Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisustusunelmia

Vierailija
02.12.2014 |

Mitä pidätte?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
03.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi anna mun kaikki kestää... Luin kommentteja ja bongasin anonyymin kommentin:

Muuten kiva, mutta näyttää aika huteralta. Kunhan vauva alkaa liikkua, ottaisin kyllä kaikki raskaat esineet pois pöydältä.

Se että jokin näyttää joltain, ei sitä välttämättä ole ;) ja tiiätkö, meillä ei lopeteta elämää kun lapsia on, oli ne pieniä tai suuria :) kyllähän tavaraa voi esillä olla vaikka olis pikkuisia vipeltäjiä, ne pitää vaan opettaa mitä saa tehdä ja mitä ei , näin me toimittiin esikoisenkin kanssa :D

Siis mitä mä just luin???

Vierailija
22/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis koti :) Tosin mielestäni nykyisin liian "täynnä". Blogisti vaikuttaa aika materialistilta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan oma tyyli hukassa ja menee muotivirtausten mukaan.

Vierailija
24/58 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppis bloggaja, koti tosin on oikea tyylien coctail... mutta kukin tavallaan :)

Vierailija
25/58 |
15.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan voi sietää erimielistä palautetta, oitis takajaloillaan. Eikä hymiöt lopu kesken... Edellä maininta materialistista kovasti paikallaan. Ostamattomuus vaikea paikka. Kaikki kuitenkin tyylillään, saahan sitä tosin itse kukin ihmetellä kaikille avointa blogia  myös omalla tavallaan ja rakentavassa ilmapiirissä ;)

Vierailija
26/58 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maku on aika tärkeä tällaisissa leivonnaisissa/ pullissa ja mainitsin, koska siitä en osannut itse sanoa :D Ja voi kiitos kysymästä, ei ole ongelmia painon kanssa, loppuraskaus häämöttää jo, joten voiton puolella ollaan :D Pian pääsee taas jatkamaan painonpudotusta siitä mihin syksyllä jäin, ajattele :D ) ja sinunlaisten kommentoijien vuoksi jaksan taatusti voittajana maaliin , kiitos"

Vierailija
27/58 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tulikin jo muutama komentti kovasta postaustahdista. Tammikuussakin postauksia taisi olla lähes 60, siis pari postausta lähes päivittäin. Bloggarin olisi parempi panostaa kirjoitusten määrän sijasta välillä laatuunkin. Aiheita voisi välillä yhdistelläkin ja aika paljon tulee samojen asioiden toistoa. 

Vierailija
28/58 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsää ja tosiaan kamalasti hymiöitä! Joku kerran arvosteli minun blogini tekstiä, ettei voi lukea, kun on niin paljon kirjoitusvirheitä, mutta tästäkin suositusta blogista löytyi heti ensisilmäyksellä tosi monta..

Vierailija
29/58 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2015 klo 07:40"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:57"]

Ilmeisesti oma tyyli on kovin hakusessa, koska on tarve muuttaa sisustusta ihan koko ajan. Itse rakastan sisustamista, mutta en todellakaan vaihda viikottain järjestystä tai ostele koko ajan uusia juttuja vaan koska ne on niin kivoja.

[/quote]

No nyt on instan mukaan ne kodikkaiksi hehkutetut 50-luvun mööpelit ja kodikas fiilis saanut väistyä trendien tieltä. Niiden joiden mukaan bloggaajan ei pitänyt enää mennä ;) Tuuliviiri rauhatoooonn.... Alkaa olla viihdyttävyydessään jo okvn luokkaa :D

https://instagram.com/p/z0H8eusLQN/?modal=true
[/quote]

Miten niin vanhat kalusteet saaneet väistyä uusien trendien tieltä ? Eihän bloggaaja kalusteita ole uusinut olkkarikuvista päätellen, ainoastaan järjestänyt olohuoneen vanhoilla kalusteillaan uusiksi ja ostanut uudet sohvanpäälliset, jotka itseasiassa sopii heille enemmän kuin hyvin ja uusi järjestys on kyllä todella onnistunut. Ottakaa mallia siitä kuinka nopeasti ja suhteellisen edullisesti hän sai aikaiseksi tekstiileillä tämän muutoksen.
Taitaa siis olla pelkkää katkeruutta ilmassa kun toiset osaa :D

Vierailija
30/58 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 21:57"]

Aika erikoista ettei ole näyttänyt vauvasta edes jalkoja?

[/quote]

Ehkä vauva ei sovi sisustukseen...

Vierailija
31/58 |
13.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuubaa...

Vierailija
32/58 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:57"]

Ilmeisesti oma tyyli on kovin hakusessa, koska on tarve muuttaa sisustusta ihan koko ajan. Itse rakastan sisustamista, mutta en todellakaan vaihda viikottain järjestystä tai ostele koko ajan uusia juttuja vaan koska ne on niin kivoja.

[/quote]

No nyt on instan mukaan ne kodikkaiksi hehkutetut 50-luvun mööpelit ja kodikas fiilis saanut väistyä trendien tieltä. Niiden joiden mukaan bloggaajan ei pitänyt enää mennä ;) Tuuliviiri rauhatoooonn.... Alkaa olla viihdyttävyydessään jo okvn luokkaa :D

https://instagram.com/p/z0H8eusLQN/?modal=true

Vierailija
33/58 |
05.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni aika tylsä ja väritön tusinakoti. Joitain kivoja juttuja kyllä mutta aika persoonaton eikä oikein jää mieleen. Mutta siis tällaisestahan suurin osa suomalaisista lienee tykkää, neutraalit värit jne. Itse tykkään vähän rohkeammista ja vähemmän sliipatuista ratkaisuista ja käytän värejä ja voimakkaita kuvioita jne. Lähes kaikki nettikirppiksiltä tapetteja myöten, muttei silti näytä kirpputorilta. Itseäni kiinnostavassa sisustusblogissa olisi luovia ja epätavallisia ratkaisuja.

Vierailija
34/58 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan ois bloggaaja itse täällä puolustelemassa... Niin tutun kuulosta tekstiä ;)

Vierailija
35/58 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:50"]

Tuossa tulikin jo muutama komentti kovasta postaustahdista. Tammikuussakin postauksia taisi olla lähes 60, siis pari postausta lähes päivittäin. Bloggarin olisi parempi panostaa kirjoitusten määrän sijasta välillä laatuunkin. Aiheita voisi välillä yhdistelläkin ja aika paljon tulee samojen asioiden toistoa. 

[/quote]

Luulen että tähtää Indiedays blogiksi ja sen takia paahtaa menemään ihan hulluna. Laatu on tosiaan kärsinyt aika paljon viimeisen parin kuukauden aikana.

Vierailija
36/58 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 22:01"]Aika tylsää ja tosiaan kamalasti hymiöitä! Joku kerran arvosteli minun blogini tekstiä, ettei voi lukea, kun on niin paljon kirjoitusvirheitä, mutta tästäkin suositusta blogista löytyi heti ensisilmäyksellä tosi monta..
[/quote]
Näinpä juuri , bloggaajathan ne toistensa vihollisia ovat. Kateus se on joka ihmisiä riepoo. On tainnut tulla sisustusunelmia blogista vaan niin suosittu nykyisin että se vihastuttaa muita bloggaajia.

Vierailija
37/58 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna blogista on tullut ihan seko, jatkuvaa pikkukrääsän ostelua ja niiden siirtelyä kahden huoneen välillä. Tavaraa on julmetusti, mikään ei sovi yhteen ja bloggaaja vaikuttaa postauksiensa perusteella saaneen jonkin mielenterveydellisen ongelman, tämä kaikella ystävällisyydellä. Ei myökään suvaitse kritiikkiä ja jättää julkaisematta lähes jokaisen kommentin jossa on sanottu tyylin muuttuneen sekavaksi ja että vanha sisustus toimi paremmin. Kilahtelee kommenttiboksissa ja puolustelee jatkuvasti tekemisiään. Vaikuttaa hyvin huonoitsetuntoisena ihmisenä ja runsas ylipaino (pudottanut jo 40kg) kertoo karua tarinaa itsetunnosta. Noin massiivinen ylipaino ei tule vahingossa tai itsestään, veikkaan lohtusyöjäksi tätä rouvaa.

Vierailija
38/58 |
26.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hullua ja ala-arvoista arvostelua. Miksi ihmeessä pitää olla noin ilkeä. Eihän sitä ole pakko seurata sellaista blogia mistä ei tykkää.

Vierailija
39/58 |
01.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää :) Nainen on toisen pahin vihollinen ja sitte vielä tällaset kotiäidit kommentoi :D

Vierailija
40/58 |
15.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2015 klo 15:12"]

Onko kukaan huomannut tätä: nyt taas karsimisvimma ja kaikesta ylimääräisestä eroon. Eikä mitään saa ostaa. No yhtäkkiä ilmestynyt keittiöön Lokki-valaisin. Nyt olkkariin Hayn pöytä. Olkkarin viereissä huoneessa pilkistää uusi pöytävalaisin? Ja nämä jätetään sujuvasti kertomatta, kun ennen raportoitiin jokainen muumimukiostoskin. Nyt näitä vain ilmestyy. :D

Juu ja Milk-valaisin oli ilmestynyt makuuhuoneeseen! Ups :D

[/quote]