Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sinua ärsyttää eniten miehessäsi?

Vierailija
02.12.2014 |

.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 17:29"]Mun mies on muuten jokseenkin täydellinen, mutta se sotku. Mikä helkutti siinä on että kaikki jää just siihen paikkaan lojumaan: pyykit, tiskit, leivänmurut, roskat, jopa vauvan pissavaipat. Koko ajan saa olla siivoamassa että ois edes jotenkin siistiä. Ja ei tod auta että antaa olla ja odottaa että milloin tajuaa itse siivota. Ei tapahdu. Häntä ei häiritse vaikka koti olisi kuin kaatopaikka.

[/quote]

Meillä mies samanlainen. Välillä 2 vuotias viestiä pissa vaipan pois, kun iskä jättänyt sen lattialle. Ellen oo kerinnyt siivoamaan perässä

Vierailija
22/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 21:38"]Kysymys teille naisille joidenka miehet eivät mielestänne siivoa tarpeeksi:

Onko teillä käynyt mielessä, että miehelle ehkä riittää vähäisempi siisteys? Silloinhan hänen ei kai tarvitse siihen tahiin luututa mitä te vaimona haluaisitte? Minä olen henk koht sitä mieltä, että se siivotkoon ketä sotku ärsyttää. Ei kai sitä kämppää pidä kenenkään toista varten siistinä pitää? Jos minua ärsyttää sotkuinen kämppä, niin minä siivoan sen itse. Ja jos miestäni ärsyttää sotkuinen kämppä, niin hän siivoaa sen itse. Ehkä te olette liian nopeasti sanomassa, että "tiskaappas noi" tai "vieppä roskat", niin mies ei edes ehdi itse reagoimaan. Entäs jos joskus vaan jättäisitte siivoamatta? Eikö sekin olisi rentouttavaa kun ei vaan tekisi kotona mitään :) kyllä se mies sitten jossain vaiheessa tarttuisi imuriin. (kokeiltu on!)

[/quote]

Sitten miehen ei tarvi olettaa, että olisi yhteistä aikaa kun kaikki aika menee siivoamiseen ;) Jos mies auttaa kodin hoidossa, niin jää myös yhteistä aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys aina hän sitä hän saa tätä

Vierailija
24/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskely vaikka piereskelen kyllä itsekkin :D

Vierailija
25/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen rutiininsa, tapa millä hän ottaa kahvia, kuinka tekee kaikki asiat muutenkin aina samalla tavalla, esim joka päivä käy kaupassa, tupakointi. Innoissaan, jos jossain on jotain tarjouksessa, vaikka makaroonit.

Vierailija
26/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hän ei halua harrastaa seksiä. Ei ole halunnut yli 10 vuoteen. 

Vierailija
27/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattomuus, ei kestä kritiikkiä, ei kerro/puhu ongelmista vaan pitää ne omassa päässään. Ei ikinä kehu eikä huomioi minua missään osa-alueessa( esim.äitinä, ulkonäköäni) jonka minä tietenkin tulkitsen niin, ettei minussa mitään kehuttavaa olekkaan.

Vierailija
28/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitaus ja rauhallisuus. Rauhallisuus on puoli josta myös pidän hänessä mutta joskus tarvittaisiin nopeaakin toimintaa. Ei aina tarvi miettiä puolta vuotta ja harkita niin s***tanan tarkasti. Toisaalta tykkään kun hän ei hermostu minuun juuri koskaan. Eli kolikolla ON kaksi puolta.

Luulen että hän vastaisi aika samoin, tykkää varmasti voimakkaasta temperamentistani ja kuumista tunteistani ja samalla ne myös ärsyttää.

