Uskotko, että tätä palstaa seuraa oikeasti elämässään menestyneet ihmiset?
Kommentit (28)
Tietysti. Myös menestyneillä on monesti tylsää iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Minä näen sieluni silmin tupakkaa polttavan lähiölissun, jolla on toissa päivän meikit pesemättä. Peruskoulu nipin napin läpi.
Katsot siis peiliin ja kuvailit itsesi? Vai miksi olet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Monella menestyneellä on aikaa myös päivisin ja viikonloppuisin.
Kyllä täällä ihan oikeasti on aika paljon kuuluisissa vaativissa asiantuntijatöissä käyviä ja sellaisiin töihin soveltuvan koulutuksen hankkineita. Sen näkee erinäisten ketjujen tasosta.
T. akateemisesta perheestä oleva akateeminen, jolla on akateeminen puoliso ja eliittilukiota käyvä teini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella menestyneellä on aikaa myös päivisin ja viikonloppuisin.
Juu, jonkun iänikuisen viikko- tai kuukausikokouksen lomassa voi roikkua täällä. Ei onnistunut suorittavassa töissä palstalla roikkuminen töitä tehden, vain luovissa tauoissa työsuoritusten välillä.
Minä olen täällä siksi, että olen turhautunut. Olen myös menestynyt eikä ole nykyään järkevää toimintaa.
moni toimittaja telkkarissa on maininnut vauva palstan.myös keskustelujen aiheita näkyy iltapäivälehdissä. sensuuri on kova. sensuurin kovuus paljastaa, että lukijoita on paljon. miksi muuten pitäisi sensuroida, jos täällä kävis vaan jotain 5 ihmistä.
täällä on usein erikois tietämystä ja usein ensimmäisenä joku tärkeä uutinen,on pakko olla valveutunuttakin porukkaa palstalla.
No minä olen varmaan monella mittapuulla menestynyt. Lähtöisin lääkäriperheestä arvoalueen omakotitalosta, kaksi akateemista tutkintoa ja ura arvostetuissa oman alan työpaikoissa, akateeminen puoliso, jonka kanssa lapsi ja venekin meiltä löytyy. Olen usein illalla lapsen mentyä nukkamaan av:lla koska tämä on hyvä tapa tyhjentää pää rankasta työstä ja päivästä.