Joko veronpalautukset on tilillä?
Kommentit (177)
Kyllä siitä marraskuun alussa olisi pitänyt ennakkoilmoitus tulla mikäli palautukset olisivat suoraan ulosottoon mennyt.
Nordea, ei ole tullut. Mutta olenkin alv-arvioverotettu pienyrittäjä Suomesta, joten ulosottomies kuikkii joka nurkan takana. Miksipä ei myöskin palkkatulojeni perässä. 1000€ palautukset työtulosta lienee otettu osamaksuna yhden kuukauden alv-arvioveroista.
Ulari se on teidät muutkin tyhjilleen jättänyt. Kyllä valtio huolen pitää omistaan.
EI ole Nordea tilillä vieläkään palautuksia. Kuinka kauan vielä tekevät ajoja? Ikävää kun oli suunnitelmiä päivälle perheen kanssa.
Ulosottomiehen kylmäaivoisesta toiminnasta kertoo sekin, että firman tili oli nostettu nollille ja laitettu maksukieltoon, jolloin pankkipalvelumaksujen perintäpäivänä tuli tietysti tilinylitys, ja niinpä Nordea alkoi lähetellä 10€ tilinylitysmaksuja joka viikko minulle. Näin ulosotto pyrkii pala palalta tuhoamaan ulosotettavan ihmisen aiheuttamalla vahinkoa vähän siellä ja vähän täällä. Samoin ne palautukset joiden varaan ihmiset ovat laskeneet otetaan epäilemättä ilman suojarajoja pois ja lähetetään tästä kisuasta vielä toimenpidemaksu palan painikkeeksi.
Voi pylly sanon minä...
Ei sit väkisin kai ne joskus tulee :(
Oho, meneepä kauan! Mä luulin että ne tulee automaattisesti josku aamulla. Mulla näky palautukset nordean tilillä kun tarkistin töistä päästyäni n. 17.00.
tää ainainen kiihkoilu palautuksien tulemisesta on naurettavaa! VITTU menkää vaikka nukkumaan ja ottakaa pari tennaria siihen alkuu nii nukutte huomis aamuun asti ja sitten voitte kattoa sen vitun tilinne saldojn ja olla iloisia saamistanne euroista huuhhijaa mikä kiire teillä on.. onneksi nämäkin otetaan pois ja kohta kukaan ei saa palautuksia
Nordeako oli nyt hitain pankki. Miekin unettomana ketjun innoittamana katsoin 2.18 Dansken tiliä, ei olleet tilillä. Aamu ysiltä olivat. Op on yleensä näissä nopein, sinne saattoi työkkärin rahakin tulla muutaman minsan yli 00.00 eli 00.02 tjn. Mutta eikö enää ole näin? Joskus nimittäin ukon kanssa kytättiin :) Danskeen ja Nordeaan ei ikinä oo tullut "aikasin"
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:00"]tää ainainen kiihkoilu palautuksien tulemisesta on naurettavaa! VITTU menkää vaikka nukkumaan ja ottakaa pari tennaria siihen alkuu nii nukutte huomis aamuun asti ja sitten voitte kattoa sen vitun tilinne saldojn ja olla iloisia saamistanne euroista huuhhijaa mikä kiire teillä on.. onneksi nämäkin otetaan pois ja kohta kukaan ei saa palautuksia
[/quote]
Tuu sä hoitaa toi muksu niin voin mennäkin :D
Ja kyllä ite tajuut kun saat viimisenä vp niin kyl sapettaa ja varsinkin jos on ollu hyvät suunnitelmat perheen kanssa.
Taitaa sun kannattaa mennä nukkuu kun noin ärsyttää eihän näitä oo pakko lukea mut silti luet et sappi alkaa kiehuu ;)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:15"]Ja kyllä ite tajuut kun saat viimisenä vp niin kyl sapettaa ja varsinkin jos on ollu hyvät suunnitelmat perheen kanssa.[/quote]
Meitä on moneen junaan, itselläni päivän toimintasuunnitelmat eivät ole koskaan olleet kiinni esim. palkan tai veronpalautuksen tai ylipäänsä minkään muunkaan tililleni saapuvan tulon maksamisesta.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija"
Meitä on moneen junaan, itselläni päivän toimintasuunnitelmat eivät ole koskaan olleet kiinni esim. palkan tai veronpalautuksen tai ylipäänsä minkään muunkaan tililleni saapuvan tulon maksamisesta.
[/quote]
Juu meitä on moneen junaan ja kaikki talsii tyylillään, mutta silti pitää muistaa et jotkut ehkä haluavat perheelleen yllätyksen ja sitten se menee pieleen. Niin kyllä sapettaa. :(
Kun nykyään muutenkin kaikki on kallista ruoka, vaatteet ym.
Minua tämä ei haittaa koska kaikki mitä jouluunkin tarvii on hoidossa eikä tuo pieni vaadi vielä kauheesti toimintaa tai erikoista... :)
Ei se kuitenkaan auta kehkoa kun sapettaa kun täällä siitä puhutaan. :)
Ei näy ei.. Danske siis kyseessä. Tällein rahattomana opiskelijana olisi käyttöä palautuksille.
Voiko ne oikeasti vielä tulla kun ei ole tähän mennessä tulleet?
Toimintasuunnitelmat selkenivät nimenomaan siksi, että palautukset ei nyt näy tilillä. Jos ulosotto kerta on palautusteni kimpussa, se on aivan kohta kuikkimassa myös pankkitililläni, mikä selkeyttää toimintasuunnitelmia tämän tilin ja sen sisällön suhteen.
Minulla on nordea ja tuli tänään ajat sitten.
vieläkö jollakin ei oo tullut palautuksia ??
mulla ei ole ja aktia kyseessä? :/
Eipä nordealla näy :( miehellä meni ulosottoon ja ilmoitus tuli hyvissä ajoin. Ite en ole ulosoton kirjettä saanut vaikka tänä vuonna jouduin tekemisiin senkin paikan kans. Kai ulosoton pitäisi ilmoittaa jos meinaa palautukset viedä? Ei sillä, hyvä kun menee lyhennyksiin, mutta kun tietäis edes :/ näkyykö verosivuilla minne ovat menneet? Tietää paljonko on vielä velkaa.