Joko veronpalautukset on tilillä?
Kommentit (177)
300e sain palautuksia ja se on opiskelijalle oikein mukava lisä. En varmaan tee sillä mitään kummoista, pidän sivussa ja maksan siitä sitten jotain ylimääräisiä "ei niin pakollisia" juttuja, kuten esim. uudet verhot. Osan summasta saatan siirtää toiselle tilille missä on "hätävara" rahat, eli kissojen äkillisiin eläinlääkärikuluihin tai jos muuten on rahasta tiukkaa.
Onneksi valmistun ensi vuonna. Sitten ei toivottavasti tarvi ilostua veronpalautuksista vaan voi säästää ihan joka kuukausi.
Pop pankissa ei näy vieläkään. Ei hätää ihmiset kyllä ne tulevat vaikka olisihan se kiva jos olisivat jo :)
Ei oo säästöpankissa vieläkään! Tilinumero tarkistettu ja on oikein ja ulosottoja eikä verovelkoja ole senttiäkään!!
Joo tännekkään ei ole tullut. Pankki OP, eikä todellakaan mitään rönsyjä. Ihme touhua :(
Mulla myös OP ja tilinro oli oikein ku tarkistin..ei rahoja näy, en ymmärrä :/
Minulta ulosotto vei kaiken. Ulosottoviraston ulosottomies taas kerran ulosotti kaiken mikä suinkin on ulosotettavissa. Ulosotettava raha oli hatusta vedettyjä arvioveroja. Ulosottovirastolta en saanut minkäänlaista ulosottoilmoitusta ulosotettavasta veronpalautuksesta. Niin, naura vain ulosotettaville ja olet kohta itse ulosotettavana. Kukaan ei säästy.
Mulle tuli eilen aamulla ennen 7 oli tilillä, OP mulla.
Veronpalautukset oli jo eilen 3.12.2014 nähtävissä asiakkaiden tileillä OP:ssa, jos oli ilmoittanut verottajalle tilinumeronsa. Jos ei ole ilmoittanut tilinumeroaan verottajalle, niin veronpalautus maksetaan maksuosoituksena Osuuspankin kautta. Maksuosoituksina maksettavien veronpalautusten maksu alkaa 10.12.2014. Maksuosoitus tulee siis kuoressa kotiin ja kätevimmin lunastat maksuosoituksen op:n verkkopankissa verkkotunnuksillasi tilillesi. Löytyy kohdasta: Tilit ja maksut / Maksut / Rahalähetyksen lunastaus.
terveisin OP:n täti
ilmoitin tilinumeroni kyllä, mut eipä oo viellä tullut rahoja! mulla on OP
Mulla ollu sama tilinumero pari vuotta mut ei oo tullu miten tässä kohtaa sitten?
Jos ei tullut 3.12. tilille, niin kannattaa kaivella vielä verottajan paperit ja varmistaa, että olihan palautusta varmasti tulossa tänä vuonna. Maksupäivä pankkiin on vaan tuo yksi päivä. Kannattaa kysästä verottajalta miksi ei ole tullut palautus tilille. Pankki välittää vaan maksuja eikä pankki tiedä miksi asiakkaan veronpalautusta ei ole maksettu, tilille jos ei ole maksettu.
Ihanaa :) joka vuosi sama klassikko!
Onko kaikille tullu säästöpankkiin jo palautukset?
Onko muita joilla ei näy vieläkään? yli 7000e palautukset tulossa ja autokauppa houkuttelis mutta kun ei nii ei :D
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:23"]
Onko kaikille tullu säästöpankkiin jo palautukset?
[/quote]
Ei ole mulle ainakaan
Kauan panttaavat niitä! Saavat hyvät korot:)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 12:31"]
Kauan panttaavat niitä! Saavat hyvät korot:)
[/quote]
Totta. Pankit ehtivät tekemään hyviä sijoituksia viipyvillä rahoilla. Yksi syistä miksi lasken verot +-nolla.
Oli jo aamuviideltä melkein 3500 euroa palautuksia tilillä. Jees.