kuinka paljon kierukanlaitto sattuu?
Kommentit (11)
Ei yhtään. Neljän synnytyksen jälkeen laitettiin. Sama kuin normi sisätutkimus.
Sekä laitto että poisotto tuntuivat epämukavilta mutta eivät tehneet kipeää. Eivät juurikaan eronneet vaikkapa papa-näytteen otosta nyt, kun mietin. Laittoa tosin seurasi sellainen puolen vuorokauden kestosupistus, joka vaati buranaa ja lämpötyynyä, mutta se oli enemmänkin kuukautiskramppi kuin synnytyssupistus. :) Minulla oli ensimmäisen kierukan kohdalla takana kolme luomusynnytystä ja pelotti niin penteleesti. Nykyään menen varsin rennolla asenteella n. viiden vuoden välein uusimaan.
Sekä laitto että poisotto tuntuivat epämukavilta mutta eivät tehneet kipeää. Eivät juurikaan eronneet vaikkapa papa-näytteen otosta nyt, kun mietin. Laittoa tosin seurasi sellainen puolen vuorokauden kestosupistus, joka vaati buranaa ja lämpötyynyä, mutta se oli enemmänkin kuukautiskramppi kuin synnytyssupistus. :) Minulla oli ensimmäisen kierukan kohdalla takana kolme luomusynnytystä ja pelotti niin penteleesti. Nykyään menen varsin rennolla asenteella n. viiden vuoden välein uusimaan.
Olen saanut kaksoset kiireellisellä sektiolla. Kierukan laitto sattui aivan perkeleesti suoraan sanottuna ja supisteli koko päivän kun aamulla laitettiin. Aijaijai. Aamulla laitoin, enkä pystynyt menemään loppupäiväksi töihin.
Edellisenä talvena käsi murtui ja olin sen murtuneen käden kanssa töissä koko päivän.
Ennemmin ottaisin turpaan kuin kierukan.
Saman verran kuin oikein kunnon menkkakivistys. Ota etukäteen 2kpl 400mg Buranaa ja varaudu pikkuhousunsuojalla. Sattuu se, vaikka olisi 5 lasta tehnyt.
Kääkkä +40v, jolla viimeien kierukka poitstettu 42-vuotiaana. Sen jälkeen sterilisaatio.
Todella kova kipu. Ja olin kolme päivää kipeä laiton jälkeen. Takana oli kaks synnytystä, joista toinen luomuna. Milloin tahansa mieluummin synnyttämään kuin kierukan asennukseen!!
Yksilöllistä tuntuu olevan. Oletko synnyttänyt?
Mun mielestä se ei oikeastaan sattunut ollenkaan,mutta ensimmäisen päivän aika oli kyllä tosi epämukava olo kun "tunsi", että siellä värkissä jotakin on.
kolme synnytystä takana. jännittää todella paljon kierukan laitto.
ap
Tuntui ikävältä, mutta poisotto oli mielestäni pahempi. Kaksi synnytystä takana.
Ei sattunut, en edes huomannut sitä laittoa. Olin 15 enkä synnyttänyt.
Poisto sen sijaan hieman sattui, kun kierukka oli ollut sen maksimiajan ja vähän "kasvanut kiinni". Mutta ei sekään ollut kuin yks vihlasu.