Itsenäisyyspäivän lounaalle ABC-huoltoasemalle.
Meidän perheemme aikoo mennä ulos syömään. Itsenäisyyspäivän lounaalle ABC-huoltoasemalle, nyt kun siellä on tällainen joulukattaus tulossa. Tietenkin pukeutuneina asianmukaisesti juhlan kunniaksi juhlavaatteisiin, koska kyseessä on arvokas tilaisuus:
"Herkkua on siinä monenlaista. Kyseessä on nimittäin ABC-liikennemyymälöiden jouluinen noutopöytä, johon on katettu perinteisiä suomalaisia juhlaruokia. Ja hintakin on kuin joululahja: aikuisilta 10,40 € – ja lapset vieläkin edullisemmin.
Joulumenu:
Jouluinen salaattipöytä
Joulukinkkua L, G
Karjalanpaistia L, G
Uunilohta VL, G
Imelletty perunalaatikkoa L,G
Porkkanalaatikkoa L, G
Lanttulaatikkoa L, G
Joulutorttu ruokailijoille 1 € (norm. 1,95 €) L"
Lähde:
https://www.s-kanava.fi/etu/abcn-joulupoyta-kaikilla-herkuilla-vain-1040-/1514967_25638
Kommentit (35)
Hyvää normaalia jouluruokaahan toi on. Sou wot? Ei muuta ku mässäämään!
Ei helvetti kun saatais vielä legendaarinen Unionin kahvila elikkäs Unskin baari takasin, mutta eihän sitä saada kun Unionia ei enää huoltoasemaketjuna ole!!!
Ette kai te nyt helvetti sentään tosissanne ole?!? Nyt, tämän täytyy olla jonkinlainen pila. (Now, this must be some kind of joke!)
Mukavaa ruokailuhetkeä ABC:lle. Se on hyvä valinta. Erinomainen hinta-laatu suhde.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:28"]
Mukavaa ruokailuhetkeä ABC:lle. Se on hyvä valinta. Erinomainen hinta-laatu suhde.
[/quote]
Näin todella on.
Hahha naurattaa tämä white trash -lajittelubuumi. Siellä elämän kovan korkea_koulun käyneet huutelee kilpaa, kuinka mautonta mikäkin asia on :D
Kyllä täällä niin ylpeästi suhtaudutaan, mutta mites selitätte sen, että joka kerta kun olen ABC:lle mennyt isänpäivänä/äitienpäivänä kun ollaan oltu tien päällä, niin aina se on ollut ihan täpötäynnä syöjiä?? Siksi asiasta on ihan turha vängätä tai vitsailla. Koska niin vain on.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 02:22"]
Kyllä täällä niin ylpeästi suhtaudutaan, mutta mites selitätte sen, että joka kerta kun olen ABC:lle mennyt isänpäivänä/äitienpäivänä kun ollaan oltu tien päällä, niin aina se on ollut ihan täpötäynnä syöjiä?? Siksi asiasta on ihan turha vängätä tai vitsailla. Koska niin vain on.
[/quote] juuri se ryysis, meteli ja pitkä jononnataminen on se syy, miks mä en todellakaan minään juhlapäivänä abc.lle mene! ruuan laatu, oletteko kehujat tosissanne? miettikää vähän...
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 02:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 02:22"]
[/quote] juuri se ryysis, meteli ja pitkä jononnataminen on se syy, miks mä en todellakaan minään juhlapäivänä abc.lle mene! ruuan laatu, oletteko kehujat tosissanne? miettikää vähän...
[/quote anteeksi kirjoitusvirheet! siis jonottaminen.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 23:46"]
Mukavaa itsenäisyyspäivää teille. Vakavasti ottaen: miksi mollaatte ABC:llä ruokailevia. Kukin ostaa sellaista palvelua mihin on varaa ja mikä kussakin tilanteessa on mielekkäintä. Se ei ole keneltäkään pois jos toinen syö hienossa ravintolassa ja toinen ABC:llä, varsinkin jos ruokailijat ovat itse tyytyväisiä valintaansa. Totta puhuen vien itse mieluummin 4 lapsen perheeni ABC:lle syömään kuin keskustan ravintolaan. En siksi että ruoka olisi parempaa, vaan siksi että kokonaisuus on niin paljon miellyttävämpi kaikille ABC:llä. Vilkkaat pienet lapset pääsevät leikkimään ja vanhemmat saamme syödä vaatimattomat ateriamme ja jutella hetken rauhassa. Tämä ei meiltä onnistuisi hienossa ravintolassa ilman lasten leikkipaikkaa. Retken jälkeen, mahat täynnä ja hiukan väsyneinä pääsemme nopeasti autolle ja kotiin. Keskusta ravintolasta olisi pitkä matka halki keskustan parkkihalliin ja kaupungin ruuhkan läpi kotiin. M38, neljän lapsen isä
[/quote]
Mollaatte? Oliks tää nyt tarkotettu ap:lle jolle vastasit vai meille muille, tervejärkisille?