Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisustusunelmia

Vierailija
02.12.2014 |

Mitä pidätte?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI symppis?? Hirveet kilarit vetää jos joku on erimieltä.. itse täydellisyys siis.

Vierailija
2/58 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä lainkaan uudesta tyylistä, joten lopetin lukemisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kova postaustahti kun ei edes mitään uutta tai asiaa. Samaa olohuonetta pääasiassa kuvaa ja sekin nykyään ihme sekasotku eri tyylejä. Ja ne verhot roikkuu aina yhtä rumasti.

Vierailija
4/58 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa ostomaniaa ja tiheitä päivityksiä vailla varsinaista sisältöä.

Vierailija
5/58 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin ennen, en jaksa lukea enää. Sisustus on muuttunut liian sekavaksi ja mielestäni liikaa tavaraa

Vierailija
6/58 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kivoja juttuja, oikeastaan jo liikaa. Kämppään ympätty kaikki in-jutut. Kuvat usein häiritsevästi rajattuja, ei tiedä mihin katsoisi kun on suuri kuva pienehköstä alueesta jossa monta yksityiskohtaa tarkasti näkyvissä

Vierailija
7/58 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee ne epämääräiset asetelmat hyllyillä, jonne on tungettu kaikkea taivaan ja maan väliltä. Kippoja ja kappoja joka puolella. Ja kaikki hymistelee kommenteissa miten on niin kodikasta. Ennemminkin sekavaa. 

Vierailija
8/58 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti oma tyyli on kovin hakusessa, koska on tarve muuttaa sisustusta ihan koko ajan. Itse rakastan sisustamista, mutta en todellakaan vaihda viikottain järjestystä tai ostele koko ajan uusia juttuja vaan koska ne on niin kivoja.

Vierailija
9/58 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sisuatusunelmana pellavaverhot.

Vierailija
10/58 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 22:37"]Rehellisesti sanottuna blogista on tullut ihan seko, jatkuvaa pikkukrääsän ostelua ja niiden siirtelyä kahden huoneen välillä. Tavaraa on julmetusti, mikään ei sovi yhteen ja bloggaaja vaikuttaa postauksiensa perusteella saaneen jonkin mielenterveydellisen ongelman, tämä kaikella ystävällisyydellä. Ei myökään suvaitse kritiikkiä ja jättää julkaisematta lähes jokaisen kommentin jossa on sanottu tyylin muuttuneen sekavaksi ja että vanha sisustus toimi paremmin. Kilahtelee kommenttiboksissa ja puolustelee jatkuvasti tekemisiään. Vaikuttaa hyvin huonoitsetuntoisena ihmisenä ja runsas ylipaino (pudottanut jo 40kg) kertoo karua tarinaa itsetunnosta. Noin massiivinen ylipaino ei tule vahingossa tai itsestään, veikkaan lohtusyöjäksi tätä rouvaa.
[/quote]
Oletko nähnyt bloggaajaa laihduttamisen jälkeen? Minun mielestäni hän on pitänyt painon kurissa mitä pudottikin, vaikka raskaana onkin ( instassa on joitain kuvia ollut). Itsekin olen jättänyt muuttuneesta tyylistä kommenttia ja on bloggaaja ne ainakin julkaissut ja kertonut vaan että ei pitänyt mm. Kokovalkoisesta sisustuksesta, eli ihan asiallinen vastaus , ei mitään draamaa :)

Vierailija
11/58 |
20.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren naisen bloki. Tulee mieleen että aika käy pitkäksi kotona. Mutta eihän kenenkään tarvitse lukea sellaista blokia josta ei tykkää. Jokainen kuitenkin saa pitää sellaista blokia kun haluaa.

Vierailija
12/58 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös huomannut sen, että ei julkaise negatiivisia kommentteja. Aina kun laittaa positiivisen kommentin niin se julkaistaan ja hän vastaa siihen. Mutta kun laitat jotain, että itse olisin laittanut tämän toisin yms, ei sitä julkaista. Kauhea krääsäkoti, ennen oli parempi, nyt vaan bloggaajakaverit vuoroin kehuvat kommenteissaan.

Vierailija
13/58 |
24.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas jotain feikki lamppuja siellä.

Vierailija
14/58 |
04.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa nii minkälaiset??

Vierailija
15/58 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset Äitylit-tyypit.

Vierailija
16/58 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta mitä paskaa.. Ei hele. Ostetaan lakossa, ostan siltiki, oon ostolakossa.. Ostetaan.. Ostin.. Lakossa. Halvalla sain. Minä oikeassa muut väärässä minun tapa on yksi ja ainoa oikea.

Vierailija
17/58 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harha, taas on mennyt palko syvälle nekkuun, viimeisimmästä päivityksestä päätellen :D

Vierailija
18/58 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista jos bloggaaja ei itse näe tai halua nähdä, että tuon mittakaavan ostaminen on sairasta, ei mikään harrastus. Ja miksi tuota huonekalujen ja tavaroiden jatkuvaa seilaamista huoneesta toiseen ei sovi ihmetellä? Eihän se oikeasti ole enää tervettä, että järjestys muuttuu useammin kuin viikottain ja tyyli kuukausittain.

Vierailija
19/58 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kysymykseen lyhyt vastaus: en pidä

Vierailija
20/58 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista ettei ole näyttänyt vauvasta edes jalkoja?