehosi johon olet tottunut tai ehkä kohtaat niin vakavia sairauksia että ulkonäkö jää toissijaiseksi.
Silloin muiden armottomuus satuttaa.
En usko, että kaikki liikunta on sinulle mahdotonta, koska syöpä. En todellakaan usko.
Vierailija kirjoitti:
Kuule Tinderissä suurin osa miehistä ilmoittaa harrastuksensa 20 emojisena rimpsuna, joten väittäisin, että tuo on aika yleistä kummassakin sukupuolessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin tulevan naisystäväni harrastavan ruoanlaittoa, siivousta ja lastenhoitoa. Ei siis tarvitse olla seksikaniini tai juoksuajokoira tai kuten miehet nykyään naiselta yleensä odottavat.
Voisin tehdä noita, mutta en meidän yhteisessä kodissa. Harrastukset on kivoja, kun niitä voi tehdä jossain muualla. Kotona syödään mikroruokia, se siivoaa, jota sotku häiritsee ja omia lapsia ei tule.
Ei tule meistäkään paria
Joo, mut sun kaa ei taitas olla kiva leikkiä kotia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule Tinderissä suurin osa miehistä ilmoittaa harrastuksensa 20 emojisena rimpsuna, joten väittäisin, että tuo on aika yleistä kummassakin sukupuolessa.
Hyvä vinkki, en ollut tajunnutkaan ennen M
Kuntosalia. Pysyisi nainen timmissä kunnossa (lihakset, luusto, elastisuus, hormonit jne) ja saisi samalla purettua mahdollisia negatiivisia tunteita salille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule meistäkään paria
Mä vähän luulen, että se olet sinä jonka kanssa ei ole kiva leikkiä kotia. Viesteissäsi kerrot, ettei sun naisellaisi oikein saisi olla mitään elämää kodinhoidon ulkopuolella, kun taas itse mieluusti katoat päiviksi metsään ja odotat, että pääset kotona valmiin pöydön ääreen kun puoliso on siivonnut paikat ja hoitanut lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule meistäkään paria
Sinun kanssa nainen joutuu leikkimään kotia ihan yksin vaikkei huvittaisi, jaksaisi tai ehtisi. Luultavasti aloittaisin siivouksen lauantaina aamukuudelta makuuhuoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalia. Pysyisi nainen timmissä kunnossa (lihakset, luusto, elastisuus, hormonit jne) ja saisi samalla purettua mahdollisia negatiivisia tunteita salille.
Hormonit? Kerropa lisää! Vaihdevuodet ovat jossakin vaiheessa tulossa ja kuulisin mielelläni miten ne voisi ohittaa ilman hormonaalista hoitoa mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule meistäkään paria
Sinun kanssa nainen joutuu leikkimään kotia ihan yksin vaikkei huvittaisi, jaksaisi tai ehtisi. Luultavasti aloittaisin siivouksen lauantaina aamukuudelta makuuhuoneesta.
En ole hän, mutta jos mies olisi komea, eikö riitä pelkäksi koristukseksi, jonka kanssa käydä kylällä näyttäytymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tule meistäkään paria
En ole hän, mutta jos mies olisi komea, eikö riitä pelkäksi koristukseksi, jonka kanssa käydä kylällä näyttäytymässä.
Siis mitä? En saanut kommentistasi mitään selvää.
Harrastan yhdessä vaimon kanssa pettingiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoittanut on lihava ja sallii todellakin jokaiselle oikeuden etsiä juuri sellaista naista tai miestä kuin haluaa. Ainoa, mikä minua tässäkin ketjussa vtuttaa on yritys tulla määräämään meitä naisia, millaisia meidän pitäisi olla. Eikö riitä, että sinäkin saat vapaasti etsiä ja valita hoikan tai normaalipainoisen naisen? Miksi ei?
Kuka tässä on ketään määräämässä? Luitko otsikon, vai iskikö asenteellisuus heti päälle?
