Mikä sinua ärsyttää eniten miehessäsi?
.
Kommentit (65)
Tämän tapaisia ketjuja tympeistä miehistä on niin ilo lukea kun itse ei näitä mokia tee
Aivan helvetin hidas laittamaan ruokaa, tomaattikastike-spagetti-aterian tekemisessä voi valehtelematta mennä kaksi tuntia vaikka mies olis keittiössä koko sen ajan. Onneksi olen vuosien varrella oppinut varautumaan.
Minua ärsyttää miehessäni eniten se, että hän nauttii liiaksi saamastaan huomiosta naisilta. Minusta on ihan hauskaa, että mieheni saa huomiota ja ottajia riittäisi, mutta en pidä siitä, että mieheni flirttailee naisille takaisin.
Mun mieheni tekee kaiken viime tipassa. Sitten kehtaa kehuskella esim. kuinka hän tuosta vain 5 min. pakkasi matkalle tavaransa. Ei kuulemma kestä kauaa hänellä. No ei tajua sitä, että minä olen pakannut sitten kaikkien muiden perheen jäsenten tavarat + sellaiset yleistarvikkeet. Sitten perillä Se on nimenomaan hän joka tarvitsee heti saksia, peiliä, laastaria tms. jotka minä olen pakannut. Kun herra ei kyllä siinä viime tipassa tuollaisia tajua. Ja jokaikinen lomareissu alkaa näin.
Kysymys teille naisille joidenka miehet eivät mielestänne siivoa tarpeeksi:
Onko teillä käynyt mielessä, että miehelle ehkä riittää vähäisempi siisteys? Silloinhan hänen ei kai tarvitse siihen tahiin luututa mitä te vaimona haluaisitte? Minä olen henk koht sitä mieltä, että se siivotkoon ketä sotku ärsyttää. Ei kai sitä kämppää pidä kenenkään toista varten siistinä pitää? Jos minua ärsyttää sotkuinen kämppä, niin minä siivoan sen itse. Ja jos miestäni ärsyttää sotkuinen kämppä, niin hän siivoaa sen itse. Ehkä te olette liian nopeasti sanomassa, että "tiskaappas noi" tai "vieppä roskat", niin mies ei edes ehdi itse reagoimaan. Entäs jos joskus vaan jättäisitte siivoamatta? Eikö sekin olisi rentouttavaa kun ei vaan tekisi kotona mitään :) kyllä se mies sitten jossain vaiheessa tarttuisi imuriin. (kokeiltu on!)
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:13"]
Se, että hän tarvitsee ohjeistuksen ja neuvonnan joka jeesuksen asiaan. Välillä tuntuu, kuin kivirekeä vetäisi perässä. Hoitaa kyllä lapsia ja tekee kaiken mitä käsken. Saan omaa vapaa-aikaa, kun vaan haluan. Kunhan vaan käsken ja ohjeistan.
[/quote]
Tämä on tämä tyypillinen sairas asetelma. Mies tekee kun nainen käskee. Ei helvetti. Mitä tossuja teillä on miehinä? Miksi kukaan mies suotuu käskytettäväksi? (tai nainekaan sen koommin)
Riidellessä ärsyyntyy niin kovin helposti ja rikkoo omia sääntöjään mm. puhuu päälle.
Ehdotin 4 vuoden seurustelun jälkeen että lähtisi mun vanhempia moikkaamaan niin ei vastannu siihen mitään vaikka kuinka kyselin. Saman tempun tekee aina kun jostain vakavammasta kysyy.
Miehessäni ärsyttää kaksi asiaa: hän ei koskaan kehu minua mistään, mutta muita naisia kehuu esim. mukavaksi, nätiksi, fiksuksi, kauniiksi, tehokkaaksi. Lisäksi hän tuijottelee muita naisia täysin avoimesti, vaikka on minun seurassani ja se on hänen mielestään täysin ok. No, okei, nykyään minäkin tuijottelen hänen seurassaan muita miehiä. Saa nähdä mitä hän siitä sanoo, ainakin viimeksi kaupassa käydessämme kun tuijotin oikein pitkään ja monta kertaa miestäni 20 v nuorempaa komistusta, mieheni katseessa oli närkästystä.
veit sanat suustani. Meillä ei mahdu yläkerrassa kunnolla kävelemään kun lattia pinta alaa ei näy, vaan se on täynnä kaikkea. Mieheni sotkee. Kaksi vuotta sama. Piha on samanlainen.yläkerran huoneita ei voi käyttää.En vain pysty kaksosten kanssa yksin. Vieraita en koskaan päästä.
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 20:13"]
Se, että hän tarvitsee ohjeistuksen ja neuvonnan joka jeesuksen asiaan. Välillä tuntuu, kuin kivirekeä vetäisi perässä. Hoitaa kyllä lapsia ja tekee kaiken mitä käsken. Saan omaa vapaa-aikaa, kun vaan haluan. Kunhan vaan käsken ja ohjeistan.
[/quote]
Tämä on tämä tyypillinen sairas asetelma. Mies tekee kun nainen käskee. Ei helvetti. Mitä tossuja teillä on miehinä? Miksi kukaan mies suotuu käskytettäväksi? (tai nainekaan sen koommin)
[/quote]
Vau, halusitko tahallaan ymmärtää väärin vai miten sulla jäi tuon viestin pointti noin ymmärtämättä?
Mun mies on samanlainen. Siis kokokoajan kyselee ja varmistelee, että "mitä nyt tehdään, teenkö nyt oikein, näinkö?". Mä en ole mikään käskyttäjä, toivoisin että voitaisiin molemmat välillä puuhailla omia hommiamme mutta mies on jotenkin niin helvetin epävarma ettei saa mitään tehtyä jos en seiso selän takana varmistamassa ja neuvomassa.
Ei halua rietastella, seksi millään asteella ei kiinnosta vaikka olen himokas ja nuorikin vielä. Meillä on yksi lapsi, seksi vähenee vuosi vuodelta (tällä hetkellä 2 krt puolessa vuodessa). Kuulemma olen liian tuttu :D mutta vieraankaan roolileikkiminen ei kiinnosta häntä, ei mikään ilmeisesti saa haluja palaamaan. Masennuksella on tekemistä asian kanssa. Muuten mahtava ihminen mutta alta kolmekymppisenä ei huvittaisi paeta nunnaluostariin. Sain luvan panna muita mutta en ole vielä sitä tehnyt, rakkaudesta häneen ja lapseemme. En halua että muuten ihana perhe hajoaa minun seksinjanooni. Ei ole helppoa elämä!
[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:21"]
Tämän tapaisia ketjuja tympeistä miehistä on niin ilo lukea kun itse ei näitä mokia tee
[/quote]
Sama juttu. Omanarvontunto vaain kasvaa näistä ketjuista.