Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kysymys teille, yks. vuokranantajat

Vierailija
02.12.2014 |

Vuokraisiko kukaan teistä asuntoa sellaiselle kuin minä olen? Olen nyt ihan 100% rehellinen:
-olen työtön työnhakija. Etsin kuitenkin ahkerasti töitä. Opiskelupaikkakin hakusessa.
-luottotiedot menneet, mutta ei siksi että en osaisi raha-asioita hoitaa, vaan siksi että ex-avomieheni tahallaan panttasi mulle tulleita laskuja vaikka keroin mihin osoitteeseen postini pitää laittaa tulemaan.

Olen siisti, en pidä meteliä, mutta mahdollisuus seinien maalaamiseen/tapetoimiseen olisi plussaa koska haluan siitä kodista oman-näköiseni.

-osaan siis maksaa vuokrani ja laskuni, edellisellä vuokranantajallani ei ollut ikinä valittamista vuokran tai minkään suhteen.

En koskaan ole asunnossa pitänyt bileitä yms.
En ole juhlija. Minulla ei ole kova-äänisiä harrastuksia. (eli ei soittimia/ym)

Siisteydestä vielä että olen välillä oikein pikkutarkka asian kanssa, koska mulla on pölyallergia.

Olen nainen.
19
Pirkanmaalta.
Kysykää vain lisää jos haluatte. Hyvää illan jatkoa teille kaikille.

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi ettei ole ksppalejakoa, yllättävän vaikeaa puhelimella... Ap

Vierailija
62/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vuokraisi. Kaltaisillasi on taipumus löytää vastaavanlainen uusi avomies  eli ongelmia tiedossa. Minun asunnossani tapetoi ja maalaa vain ammattilainen. Onko sinulla varaa maksaa noin 50 e /h + alv siitä, että ne seinät kunnostetaan haluamiksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 18:57"]En vuokraisi. Kaltaisillasi on taipumus löytää vastaavanlainen uusi avomies  eli ongelmia tiedossa. Minun asunnossani tapetoi ja maalaa vain ammattilainen. Onko sinulla varaa maksaa noin 50 e /h + alv siitä, että ne seinät kunnostetaan haluamiksesi?
[/quote]siihen olisi varaa. Ei, siitä ei ole pelkoa koska aion pitää seurustelusuhteista hyvin, hyvin pitkän tauon

Vierailija
64/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vuokraisi, edellytän työpaikkaa ja luottotietoja vuokralaiseltani. Ei kiinnosta mistä syystä luottotiedot on mennyt.

Vierailija
65/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraisin jos olisit opiskelija. En tarkistaisi luottotietoja, mutta työttömän ja opiskelijan välillä valitsisin opiskelijan.

En vuokraisi jos selittelisit kovasti elintavoistasi: sanomattakin selvää on että vuokranantaja olettaa omaisuuttaan pidettävän hyvin, selittely vaikuttaisi epäilyttävältä.

Vierailija
66/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisithan sinä saanut ne laskujen tiedot kysyttyä laskuttajaltakin. Vähän uusavuttomalta ja saamattomalta vaikuttaa. Tuskin niin paljoa tulee yllätyslaskuja ettet osaa kysellä firmoista?

Vierailija
67/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska myös niitä löytyy joilla on luottotiedot kunnossa. Ps. laskut kannattaa ottaa sähköisinä.

Vierailija
68/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllähän postikin kääntää kirjeet uuteen osoitteeseen. Jätitkö osoitteenmuutoksen tekemättä?

Vierailija
69/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi kypsä hoitamaan omia asioitasi. Kukaan ei panttaa kirjeitäsi missään, teet nimiisi osoitteen muutoksen ja sillä sipuli. Omasta syystäsi on luottotietosi menneet.

Vierailija
70/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedottomalta työttömältä vaadin aina 4 kuukauden vuokratakuun.

Vierailija
71/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntuu täällä epäilevän että me työttömät olemme epäsiistejä/häiriköitä. Halusin vain täsmentää ettemme me kaikki ole sellaisia. Ap.

Vierailija
72/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, tein osoitteen muutoksen aikaa sitten...

Vierailija
73/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait siis vuodessa ryssittyä luottotietosi. En ottaisi vuokralle, vaikutat selittelijältä. Miiksi uskoisin ethä et ter jatkossa vastasvia virheitä?

Vierailija
74/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon niitä ylläreitä ei ole ollut, vain 78€ edestä, mutta ne on jo hoidettu, enää ei ole ollut pulmia. Ei minkäänlaisia. Ap

Vierailija
75/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottotiedottomalle en vuokraa, oli syy siihen mikä tahansa. En myöskään anna vuokralaisen tapetoida tai rempata mitään. Työttömyys ei varsinaisesti haittaa, jos tuet tulevat säännöllisesti ja vaikuttaa muuten siistiltä ja rauhalliselta.

Vierailija
76/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:05"]Luottotiedottomalta työttömältä vaadin aina 4 kuukauden vuokratakuun.
[/quote]Laitonta. toope. 3kk maksimi. idiootyi.

Vierailija
77/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko etsimässä uutta asuntoa? Mitä entiselle tapahtui? Laskut tosiaan saa sähköisinä NetPostiin. Posti myös kääntää postit uuteen osoitteseen ennen kuin ne jaetaan vanhaan, siis siinä tapauksessa että on tehnyt muuttoilmoituksen. Mitä sellaisia laskuja tulee mitä ei osaa odottaa? Eihän niitä laskuja ilman tuotetta tai palvelua synny.  

Vierailija
78/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vuokrais, noin nuori ja noin paljon huonoja kokemuksia. Ei.

Vierailija
79/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:05"]Moni tuntuu täällä epäilevän että me työttömät olemme epäsiistejä/häiriköitä. Halusin vain täsmentää ettemme me kaikki ole sellaisia. Ap.
[/quote]olet ollut vuoden täysi-ikäinen, ei luottotietoja, ei työyä, ei opiskelupaikkaa. ei hyvälyä näytä

Vierailija
80/115 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 19:08"]Siis oletko etsimässä uutta asuntoa? Mitä entiselle tapahtui? Laskut tosiaan saa sähköisinä NetPostiin. Posti myös kääntää postit uuteen osoitteseen ennen kuin ne jaetaan vanhaan, siis siinä tapauksessa että on tehnyt muuttoilmoituksen. Mitä sellaisia laskuja tulee mitä ei osaa odottaa? Eihän niitä laskuja ilman tuotetta tai palvelua synny.  
[/quote]entinen asunto meni kun eks heitti pihalle uuden naisen tieltä :( ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi