Joko veronpalautukset on tilillä?
Kommentit (177)
Ootelkaa huomiseen. Torstaina tulevat. T: Veromies.
"Verohallinto maksaa verovuoden 2013 ennakonpalautukset eli veronpalautukset saajan ilmoittamalle pankkitilille 3.12.2014. Veronpalautukset ovat pankkitileillä 3.12. päivän aikana."
Lainaus verohallinnon sivuilta (www.vero.fi)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:44"]
"Verohallinto maksaa verovuoden 2013 ennakonpalautukset eli veronpalautukset saajan ilmoittamalle pankkitilille 3.12.2014. Veronpalautukset ovat pankkitileillä 3.12. päivän aikana." Lainaus verohallinnon sivuilta (www.vero.fi)
[/quote]
Ymmärrän, mutta minulle ihan tälläinen virkailija puhelimessa sanoi että 4.päivä näkyy, ilmeisesti he valehtelevat, tai eivät tiedä mistä puhuvat tai joku muu syy.
On se nyt kumma jos eivät tiedä edes noissa virastoissa mitä he höpisevät, mutta eiköhän ne joskus tule. Ei jaksa stressaa.
Nyt ne on tilillä:) aamulla shoppailemaan!;)
Mulla näkyy kans 1600 tilillä nyt
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:44"]
"Verohallinto maksaa verovuoden 2013 ennakonpalautukset eli veronpalautukset saajan ilmoittamalle pankkitilille 3.12.2014. Veronpalautukset ovat pankkitileillä 3.12. päivän aikana." Lainaus verohallinnon sivuilta (www.vero.fi)
[/quote]
Ymmärrän, mutta minulle ihan tälläinen virkailija puhelimessa sanoi että 4.päivä näkyy, ilmeisesti he valehtelevat, tai eivät tiedä mistä puhuvat tai joku muu syy.
On se nyt kumma jos eivät tiedä edes noissa virastoissa mitä he höpisevät, mutta eiköhän ne joskus tule. Ei jaksa stressaa.
[/quote]
Saattaa olla että varmistelevat, kun käsittääkseni kaikki eivät saa rahojaan aina heti yöllä/aamusta. Että mieluummin sanovat suoraan että viimeistään 4.12, vaikka rahat todellisuudessa tulevatkin jo tämän päivän aikana.
mikä pankki sulla on? mulla ei vielä näkynyt mutta osuuspankin sivuilla on isolla et veronpalautukset tilille 3.12 jne...
Mulla on op ja tuli jo mut hei ihan oikeesti mitä te teette niillä yöllä? Menkää nukkumaan ja katteltaa aamulla uudestaan, silloim varmaan tullu jo:D
Se on ennen ollut 4.12. Mutta tänävuonna sivuilla lukee että 3.12. Joten voisiko olla että virkailija on ollut väärässä.
Sielläpä napottivat aamun valkenemista odottaen, meikä lähtee törsää ja ostan pennulleni kerrankin oikein olan takaa leluja ja vien munkille! Ja ostan itselleni uudet alushousut kusenpolttamien tilalle. Kyllä kannattaa maksaa veroja vähän yläkanttiin just tän takia että saa kerran vuoteen rällätä rahoillaan ja pistää ihan ranttaliksi.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:56"]Mulla on op ja tuli jo mut hei ihan oikeesti mitä te teette niillä yöllä? Menkää nukkumaan ja katteltaa aamulla uudestaan, silloim varmaan tullu jo:D
[/quote]
Shoppailen nettikaupoissa ;) T. Uneton
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:56"]Mulla on op ja tuli jo mut hei ihan oikeesti mitä te teette niillä yöllä? Menkää nukkumaan ja katteltaa aamulla uudestaan, silloim varmaan tullu jo:D
[/quote]
Shoppailen nettikaupoissa ;) T. Uneton
Mulla on danske bankki mutta rahat ei näky tilillä
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:03"]
Mulla on danske bankki mutta rahat ei näky tilillä
[/quote]
mulla kans danske...ei näy vielä. palkka näkyy yleensä vasta 04.00. joo, oon joskus ollu hereillä tarkistamassa ;)
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 00:32"]
Mullapa näkyy jo tilillä. Olipa ikävää vaan maksella laskuja kokonaisella tonnilla :(
Mutta kaverilla ei näkynyt vielä, mutta sillä meneekin velkoihin. Ulosottoon ja sellasiin, ne ottaa sen suoraan et sitä ei näykkään tilillä ollenkaan. Muilla pitäis näkyy jo. Naapuri on verolla töissä ja se sano että 12-0:30 on se aika kun ne näkyy tilillä!
[/quote]
Mulle taas sanottiin ettei näy kun vasta huomenna tilillä, soitin ihan kuule ja kysyin. Joten ota näistä selvää, vaikuttaako pankki asiaan, vähän luulen.