Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en kyllä kehtais leuhkia noilla sossun lahjakorteilla

Vierailija
11.12.2014 |

mut joo kukin tyylillään

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka sillä on leuhkinut? ei se, että on asiasta kiitollinen ja haluaa sen ilmaista ole leuhkimista.

Vierailija
2/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se leuhkimista jos kertoo saaneensa jotain? Jos sä tunnet et joku leuhkii niin sä oot oikeasti kade. Se on kateuden tunne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin tuo on iso raha, moni sossun asiakas kun ei tiedä mitä on saada kerran kuussa kovalla työllä ansaittua ihan oikeaa palkkaa, jolla voi ostaa mitä vaan :)

Vierailija
4/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:15"]

Onko se leuhkimista jos kertoo saaneensa jotain? Jos sä tunnet et joku leuhkii niin sä oot oikeasti kade. Se on kateuden tunne.

[/quote]

Aika moni on aiemmissa ketjuissa kadehtinyt sitä, että miten joku muu on aiempina vuosina saanut sen lahjakortin. Itse en kadehdi tuollaista sosiaalitoimen avustuksien varassa elämistä.

Vierailija
5/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien ne ovat olleet sossun lahjakortteja? https://www.punainenristi.fi/hyva-joulumieli Itse olen saanut kerran seurakunnan kautta. Erittäin ihana juttu.

Vierailija
6/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:19"]Joillekin tuo on iso raha, moni sossun asiakas kun ei tiedä mitä on saada kerran kuussa kovalla työllä ansaittua ihan oikeaa palkkaa, jolla voi ostaa mitä vaan :)
[/quote]

Tiedoksi sinulle, että keskiverto palkansaaja ei todellakaan voi ostaa palkallaan "mitä vaan" vaan se menee suoraan perheen elättämiseen

Vierailija
7/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni palkansaaja on vain palkansaaja, työntekijät on sitten erikseen. 

Vierailija
8/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:15"]Onko se leuhkimista jos kertoo saaneensa jotain? Jos sä tunnet et joku leuhkii niin sä oot oikeasti kade. Se on kateuden tunne.
[/quote]

Näin, minä ainakin kerroin sen takia, että olen kiitollinen siitä koko sydämestäni, nyt saan lapselleni joulun itse tehdyillä pöperöillä!

Vierailija
9/9 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:19"]Joillekin tuo on iso raha, moni sossun asiakas kun ei tiedä mitä on saada kerran kuussa kovalla työllä ansaittua ihan oikeaa palkkaa, jolla voi ostaa mitä vaan :)
[/quote]

Tiedoksi sinulle, että keskiverto palkansaaja ei todellakaan voi ostaa palkallaan "mitä vaan" vaan se menee suoraan perheen elättämiseen
[/quote]

Olin keskiverto palkansaaja ja kaikki rahat menevät elämiseen ei mihinkää ylinmääräiseen, lahjakortti tuli siis tarpeeseen, vaikka en muuten ole sosiaalitoimenasiakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi