Milla taisteli yli 10 vuotta oikeudessa hyväksikäyttäjälääkäriä vastaan
Arvostan syvästi. Moni ei olisi jaksanut. Ja Suomi on kyllä paska maa naisille. Usassa olisi tullut satojen tuhansien korvaukset ja koppi heilunut. Suomessa kirjataan varoitus. Tällainen suuntaa minua kansalaistottelemattomuuteen. Mitä väliä millään on, kun oikeutta ei jaeta tasapuolisesti.
Ja kuspäämulkku on siis Mikko Orrainen.
Ps. Voikohan kukaan mies edes kuvitella, miltä naisesta voi tuntua tuossa tilanteessa? Olet siinä auktoriteetin arvioitavana, arvostetulla erikoislääkärillä. Minä ainakin jatkossa vaadin ottaa videon, jos pitää riisuutua lääkärin vo:lla ihan oikeusturvani kannalta.
Kommentit (24)
Koskahan suomalaiset oppivat olemaan ottamatta vaatteitaan pois lääketieteen edustajien edessä.
Kun luin ton hain heti täältä lääkärin nimellä ja oli kyllä monta kokemusta täälläkin tuosta.
Uskomatonta, että ensimmäisellä kerralla sanottiin että sana sanaa vastaan! Onneksi kävi näin lopultavaikka liian kauan meni.
Olisikohan tuo videointi ok, jos vetoaisi omaan oikeusturvaansa?
Vierailija kirjoitti:
Kun luin ton hain heti täältä lääkärin nimellä ja oli kyllä monta kokemusta täälläkin tuosta.
Uskomatonta, että ensimmäisellä kerralla sanottiin että sana sanaa vastaan! Onneksi kävi näin lopultavaikka liian kauan meni.
Totta. Kuka hullu alkaisi jotain kardiologia vastaan nostamaan oikeusjuttua ilman syytä? Ymmärrän, jos psykiatrian puolella niin kävisi - toisaalta heidän oikeusturvansa onkin luultavasti heikko, koska aina tulkitaan niin, että potilaalla on omassa päässä vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minut on useampi lääkäri seksuaalisesti hyväksikäyttänyt. Tonkivat peräreikääni. Voimia Millalle kun teki sen mihin me tavantallaajat emme kykene
Ikävä kuulla kokemuksestasi. Itse olen käynyt kolonoskopiassa ja mieslääkäri käytti kyllä liukkaria laitteen sisään saamiseksi. Oli ihan hellä ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi ja syyttäjä mitätöivät seksuaalirikostapauksia systemaattisesti sillä ne tehdään lähes aina olosuhteissa, missä on vain sana sanaa vastaan. Tämän vuoksi en enää suostu mihinkään kahdenkeskisiin tilanteisiin. Liian monta kertaa tullut ahdistelluksi, kosketelluksi, jopa r aiskatuksi. Ja vihdoin kun tekee rikosilmoituksen, niin poliisi ja syyttäjät nostelevat käsiään.
Lisäksi kannattaa tiedostaa, että lääketieteen käytänteet ja jopa diagnostiikka on naisvihamielistä ja seksuaaliväkivaltaista nimenomaan naista ja naiseutta kohtaan. alan harjoittajat uskovat ja nielevät tämän naisvihamielisen retoriikan ja diagnostiikan, sillä heille maksetaan siitä. Ja tekevät hirveitä asioita toisille naisille sen varjolla.
Vierailija kirjoitti:
No omia poliisikuulustelujakaan ei saa nauhoittaa oman oikeusturvansa vuoksi. Kyllä kansalainen on täysin auktoriteettien "armoilla" jos heiltä jotakin tukea tai kansalaisoikeuksiaan haluaa. Ja sehän sitten on nähty, mihin se johtaa.
Tälle lääkärille kelpasi minkä ikäinen nainen tahansa, hyi. Hyvä, että viimein tuli stoppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No omia poliisikuulustelujakaan ei saa nauhoittaa oman oikeusturvansa vuoksi. Kyllä kansalainen on täysin auktoriteettien "armoilla" jos heiltä jotakin tukea tai kansalaisoikeuksiaan haluaa. Ja sehän sitten on nähty, mihin se johtaa.
Kun tein itse rikosilmoituksen raiskauksesta, pyysin saanko kopion siitä, mitä hän oli kirjoittanut ylös. Poliisi sanoi, ettei voi antaa, koska se on nyt heidän asiakirjansa. Pyysin, voiko hän lukea sen minulle.
Oli todella paljon väärinymmärryksiä ja virheitä! Korjattiin hyvässä hengessä jokainen, mutta oli aivan hirveää tajuta, että varmaan monella tulee prosessin aikana ongelma siinä, että on kirjattu virheellisesti. Että olisi kertomus muuttunut vaikka oikeasti onkin väärin kirjattu. Tai en tiedä onko se aina niin, että sen saa kuulla sentään luettuna?
No voihan käynnin ainakin äänittää, teen jatkossa niin. Tai varaan aina ajan vain naislääkärille.
Vierailija kirjoitti:
Minut on useampi lääkäri seksuaalisesti hyväksikäyttänyt. Tonkivat peräreikääni. Voimia Millalle kun teki sen mihin me tavantallaajat emme kykene
Onko sitten niitä peräpukamia ihan pakko hommata?
Vierailija kirjoitti:
No voihan käynnin ainakin äänittää, teen jatkossa niin. Tai varaan aina ajan vain naislääkärille.
Minun ollessa hoidossa Meikussa en varannut itse mitään aikoja. Lennosta käskettiin seuraavaan paikkaan. Tutkimukset olivat tehokkaita, yllättäin pääsin suoraan mm. sydänfilmiin ja rintaultraan, ilman varattua aikaa. Mitään valittamista ei ole tutkineista lääkäreistä, mutta se, jos tollanen mulkku olis kohdalle osunut, en olisi voinut sitä mitenkään estää.
Norjassa on samatyylinen tapaus meneillä:
https://no.wikipedia.org/wiki/Frosta-saken
https://www.nrk.no/trondelag/frosta-saken-i-retten-1.17108196
Koko kunta on syvästi järkyttynyt ja kriisiapua on ollut tarjolla. Ukko valitti kaikista tuomioista, mutta vain osasta valitus meni läpi.
Ei se paljon lohduta, mutta uhrien kannattaa tietää, että jos jotain tälllaista tapahtuu, niin se tapahtuu todennäköisesti myös muille.
Julkiterhikki ei ainakaan tunne ko. lääkäriä, joten kai oikeudet on viety.
Mainittakoon tähän väliin, että kyseessä ihan perussuomilääkäri. hups...😶
Tämä on niin tätä. Itse en jaksanut lähteä oikeusprosessin, luovutin. Eri rikos. Ihan peestä, että oikeuslaitos ja virkavalta hiljaisesti hyväksyy naisiin kohdistuvat rikokset. Samat tahot paheksuvat muualta tulleiden miesten tekemiä rikoksia. Tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla kokemuksestasi. Itse olen käynyt kolonoskopiassa ja mieslääkäri käytti kyllä liukkaria laitteen sisään saamiseksi. Oli ihan hellä ja mukava.
Tuollainen operaatio on normaalia. Minulla laittoivat kumihanskat käteen ja työnsivät sormen sinne itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Koskahan suomalaiset oppivat olemaan ottamatta vaatteitaan pois lääketieteen edustajien edessä.
Yritätkö oikeasti sanoa että uhrin vika?