en kyllä kehtais leuhkia noilla sossun lahjakorteilla
Kommentit (9)
Onko se leuhkimista jos kertoo saaneensa jotain? Jos sä tunnet et joku leuhkii niin sä oot oikeasti kade. Se on kateuden tunne.
Joillekin tuo on iso raha, moni sossun asiakas kun ei tiedä mitä on saada kerran kuussa kovalla työllä ansaittua ihan oikeaa palkkaa, jolla voi ostaa mitä vaan :)
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:15"]
Onko se leuhkimista jos kertoo saaneensa jotain? Jos sä tunnet et joku leuhkii niin sä oot oikeasti kade. Se on kateuden tunne.
[/quote]
Aika moni on aiemmissa ketjuissa kadehtinyt sitä, että miten joku muu on aiempina vuosina saanut sen lahjakortin. Itse en kadehdi tuollaista sosiaalitoimen avustuksien varassa elämistä.
Mistä lähtien ne ovat olleet sossun lahjakortteja? https://www.punainenristi.fi/hyva-joulumieli Itse olen saanut kerran seurakunnan kautta. Erittäin ihana juttu.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:19"]Joillekin tuo on iso raha, moni sossun asiakas kun ei tiedä mitä on saada kerran kuussa kovalla työllä ansaittua ihan oikeaa palkkaa, jolla voi ostaa mitä vaan :)
[/quote]
Tiedoksi sinulle, että keskiverto palkansaaja ei todellakaan voi ostaa palkallaan "mitä vaan" vaan se menee suoraan perheen elättämiseen
Aika moni palkansaaja on vain palkansaaja, työntekijät on sitten erikseen.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:15"]Onko se leuhkimista jos kertoo saaneensa jotain? Jos sä tunnet et joku leuhkii niin sä oot oikeasti kade. Se on kateuden tunne.
[/quote]
Näin, minä ainakin kerroin sen takia, että olen kiitollinen siitä koko sydämestäni, nyt saan lapselleni joulun itse tehdyillä pöperöillä!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 17:19"]Joillekin tuo on iso raha, moni sossun asiakas kun ei tiedä mitä on saada kerran kuussa kovalla työllä ansaittua ihan oikeaa palkkaa, jolla voi ostaa mitä vaan :)
[/quote]
Tiedoksi sinulle, että keskiverto palkansaaja ei todellakaan voi ostaa palkallaan "mitä vaan" vaan se menee suoraan perheen elättämiseen
[/quote]
Olin keskiverto palkansaaja ja kaikki rahat menevät elämiseen ei mihinkää ylinmääräiseen, lahjakortti tuli siis tarpeeseen, vaikka en muuten ole sosiaalitoimenasiakas.
kuka sillä on leuhkinut? ei se, että on asiasta kiitollinen ja haluaa sen ilmaista ole leuhkimista.