Joko veronpalautukset on tilillä?
Kommentit (177)
no eipä näy vieläkään, ja kello on puol neljä aamulla. vitttttuuuuuu
Miks mun poikaystävä sano että sen lapussa luki palautetaan 4.12.2014. Voiko tuo ees olla mahollista, olisiko tullut väärä päivämäärä. Itellä ainaki näkyy jo
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 05:52"]
Nordea ei näy.
[/quote]
Ei niin. Piti käydä tarkistamassa, että olen antanut oikean tilinumeron.
tuli 443e nordeaan!! ♥ saa shoppailla joululahjoja!
täällä kans nordea,eipä näy..vttu
säästöpankki 6.30 eikä näy, onko muilla saamatta?
OP näkyy:) "vain" 146e mutta opiskelijalle sekin meinaa jo bileitä; )
joko jollakin näkyy säästöpankin tilillä?
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 16:27"]Tätä ketjua lukiessa ei voi kuin ihmetellä, miten joillakin on aikaa valvoa keskellä yötä kyttämässä millä kellonlyömällä raha tilille tulee. Kuvittelisin että ainakin suurin osa aamulla töihin menijöistä on ollut siihen aikaan nukkumassa.
[/quote]
Yövuoro? Kaikkien työaika ei ole 8-16.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:36"]Mä oon täällä "paskat housussa" kytänny verkkopankkia kun asun ulkomailla ja jostain syystä en saanut koskaan veroilmoitusta suomen c/o-osoitteeseen enkä todellakaan aikonut soittaa kallista ulkomaanpuhelua verotoimistoon. Toki olisi ollut pakko soittaa paljonko pitää maksella mätkyjä jos ei olisi mitään palautuksia tullut, mutta luojan kiitos on tullut! :) Täällä on siis aamuyö enkä ole pystynyt vielä nukkumaan tän takia :D Hyvät yöt kaikille ja toivottavasti kaikille tuli mukavasti "joulurahaa" (tänne tuli reilut 1600€)!
[/quote]
Tuo olisi kannattanut tarkistaa jo keväällä kun saat esitäytetyn veroilmoituksen. Siis... Kai olet sen sentään tutkinut? Ei palautuksen määrä kerro onko verotus ookoo..
Danske prrkele, mulla sama homma.