Kaikkien aikojen paras henkilöauto?
Suhteessa aikalaisiinsa tietenkin. Mikä on ollut eniten edellä muita?
Kommentit (487)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afrikassa edelleen kovassa käytössä olevat hiacet joissa "toyotalla kulkee" tarrat takaikkunoissa.
Onneksi käyttö on ollut suomessa kielletty jo 20 vuotta niin ilmasto säästyy :)
Tämä on legenda jota toyota jälleenmyyjä kertoilee asiakkailleen ja asiakkaat toisilleen . Miksi ne ostaisi ruostuneita Suomi-tojoja kun ehjempiä saa lämpimistä maista. On totta että joissain kehitysmaissa merkkiä suositaan, mutta ei suomesta lähde merkittävää määrään autoja mihinkään. Ja ne muut kestää Suomessakin pidempään.
Eii ole legenda, tunnen henkilön joka roudaa Hiaceja ja muitakin vanhoja pakun romuja Afrikkaan. Viimeksi vei muutaman Mitsubishi Canterin:)
Olen välittänyt satoja autoja Afrikkalaiselle joka asuu täällä osan vuodesta pääosin Toyota merkkisiä mutta myös Ford kalustoa on mennyt paljon sinne pakuja ja farkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti legendaarinen Lada 1200 L.
Tuollaista kaipaisi. Tosin istuinmukavuus voisi olla aavistuksen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle Audi A3.
Kateellisetko alapeukuttaa? Autoni on minulle paras, mitä minulla on ollut.
Montako autoa ollut?
Itse suurimman kilometrimäärän ajanut -73 100A datsunilla. Reilu puolimiljoonaa. Sen jälkeen ollut n.40 eri autoa. -85 Carina hyvänä kakkosena 480 000km.
Onhan tuossa kilometrejä. Itse en ole juurikaan aikaani tuhlannut ratin takana istumiseen.
Meillä maanviljelijöillä on se etu että saamme kaikki verovähennyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saab 9000 oli ainakin sisätiloiltaan valovuosia edellä muita autoja 1984. Saattoipa muutenkin olla lähellä maailman parasta autoa tuohon aikaan.
Myös 96 ja 99 olivat poikkeuksellisen hyviä autoja omana aikanaan.
Kuskinpenkin säädöt eivät vaan riittäneet naisihmisen mittoihin, teki ajosta hengenvaarallista.
Oli kyse autosta töpseliperse.