Kommentti nro 5:
"Mitä tahansa liikuntaa, joka pitäisi painon kurissa. Lihavuus on nykynaisten suurin ongelma viehättävyyden kannalta. Ryhtiliikettä tarvittaisiin naisilla tämän suhteen."
En tarvitse ryhtiliikettä. En halua liikunnallisia harrastuksia. En varsinkaan siksi, että joku minulle ventovieras mies kehottaa ryhdistäytymään. Tuolla tavalla takaa vain kommentilleen alapeukut-
Tosiaan näyttäisit juuri tarvitsevan ryhtiliikettä, koska liikunta kuulostaa olevan sinulle vastenmielistä. Se ei ole hyvä terveyden kannalta. Yritä etsiä jokin sinulle miellyttävä liikuntamuoto ja ryhdistäydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentti nro 5:
Tuota noin, olen nainen ja en ottanut mitenkään kirjoitusta itseeni. Ryhtiliike on kaikille hyvä, ihan kaikille. Jos ei arvosta liikuntaa ja unohtaa oman terveytensä antaen ruuan mennä etusijalle, niin en usko ihmisellä olevan oikein mitään. Ruuan mättäminen on jotenkin niin köyhää, että en edes ymmärrä sitä, oli mies tai nainen.
En mätä ruokaa, syön terveellisesti ja olen liikunta-addikti. Sairauksien, leikkauksien ja lääkkeiden vuoksi (mm. syöpä) olen lihonut 30 kg enkä pysty harrastamaan liikuntaa kuin ennen. Liikun huonosti hikoan syöpähoitojen vuoksi ja oikein näen ihmisten kasvoilta kun he katsovat että tuokin tuossa puuskuttaa ja lyllertää, katsoisi hieman mitä syö ja liikkuisi hieman siiderinlipittämisen sijaan.
Voi kun voisinkin joskus juoda siiderin, mutta minulla on sytoista niin ikikrapula että ei vaan pysty.
Sinäkin voit joskus sairastua niin pahasti että menetät sen toimivan kehosi johon olet tottunut tai ehkä kohtaat niin vakavia sairauksia että ulkonäkö jää toissijaiseksi.
Silloin muiden armottomuus satuttaa.
En usko, että kaikki liikunta on sinulle mahdotonta, koska syöpä. En todellakaan usko.
En sanonut noin. Snoin että en pysty harrastamaan liikuntaa samalla tavalla kuin ennen. Rakastan liikuntaa ja harrastan sitä vointini mukaan. Sytostaateissa oli niin huono olo että hädin tuskin roskikselle pääsi.
Harrastan rakastamaani liikuntaa vaikka olo on huono, sytostaatit jättivät jälkensä elimistöön. Harrastan vaikka hiki valuu ja tuntuu että keho ei toimi ja happi loppuu ja sydän läkähtyy ja ihmiset katsovat halveksuen.
Harrastan liikuntaa, vaikka olen kulkenut rollaattorilla. Olen jopa tehnyt liikkeitä sängyssä kun en ole ylös päässyt.
Harrastan liikuntaa vaikka se ei enää tunnukaan yhtä ihanalle kuin terveenä eikä kehoni pysty samaan kuin ennen.
Yleisurheilua, taitoluistelua tai ryhmistä voimistelua. Heillä on parhaat vartalot :)
Täällä kyllä huudellaan liikunnallisten naisten perään. Sitten kun todellisuus lyö vasten kasvoja - että se ratsastusta, purjehdusta ja juoksua harrastava nainen oikeasti tekee niitä juttuja, koska tykkää niistä. Niin sitten se on ongelma, 'eihän tommosen perässä pysy kukaan' ja oispa se vähän rauhallisempi ja tuohon harrastamiseenhan menee älyttömästi aikaa. Emännällä on polvet aina ruvella ja se työntää itsensä juhlatamineisiin lähinnä häihin ja hautajaisiin. Tää on niin nähty.
En pelkää. En vain halua niitä räksyttäjiä.