Vierailija
29/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sellaiset asiat mitkä tekee mun mielestä väärin, kuten se että jättelee pullojen ja purkkien korkit puoliksi auki, jättää kylppärin ikkunan auki vaikka koko päiväksi, vaikka pihalla sataisi kaatamalla kuvittelee että kylppäri suihkun jälkeen kuivaa nopeasti kun avaa ikkunan... Nyt se on alkanut laittaa sähköpatterit kiinni päiväksi, sitten kun tulee töistä meinaa jäätyä, sitten kun siitä sanoo, se laittaa patterit päälle, ja ne pohuuttaa sitten täysillä että tupa taas lämpenee, ei tajua että siihen menee enemmän sähköä kuin että ne patterit olisi koko ajan tasaisesti termostaattinsa varassa päällä, ei tajua kai mikä on termostaatti... Mies laittaa ulkovaloista vaan toiset päälle, eli kulkureitti on pimeä, vain oven edustalla valot, silti sisällä on valoja monessa huoneessa turhaan, ja olohuoneessa saattaa palaa monta valoa yhtäaikaa ihan turhaan.

Vierailija
30/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mies on omasta mielestään aina oikeassa, kun alamme väitellä jostain.
Kaikki väittelyt kääntyvät aina niin, että minä olen väärässä tai että minä olen se "paha".

Vierailija
31/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:11"]

[/quote]

En ymmärrä moista ? Mitten olet vielä hänen kanssaan?

Vierailija
32/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tekee liikaa töitä.

Vierailija
33/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:11"]

[/quote]

Miten kestät?

Vierailija
34/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää miehen kova ääni. Siis normi puheääni on mielestäni liian kuuluva. Mutta olen kyllä jo aika hyvin siedättäytynyt siihen. 

Vierailija
35/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että meni melkein pettämään mua. Nyt tosissaan ärsyttää se etten voi luottaa häneen yhtään, vaikuttaa tosi paljon meidän arkeen. Mietin miten voinkaan rakastaa toista noin paljon, ja hän miettii miten saisi mut ja kaikki muut tämän planeetan naiset. Ei oo helppoo.

Vierailija
36/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin rutinoitunut että ällöttää. Mistään ei voi poiketa, vaan joka-hemmetin-asia-täytyy-tehdä-samassa-järjestyksessä-joka-päivä. Ja ymmärrän rutiinit, ne on jees, mutta voi helvetti, kun arkena ei voi tehdä mitään rutiineista poikkeavaa. Nukkumaankin pitää päästä samalla kellonlyömällä tai muuten on herran seuraava päivä automaattisesti pilalla.

Vierailija
37/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä herkellä ihan kaikki 

itsekäs,vastuuton,lapsellinen,epäreilu mulkvisti joka kaivaa nenää tuijottaen minua silmiin samalla (tietää että vihaan sitä)

aaaaaargh

Vierailija
38/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:15"]

Puhumattomuus, ei kestä kritiikkiä, ei kerro/puhu ongelmista vaan pitää ne omassa päässään. Ei ikinä kehu eikä huomioi minua missään osa-alueessa( esim.äitinä, ulkonäköäni) jonka minä tietenkin tulkitsen niin, ettei minussa mitään kehuttavaa olekkaan.

[/quote]

Tämähän kuulostaa niin naisen tavalta

Vierailija
39/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä hidastelee. Sovitaan että klo 12 lähdetään johonkin, minä olen 11.55 pukenut lapsen ja itseni ja valmiina lähtöön niin mies alkaa haahuilla ympäri kämppää "öööö minkä paidan mä laitan? Öö missä mun puhelin? Pitäis ehkä syödä jugurtti! Hei mun täytyy vielä pestä hampaat." Aaaarrgh. Joka kerta.

Vierailija
40/65 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.12.2014 klo 16:31"]

Mua ärsyttää miehen kova ääni. Siis normi puheääni on mielestäni liian kuuluva. Mutta olen kyllä jo aika hyvin siedättäytynyt siihen. 

[/quote]

Miten olet päätynyt yhteen jos tuollainen häiritsee olisi mahdononta ajatella yhteistä tulevaisuutta