Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua ärsyttää eniten miehessäsi?

Vierailija
02.12.2014 |

.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 15:15"].
[/quote]

Se että elää kuin pellossa eikä suostu ottamaan osaa kodinsiisteyteen edes roskansa itse viemällä. Tekee kyllä meidän kahden ruoat, mutta olettaa että 30min pv kotitöitä on tasassa mun siivousurakan urakan kanssa. Olisi varmaan tasoissa jos viitsisi edes ylläpitää siisteyttä, mutta ei. Räkäpaperit vaan lattialle ja sitten kun mainitsen siitä, aletaan saarnaamaan olkkarinpöydällä olevasta teemukista. Ei minkäänlaista kunnioitusta tai tahtoa ymmärtää että meidän pitäisi olla tasa-arvoisia aikuisia. Tää juttu vie eroon...

Vierailija
62/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haluais pitää partaansa ja hiuksiaan kiinni edes leipoessa. Omistaa sellaisen Marco Hietala parran ja on varsinsinen tukkajumala ja joudun hätistämään sen taas sitomaan ne ennen leipomista. Muuten ne on kivat auki, kun muotoilee niitä ja pitää ne siististinä, mutta minä EN tahdo leipomuksiin 30 sentin partakarvoja tai metrisiä hiuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei huomioi minua mitenkään, vaikka minä huomioin häntä. Muutama päivä sitten tein aloitteen seksiin ja sanoin, että olen himoinnut häntä koko illan, koska komean mieheni katseleminen nosti haluni huippuunsa. (Olimme yhdessä eräässä tilaisuudessa, molemmat pynttääntyneenä). Aina kun hän käy parturissa, ostaa uudet silmälasit, pukeutuu pukuun tms. kehun häntä komeaksi / seksikkääksi ja vihjaan, että nyt kyllä on tulossa illalla jotain kivaa. Mies ei ole kertaakaan lähes 20 v:n avioliittovuotemme aikana sanonut mitään minun ulkonäöstäni, ei hyvää mutta ei onneksi pahaakaan. Nuorena olin varsin kaunis, en mielestäni nytkään pahannäköinen, mutta tietysti aika on jo tehnyt tehtäväänsä.

Huomioin miestäni muutenkin, joskus teen aamupalan valmiiksi ja kannan nenän eteen, lämmitän saunan valmiiksi kun hän tulee treeneistä, lähettelen hauskoja tai eroottisia tekstareita jne. Pyrin kertomaan mitä haluan seksissä ja koetan toteuttaa parhaani mukaan hänen toiveitaan, mies ei pahemmin minun toiveistani piittaa.

Eli sanoisin, että ikävin piirre miehessäni on välinpitämättömyys. Muuten hän on hyvä mies.

Vierailija
64/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus todella itsekäs ja ajattelee vain itseään. Valehtelee tai jättää kertomatta asioita ja tekee sen niin läpinäkyvästi, että tajuan kyllä. Ei oo isoja asioita useinkaan, mutta ärsyttävää silti. Ei siivoa jälkiään. Ei juurikaan koskaan osaa pyytää anteeksi, vaikka aihetta olisi.

Vierailija
65/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän