Lounaaksi annos masennusta, eli valmisruokaa
Hyi että nämä on karmeita, mutta pienellä palkalla ei ole varaa työpaikkalounaaseen. Ihana elämä.
Kommentit (11)
Mulla on tänään puuropäivä. Kaurapuuroa ja rusinoita. Tunnin keitto ja haudutus päälle. Hyvää ja kyllä sillä pärjää. Sitten jotain muuta seuraavaksi.
Ei kukaan oikeasti voi masentua valmisruoasta! Kyllä yliammut nyt!
Uusavuton köyhä bongattu. Tekisit itse kotiruokaa ja lämmittäisit töissä mikrossa.
Totta, ne Atrian ja Hk:n ja Saarioisten halvimmat einekset on järkyttävän halvalla tehtyjä ja ravintosisältö on ala-arvoinen. Mielenkiinnosta vertaillut ulkomailla myytäviin halpiseineksiin ja kyllä Suomessa on aika luokattoman huonoa tavaraa myynnissä.
Viinpullo ruokajuomana helpottaisi mutta eihän suomessa saa.
Valmisruuista saa, siis noin ihan yleisesti ottaen, kelvollista ja ravitsevaa tuunaamalla.
Itse en esim. jaksa tehdä kaalilaatikkoa, mutta paistan valmislaatikkoon naudan jauhelihaa ja sipulia. Usein lisään myös kaalta raasteena. Lisukkeeksi tomaattia ja porkkanaraastetta.
Osa paistetusta jauhelijasipulista menee purkkihernariin, josta tulee ihan syötävää noin.
Lounaaksi käy neljä paistettua kalapuikkoa ja iso salaattiannos/kasviksia sen kanssa. Ja leipää jos ei nälkä taltu. Ei hintakaan päätä huimaa
Soppa on halpaa, ruokatermokseen vaan, niin on lämmin keitto. Ja suht halvallakin kun laittaa perunaa, porkkanaa, sipulia, liraus kermaa ja mitä nyt keksii. Iso satsi, moneksi päiväksi.
Hulluille huutista kirjoitti:
Uusavuton köyhä bongattu. Tekisit itse kotiruokaa ja lämmittäisit töissä mikrossa.
Miksi nää pullantuoksuiset äippylit kokee asiakseen aina tulla veetuilemaan AP:n kaltaisista kirjoituksista. "Mikset leivo itse" "mikset kokkaa itse". Kuvittelevat olevansa hyvinkin nokkelia?
Pienellä palkalla ota mukaan eväät. Pieni kylmälaukku ja siinä kotiruokaa.
Näin tekee suuripalkkainen miehenikin. Hänellä olisi varaa syödä joka päivä ravintolossa, mutta eihän siinä olisi järkeä eli se ei olisi taloudellista. Eikä terveellistäkään, kun seisovasta lounaspöydästä tekisi mieli ylensyödä! Hän sentään elättää palkallaan koko perheen!
Täällä ihan hyvin toimeentuleva hyvillä mielin mättää kanian hernekeittoa jonka osti joskus 60 sentillä lidlistä.
Olen samaa mieltä nimestä. Se olisi masennusta, jos ei itse laittaisi ruokaa!
9.
Se on sitten ihan oma valintainen masennus.