Joko veronpalautukset on tilillä?
Kommentit (177)
Mulle ei oo tullu, tilinumeron tarkistin vero.fi sivuilta, ei oo ulosottoa, eikä velkoja. Pankki on Nordea. Ei vielä mitään hengenhätää, mutta mukava summa oli tulossa, ja ajattelin laittaa sen perheen lomamatkaan. En vaan ymmärrä mistä voi olla kyse.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 20:18"]
Toimintasuunnitelmat selkenivät nimenomaan siksi, että palautukset ei nyt näy tilillä. Jos ulosotto kerta on palautusteni kimpussa, se on aivan kohta kuikkimassa myös pankkitililläni, mikä selkeyttää toimintasuunnitelmia tämän tilin ja sen sisällön suhteen.
[/quote]
Kyllähän sulla pitäisi olla asiasta ennakkoon jo tieto jos ulosotto olisi härkkimässä veronpalautuksiasi.
Enköhän mä nyt tiedä mikä verokausi on menossa miten voisin muuten laittaa esim matkat sun muut.
Tänä vuonna ei tarttenu muutoksia tehdä joten se lappu mikä tuli on varmaan ihan oikein ei ne varmaan verovirastossa voi lähettää jo tämän vuoden palautuksia :D
Että pikkasen huvittaa... oikeesti eiköhän tässä nyt oo kaikki tarkastanu kaikki jutun haarat mitä kotona on.
Tietysti jos on käynyt niin miten kaverille niin tästä voi repii jo kunnolla huumoria ja miettiä miten näin pahasti voi mennä pieleen verovirastossa ja mistä kaivelee tilinumeroita???
n. 10 kertaa verotoimistoon oikean tilinumeron lähettäneenä voin sanoa kokemuksesta että verottajan järjestelmästä taitaa puuttua se tallenna nappi, taas palautukset tuli väärälle tilille, tosin onneks on sentäs nosto oikeus ko. tiliin ja mikä mielenkiintoisinta, tuo tili johon rahat tulee niin en ole ikinä sitä edes verottajalle antanu....
tässä pähkinä...?
Ketkä ei oo vielä saanut palautuksia?
Kyllä tää odottavan aika on pitkä huoh
Olis kiva tietää mikä on ns. Viiminen aika milloin tulee :(
No älkää ny ulisko kyllä ne tulee! Tuollahan lukee että päivän aikana!
Helppohan se on sanoo... jos on rahat tilillä.
Kun ennen on kaikille tullu aamulla ja sit mennään sepaan ja sit tulee milloin tulee...
kyllä se ketuttaa kun pitkästä aikaa verottaja muistaa ettei aina oo +/-0
Ei ne oo vielä tilillä itelläkään enkä silti itke :D
:D
Se on kun harmittaa kun on tottunut et tulee aamu tuimaan ja nyt muuttunu.
Taas uuden oppimista niin kyl sieppoo hiukan... :)
Aakkosjärjestyksessä laitetaan koneet ajamaan rahat tileille?
Varmaan sit väärässä järjestyksessä koska mä oon alku päässä ja mies aakkosten loppu päässä ja se on jo saanut aamulla :D
Eipä näy eikä kuulu